Kāpinot gaidu spriedzi pirms atklāšanas 14. oktobrī Parīzes autoizstādē, Renault atklāj dažas Renault 4 E-Tech electric eksterjera detaļas.
1961. gadā Renault 4 radīja revolūciju automobiļu tirgū un vēlāk ieguva simbola statusu. Tas bija pirmais Renault ģimenes automobilis ar frontālas uzkares dzinēju, un tam nebija transmisijas kanāla, tādēļ tā grīda bija plakana. Tas kļuva par izcili plašu un atjautīgi veidotu automobili braukšanai pilsētās un laukos, darbdienās un nedēļas nogalēs, uz darbu un atvaļinājumā. Tas bija savam laikam un vietai piemērots automobilis, un lieliski iekļāvās pārmaiņu laika sabiedrībā. Tas vienā mirklī ieguva milzīgu popularitāti – kļuva par iecienītāko automobili vairāk nekā 100 valstīs, un laika gaitā Renault saražoja vairāk nekā astoņus miljonus Renault 4 automobiļu.
Renault 4 E-Tech electric ir tikpat daudzpusīgs, kā tā priekšgājējs. Arī – šim laikam piemērots: pilnībā elektrisks, acumirklī iemīļots un moderns. Tā garums ir 4,14 metri – ideāls B segmenta līdzgaitnieks 3,92 metrus garajam Renault 5. Tajā izmantota tā pati AmpR Small platforma, kas veidota, nodrošinot šajā klasē labāko plašumu, bezkompromisa izveicīgumu un komfortu. Renault 4 E-Tech electric tiks ražots Mobēžā (Maubeuge), Francijā un tirdzniecības vietās nonāks 2025. gadā.