ogotaajs ari pagirains - nav latvietis, ieniist diizelauto ar 300 tkm noskrejienu un spej uztureet 166-to.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
ogotaajs ari pagirains - nav latvietis, ieniist diizelauto ar 300 tkm noskrejienu un spej uztureet 166-to.
superb rakstīja: ogotaajs ari pagirains - nav latvietis, ieniist diizelauto ar 300 tkm noskrejienu un spej uztureet 166-to.
labāk uzturēt exkluzīvu oooo, kuru var atšķirt no blakus stāvošā tikai pēc valsts numura zīmes, kurus mola parkingā katrā stāvā ņegļaģa var saskaitīt vismaz 20...
Shodien Viestura prospektaa pie veikala redzeeju sudrabotu Thesis. Nu taa...... prieksha liidziiga Jaguaaram. Stiliiga aizmugure.
Man labaak patiik Alfas.
Marchiks_ rakstīja: c]robchix rakstīja:
Spriezhot peec Alfu lietotaaju pieredzes, Itaalju autobuuves razhojumiem ap 160k pienaak razvals un razruha.
OOOO gan pie 160 000 tādi knapi iebraukti vien ir, nekas viņiem nav jādara - siksnas, bremžu diski, sajūgi, lodbalsti, bukses, gaisa mērītāji, lambda zondes tikai knapi uzsilušas un piestrādājušās, tik vien pirmo reiz eļļa un sveces jāmaina
Mjaa... Marchix ir reaali speeciigs tipaazhs
rumbulaa retai mashiinai nav ~160k km noskreejiens, toties razvals un razruha ir visaam
Ogotaajs rakstīja: Mjaa... Marchix ir reaali speeciigs tipaazhs
at saldenis
Kapēc jūs tik skarbi?
Normāls Latvijas keks, kas atzīst tikai vienu marku - 10 gadīgs 0000, jo tā ir normāla tačka , kas nerūsē, pats var saremontēt un visur daļas mētajas.
arba rakstīja: Kapēc jūs tik skarbi?
Normāls Latvijas keks, kas atzīst tikai vienu marku - 10 gadīgs 0000, jo tā ir normāla tačka , kas nerūsē, pats var saremontēt un visur daļas mētajas.
es jau tikai pavaicāju...
šodien savam auto mainiju no ritošās atsaites pirkstu ,un runājot ar meistaru par šo un to iegūlās atmiņā 2-vas tēmas. Slimās 0000 ritošās izmaksas ,piemēram A4 tik vienam ritenim ar visu 500 LS ,un otra tēma par 0000 elektroniku ,galvenie klienti servisa abiem elektriķiem tieši augšminēto marku īpašnieki,pamatā šprices, ja ne tie tad elektriķi var iet....
rudens68 rakstīja: šodien savam auto mainiju no ritošās atsaites pirkstu ,un runājot ar meistaru par šo un to iegūlās atmiņā 2-vas tēmas. Slimās 0000 ritošās izmaksas ,piemēram A4 tik vienam ritenim ar visu 500 LS ,un otra tēma par 0000 elektroniku ,galvenie klienti servisa abiem elektriķiem tieši augšminēto marku īpašnieki,pamatā šprices, ja ne tie tad elektriķi var iet....
nu par to veco 84-86 gada 90 nav viss tik dārgi, tikai tas jau anīks auto, drīz tam daļas pat vairs nevarēs dabūt, bet kamēr ir - viss maxā kapeikas...
Palaidniekam . Lai man piedod 0000 fani es ši autiņa marku numerāciju pa gadskaitļiem nepārzinu ,bet cik sapratu no meistara bij runa par 90-o gau audi A4 ,un tas nav oficiālais servis,tātad par galīgi svaigu autiņu viņš nerunāja.
