es te štukoju pievienoties SAAB īpašnieku pulkam, bet netieku gudrs par konkrēto auto. ir nolūkots ļoti glīts 1998. gada SAAB 9-3 SE, 2.0i bez turbo, bet ar ādas krēsliem. nobraukums esot 154 000 km. cena - aptuveni EUR 6,600. jautājumi, kuri mani nomoka, ir lūk šādi:
(1) pieņemot, ka nobraukums ir patiess, vai šāda cena ir adekvāta?
(2) 150 000 km nobraukums droši vien ir brīdis, kad pēc SAAB instrukcijas jānomaina šādas tādas (nebūt ne lētas) detaļas. vai tas tā ir un, ja tā, tad kādām detaļām būtu jābūt svaigi mainītām? (protams, pirms pirkšanas brauksim pie SAABu dakteriem. taču tas nenotiks Latvijā, tādēļ gribētos iegūt kaut kādas priekšzināšanas.)
(3) kāds degvielas patēriņš būtu uzskatāms par normālu šādam SAABam?
(4) vai ir kādas atsauksmes par www.aeropolis.lt, kas ir potenciālais pārdevējs?
Parasti ap to laiku ir jāmaina DI kasete un ķēde. Ja ķēdi tu vari pārbaudīt servisā, tad DI kaseti šķiet nevar pārbaudīt, kamēr tā iet, bet ap šādu nobraukumu tā var vienā dienā nobeigties, taču var arī vēl pavilkt kādu laiku.
Man ir bijis 1999.g. 9-3SE ar 200Zs motoru ASV komplektacija.
Kad to nopirku, tad noskrejiens (istais) bija ari ap 90200 judzes, kas ir 145131 km. Ja godigi, tad masinai nomainiju tikai ellu, sveces un visus filtrus, ka ari noversu nelielu defektu signalizacija. Parejais bija perfekts. Kedes izstiepums bija tikai 1 mm un ta vel drosi butu gajusi 100000 km.
9-3 ir loti pamatigi buveta masina un tai nevajadzetu but parak daudz defektu, tikai perkot vajag visu parbaudit.
Tevis mineta cena ir pat loti normala, jo es savejo 9-3 pagajusa gada julija pardevu par gandriz 2x lielaku summu, bet tagad cenas ir loti kritusas.
paldies par atbildēm! uz Lietuvu plānoju doties, jo noskatītais agregāts ir kupejas versija, kura dizaina dēļ man šķiet pievilcīgāka par 5-durvju versiju. Rīgā kupeju piedāvājums nav pārāk plašs (bet aeropolis.lt ir 4 gabalas). arī pārdevēju attieksme ir daudz patīkamāka par attieksmi daudzos Rīgas autoveikalos.
gr - kāpēc cena aizdomīga? aizdomīgi liela vai maza? īstenībā tajā vēl nav ierēķināti maksājumi, kas saistīti ar ievešanu Latvijā (PVN gan ir ierēķināts). tādēļ, ja vien nedabūšu atlaidi, man droši vien būs jārēķinās ar visiem EUR 7000.
nedēļas nogalē apčamdīju un noprovēju savu sapņu 9-3 coupe. iepriekš nebiju pamanījis, ka viņai ir [piekabju velkamais] āķis. kā jums liktos, vai tas ir baigais mīnuss (domājot par motora nojāšanas risku pie uzdotā 150 000 km nobraukuma)? ir kaut kas, kam servisā būtu vērts pievērst īpašu uzmanību?
Ja ir akis un manuala karba, tad paskaties vai neslid sajugs, kaut gan no otras puses manam auto akis ir jau 12 gadus, bet vilcis ta ari neko neesmu, tikai vienu autinu vienreiz ievilku, tas ari viss.
Servisa pievers uzmanibu kedes izstiepumam (to 9-3 loti viegli var izmerit), klimatkontroles displejam, visai ritosai dalai un protams ir japiesledz komis lai var parbaudit visu elektroniku.
autsaiders rakstījatarp citu, (muļķīgs protams jautājums) vai manam bez-turbo agregātam vispār ir DI kasete? pārdevējs minēja, ka tāda ir tikai turbo agregātiem.
Tas nav atkarīgs no turbīnas, bet no aizdedzes sistēmas. Ja nav indukcijas spoles ar svečvadiem, kā žigulim, tad ir DI kasete, bloks kas nāk uz svecēm pa vidu motoram. Centrālā un redzamāka dzinēja detaļa atverot haubi. 9k tā ir sarkana, 9-5 melna. Pieļauju, ka 9-3 tā ir sarkana. Virsū rakstīts direct ignition.
