Parasti ap to laiku ir jāmaina DI kasete un ķēde. Ja ķēdi tu vari pārbaudīt servisā, tad DI kaseti šķiet nevar pārbaudīt, kamēr tā iet, bet ap šādu nobraukumu tā var vienā dienā nobeigties, taču var arī vēl pavilkt kādu laiku.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
SAAB 9-3 SE
sveiki!
es te štukoju pievienoties SAAB īpašnieku pulkam, bet netieku gudrs par konkrēto auto. ir nolūkots ļoti glīts 1998. gada SAAB 9-3 SE, 2.0i bez turbo, bet ar ādas krēsliem. nobraukums esot 154 000 km. cena - aptuveni EUR 6,600. jautājumi, kuri mani nomoka, ir lūk šādi:
(1) pieņemot, ka nobraukums ir patiess, vai šāda cena ir adekvāta?
(2) 150 000 km nobraukums droši vien ir brīdis, kad pēc SAAB instrukcijas jānomaina šādas tādas (nebūt ne lētas) detaļas. vai tas tā ir un, ja tā, tad kādām detaļām būtu jābūt svaigi mainītām? (protams, pirms pirkšanas brauksim pie SAABu dakteriem. taču tas nenotiks Latvijā, tādēļ gribētos iegūt kaut kādas priekšzināšanas.)
(3) kāds degvielas patēriņš būtu uzskatāms par normālu šādam SAABam?
(4) vai ir kādas atsauksmes par www.aeropolis.lt, kas ir potenciālais pārdevējs?
paldies jau iepriekš!