Mans rads 1992gada 2,4 TDI 100-tajam uz 160 000 ritošā ielicis 1200 LS ,šajā gadijumā es vairākas reizes pārprasīju vai esmu sapratis pareizi .Viņa maršuti :Berģi -centrs un pāris reizes gadā kāda ES valsts
2.5TDi vai 2.4D. Peedeejais ir sevishki labs dzineejs
Te vareetu veel staaties speekaa faktors, kaadeelj Vaacietis vispaar pirka to luuzni ar diizeli. Muusdienaas ir mazliet savaadaak - ljaudis aarzemees sapratushi, ka dieselpowerz kjer rokaa benziinniekus performancee un daudzos parametros pat saak paarspeet tos. Bet vecie diizelji... tos vaacietis pirka ar domu, ka vinjam atmaksaasies tas diizels, ja vinsh nobrauks ar to vismaz 50-60k km gadaa. Vismaz! Nu tad pareekinam, cik vinsh ir nobraucis no 92. gada
"liidz galam" noziimee griezt, kameer motoraa "dzeniitis" (klak-klak-klak) iemetaas?
_PN_ rakstīja:
_PN_ rakstīja: Ir tikai 2.4D ar smieklīgiem 82 zs.
Lai ar tādu varētu pabraukt, tas ir jāgriež līdz galam, tāpēc nebrīnos par remonta izmaksām
imho uz piekari motora izgrisanai iespaidu gan nevajadzetu atstaat.
švako motoru pircējiem švaki ar galvu
_PN_ ....... par tiem 82Zs no 2,4 ,nu nemilu es audi ,bet ne tik lielā mērā kā tu ,lai tā dzejotu
Danee. Viss mieriigi. Manam kaiminjam kaadreiz taads bija. Es sho bieteeju aaraa katru riitu ar megane 1.6 automaatu, kameer neiztureeju un prasiiju kas ir ar motoru. Shis sarka un teica, ka esot toties ahuuni ekonomisks
16,8 sekundes līdz simtam... spēcīgi... un nemaz tik ekonomisks nav, ja salīdzina ar šo te...
Nu piedod _PN_ par maniem pārsteidzigiem izteikumiem, Ogotāja dotā saitite man visu parādīja. Un noskaidroju ,radam 2,5 turbina 116 zirgi
Man ir abas mashiinas. Ar Lancia Kappa braucu pats, sievai nopirku Alfu 166. Abiem auo ir 2 litru motors. Kappai 5 cilndru 20v , Alfai 4 cilindru 16v.(Kappas dzinulis ir jaudiigaks bet ar lielaaku apetiiti)
Par Kappu aprakstu var izlasiit tepat pie Lasitaju pieredzes. Par Alfu man vienkarshi slinkums bijis rakstiit. Ja salidzinam vinjas - lai arii uz vieas bazes buuvetas Kappa ir eertaaka, lielaaka. AR 166 ir sportiskaka. Abas ir bagatiigi aprikotas ar navarotiem tachu Kappa ir vecaaks modelis liidz ar to navoroti 166tajai ir modernaki. Piekare pusliidz identiska. Kappai gan tomeer ir izturiigaka.
Man personiski Kappa vairaak simpatizee, bet katram jau savs. Novembra sakumaa braukshu pakalj Thesis, tad jau arii par to vareshu ko iekomenteet.
Dizainiski man kappa vienmēr patikusi, tāda neuzkītoši eleganta,savulaik bij viens no autiņiem ko varētu paņemt.
Es biju noskatījis vienu smuku Thesis ar 2.4 20v jtdm + sporttroniku par 12kE
Tikai mazbiš nomīzu un paņēmu sev pagaidām "spaini" 145to pēdējā gada ar 1.9 jtd.
Bet thesis smuks
Master_D rakstīja: Es biju noskatījis vienu smuku Thesis ar 2.4 20v jtdm + sporttroniku par 12kE
Tikai mazbiš nomīzu un paņēmu sev pagaidām "spaini" 145to pēdējā gada ar 1.9 jtd.
Bet thesis smuks
un biezhi tev taa? )
Alfa 166 vs. Lancia Kappa
Interesee shie divi autinji, vai shaadus autinjus pashi pirktu(1999-2000. gads)?Kursh labaaks, latvijaa Lancia Kappa nav redzeeti, vismaz jaunaakie, vai nebuus problemas ar detaljaam? Abi auto super apriikoti, motors 2.5-3.0!!!