Nu es nezinu vai no Lituvas pirktu masinu es divas no turienes esmu atdzinis draugi ari ir dazas nopirkusi tur un pec tam ir tadas problemas 1 masinu braucu skatities viss ok specuki no LV bija lidzi noverteja beigas zem motara apkaseja aizsarga ir sasita karba aizsmereta ar hermetiki un visadi citas kibeles un cik es klausos no Lituvas neko labu nevar dabut protams cenas ir tur zemakas, bet beigas atbraucot uz LV saskrin praktiski tadas pasas summas ka LV un SAAB serviss lietuva tiesi Vilna ir rixtigs s****. Es tur biju jo lidz LV netiku.
Cullmann rakstīja:Nu es nezinu vai no Lituvas pirktu masinu es divas no turienes esmu atdzinis draugi ari ir dazas nopirkusi tur un pec tam ir tadas problemas 1 masinu braucu skatities viss ok specuki no LV bija lidzi noverteja beigas zem motara apkaseja aizsarga ir sasita karba aizsmereta ar hermetiki un visadi citas kibeles un cik es klausos no Lituvas neko labu nevar dabut protams cenas ir tur zemakas, bet beigas atbraucot uz LV saskrin praktiski tadas pasas summas ka LV un SAAB serviss lietuva tiesi Vilna ir rixtigs s****. Es tur biju jo lidz LV netiku.
tā, nu viens 13. datuma cienīgs komentārs. mani nedaudz mierina tas, ka auto tiek tirgots BRC placī, kuram it kā šāda tāda uzticība ir. cena arī nemaz nav tik maza. problēma tāda, ka LV tādus auto (pietiekami "jaunus" 900 vai 9-3 coupe) neatrodu. uz DE arī baidos braukt, jo tur ar čekošanu servisā, iespējams, būtu vēl čābīgāk. vai Tu, Cullmann, nebiji tajā servisā sestdienā? tad viņi strādājot dežūrrežīmā. varbūt kādam ir pieredze ar Kauņas servisu Piliakalnis?
uculs rakstīja: Tas nav atkarīgs no turbīnas, bet no aizdedzes sistēmas. Ja nav indukcijas spoles ar svečvadiem, kā žigulim, tad ir DI kasete, bloks kas nāk uz svecēm pa vidu motoram. Centrālā un redzamāka dzinēja detaļa atverot haubi. 9k tā ir sarkana, 9-5 melna. Pieļauju, ka 9-3 tā ir sarkana. Virsū rakstīts direct ignition.
aha, paldies! par šito nu gan tagad beidzot skaidrs.
O, dzirdu leisu BRC pieminam. Parbaudi lai tas auto nebutu sists vai krasots. Pienemu ja ir krasots, tad ne parak kvalitativi un tada gadijuma varetu redzet sikus puteklisus uz krasas.
Otra lieta, kas man liekas ir nedaudz smiekliga - nobraukums tiesi 10000 km uz 1 Zs Zimigi vai ne ?
ZingZeng rakstīja: isteniba 154Zs ir 2.0LPT, bet ne 2.0i, kam ir 131 vai 135 Zs.
131 zirgu spēks ir tam verķim. visšvakākais protams no visiem, bet labi aprīkots. nobraukums tādēļ gluži nerīmējas ar tiem zirgspēkiem. pārliecības, ka nobraukums ir īstais, arī protams nav, bet par to vari būt pārliecināts tikai tad, ja pats esi braucis ar auto no viņa dzimšanas brīža. bet tā jau var bezgalīgi, un ar ko tad tie LV autoplači uzticamāki par LT autoplačiem. kas Tev, ZingZeng, ir tieši pret leišu BRC?
Nezinu ka bet par uzticamibu es ari biju domajis un tiesi no LT BRC 2 masinas tika pirktas Ka sauc to cilveku ar ko kontaktejies no turienes gadijuma ne Dangiras? Vinu pirmais texts masina nedaudz bijusi sista tur un tur var bildes paradit, bet kad vajag bildes nevar atrast. Un par cenu atlaidi no sakuma iet runa EUR beigas kad var jau maxat izradas ka atlaide bija Litos UN man coms viens ari noturienes nopirka Opel Astra 2000g par labam naudam panelis ari bija viss ok beigas vajadzeja mainit kaut ko zem panela izradijas ka Air bag nav pats labakais beigas kad viens profins apskatija ieraudzija ka ta masina sastav no 2 dalam.
nē, kontaktēju es ar firmu, kas tos auto ievietojusi BRC placī, saucas Aeropolis (www.aeropolis.lt). konkrēti ar tādu Albinas un Aleksas. Aeroplis pārdod 99% SAABus, un no viņiem pa tiešo arī savu agregātu pirkšu (cena ir zemāka nekā BRC cena). ko lai saka, Cullmann, izklausās jau baigi draudīgi.
autsaiders rakstīja:nē, kontaktēju es ar firmu, kas tos auto ievietojusi BRC placī, saucas Aeropolis (www.aeropolis.lt). konkrēti ar tādu Albinas un Aleksas. Aeroplis pārdod 99% SAABus, un no viņiem pa tiešo arī savu agregātu pirkšu (cena ir zemāka nekā BRC cena). ko lai saka, Cullmann, izklausās jau baigi draudīgi.
Vienkarsi es pedeja laika neciesu Lituviesus Jo man ar viniem saista ari darba jautajumi un vini visi ir tadi cakaretaji ka maz neliekas Ja no aeropolis tad no turienes ir paris pazinas kas ir pirkusi esot Ok) Un par SAAB servisu Vilna biju tur tresdiena nevareja atrast man vainu beigas relejs bijai vai drosinatajs suknim no viniem taa ari nesapratu
autsaiders rakstīja:nē, kontaktēju es ar firmu, kas tos auto ievietojusi BRC placī, saucas Aeropolis (www.aeropolis.lt). konkrēti ar tādu Albinas un Aleksas. Aeroplis pārdod 99% SAABus, un no viņiem pa tiešo arī savu agregātu pirkšu (cena ir zemāka nekā BRC cena). ko lai saka, Cullmann, izklausās jau baigi draudīgi.
Vienkarsi es pedeja laika neciesu Lituviesus Jo man ar viniem saista ari darba jautajumi un vini visi ir tadi cakaretaji ka maz neliekas Ja no aeropolis tad no turienes ir paris pazinas kas ir pirkusi esot Ok) Un par SAAB servisu Vilna biju tur tresdiena nevareja atrast man vainu beigas relejs bijai vai drosinatajs suknim no viniem taa ari nesapratu
fuuu, nu tā jau labāk (par to aeropolis). zini, ar tiem lietuviešiem droši vien ir dažādi. arī man sanāk ar dažiem lietuviešiem strādāt, un ir tīri ok.
autsaiders rakstīja:nē, kontaktēju es ar firmu, kas tos auto ievietojusi BRC placī, saucas Aeropolis (www.aeropolis.lt). konkrēti ar tādu Albinas un Aleksas. Aeroplis pārdod 99% SAABus, un no viņiem pa tiešo arī savu agregātu pirkšu (cena ir zemāka nekā BRC cena). ko lai saka, Cullmann, izklausās jau baigi draudīgi.
Vienkarsi es pedeja laika neciesu Lituviesus Jo man ar viniem saista ari darba jautajumi un vini visi ir tadi cakaretaji ka maz neliekas Ja no aeropolis tad no turienes ir paris pazinas kas ir pirkusi esot Ok) Un par SAAB servisu Vilna biju tur tresdiena nevareja atrast man vainu beigas relejs bijai vai drosinatajs suknim no viniem taa ari nesapratu
klau, ja tas nav par daudz prasīts, vai nevari padalīties ar Tavu paziņu, kuri pirkuši auto no aeropolis, koordinātām (uz hugo.rumpitis@tvnet.lv ). tā, sirdsmieram. ja nē nē, ļaunā protams neņemšu.
Nu, es to leisu BRC slikto slavu parrunaju nu ar vienu loti uzticamu cilveku SAAB joma, jo mani piesaistija 9-3 Viggen, kas tirgojas par EUR 9000, kaut gan normala cena tiem ir virs EUR 17000. Tad ari visu to uzzinaju un man tika ieteikts attureties no viniem.
Par to sisanu ieteiktu loti uzmanigi parbaudit, jo vienreiz perkot 9Kaero pat pats pardevejs Latvija nezinaja ka tas ir bijis sists, jo auto bija sataisits jau Vacija. Tiesa tas bija veikts pietiekosi kvalitativi un tapec man par to nebija pretenziju, bet atlaidi dabuju pamatigu
SAAB 9-3 SE
sveiki!
es te štukoju pievienoties SAAB īpašnieku pulkam, bet netieku gudrs par konkrēto auto. ir nolūkots ļoti glīts 1998. gada SAAB 9-3 SE, 2.0i bez turbo, bet ar ādas krēsliem. nobraukums esot 154 000 km. cena - aptuveni EUR 6,600. jautājumi, kuri mani nomoka, ir lūk šādi:
(1) pieņemot, ka nobraukums ir patiess, vai šāda cena ir adekvāta?
(2) 150 000 km nobraukums droši vien ir brīdis, kad pēc SAAB instrukcijas jānomaina šādas tādas (nebūt ne lētas) detaļas. vai tas tā ir un, ja tā, tad kādām detaļām būtu jābūt svaigi mainītām? (protams, pirms pirkšanas brauksim pie SAABu dakteriem. taču tas nenotiks Latvijā, tādēļ gribētos iegūt kaut kādas priekšzināšanas.)
(3) kāds degvielas patēriņš būtu uzskatāms par normālu šādam SAABam?
(4) vai ir kādas atsauksmes par www.aeropolis.lt, kas ir potenciālais pārdevējs?
paldies jau iepriekš!