pēc tam, kad izslēdz motoru un pārstartē viss ir atkal ok....
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
pēc tam, kad izslēdz motoru un pārstartē viss ir atkal ok....
Laikam bija turbiinas spiediena deveejs.
Ja ir iedegusies "check engine" lampinja , tad saac ar to, ka nolasi kljuudu kodus. Savaadaak viss paareejais ir tikai mineejumi...
Tas tev nav mopēds, kuram ir tikai trīs kaites - karburators, aizdedze un visas citas *uiņas...
Ko tev dos visi tie kaites minējumi caur internetu?
Ja pats nespēj noteikt problēmu [attiecīgi/visdrīzāk tavs zināšanu līmenis ir nepietiekams] dzen to auto uz servisu, lai taisa diagnostiku.
Veiksmīgus remontus!
Sāc ar vakuma pārbaudi!
Tas var būt arī gaisa mērītājs. Raksturīga kaite
a kaapeec tieshi shajaa topikaa nedriikst jeelus jokus???baigais noteiceejs atradies!
1. Vislabāk ir pieslēgt pie kompja.
2. visdrīzāk vaina ir, vakuuma slēdzī (tādi mazi bundulīši pie kuriem pienāk plastmasa trubiņas), lietots maxā ap 30 ls.
3. vēl arī var pārbaudīt vai kāda no trubiņām nav atvienojusies.
Ja iedegas "check engine", tad automātiski ieslēdzas apgriezienu ierobežotājs un turbīna neslēdzas iekšā vispār - kompis pats sevi aizsargā.
Precīzu vainu var noteikt 3 minūtēs servisā nolasot precīzu kļūdu.
Izklausās, pēc gaisa mērītāja, bet var gadīties arī tikai kāds bojājums gaisa sistēmā.
dzen tik savu auto uz kādu no opel centriem, tie vismaz saprot kur kas jādara.
mazdainis rakstīja: Teoreetiski saprot
P.S. Ar Opeliem ir kaa ar biteem....
bralitis rakstīja: dzen tik savu auto uz kādu no opel centriem, tie vismaz saprot kur kas jādara.
nu nezinu, pats uz savas ādas pārbaudiju pamēginot citos it kā 'lētākos' servisos, kamēr diagnosticē, kamēr pārpīpē , laiks iet, jāmaksā ta pa stundām, un beigās nekā tik kaut kādi minējumi kas varētu būt, tā lūk. It sevišķi šādā gadijumā ka vaina varētu būt viskautkur.
Daniels_Reebuss rakstīja: Ļoti iespējams,ka tas ir sūkņa defekts,kas šiem dzinējiem ir raksturīgs.
Viens tāds 'gudrais' meistars AUTOFAVORĪTĀ man arī teica ka šiem motoriem tas ir raksturīgi, domāju ka viņam vispār bija rakstuirīgi neko nesajēgt no motoriem.
Yonas ->
LAtvija jau nav vienīgā valsts , kurā ir atļauts pārvietoties ar a/m, tāpēc braucot kautkur uz Eiropu tomēr negribas krist ārā no plūsmas, un vēl, kāpēc tad a/m ir spidometrs un gāze u.c lietas...?!
hatebreed rakstīja: Parādījušas kautkādas dīvainas lietas, braucot ar 5 ātrumu uz 120km/h un dodot strauji virsū pazūd jauda (liekas ka Turbīna izrubās) un nav vairs iespējams palielināt ātrumu, papildus iedegas oranžā lampiņa ar motora simboliku. Lūdzu palīdziet, kas par vainu, varbūt kādam bijis kas līdzīgs?!
p.s. rupjības un jēlus jokus par un ap OPELI kā marku lūdzu ne šajā topikā
PALDIES
1)..vareetu buut AGR vaina, noņemt un iztīrīt, darbs uz 30 min(ja dari pats garāžā ), var viegli tikt klāt, tie AGR opeļiem bieži gļuko .
2) Gaisa masas mērītājs varētu gļukot, bet drīzāk variants NR 1
P.S. kad problēma novērsta varētu pastāstīt ar citiem kas bija par vainu
Ulds rakstīja:
hatebreed rakstīja: Parādījušas kautkādas dīvainas lietas, braucot ar 5 ātrumu uz 120km/h un dodot strauji virsū pazūd jauda (liekas ka Turbīna izrubās) un nav vairs iespējams palielināt ātrumu, papildus iedegas oranžā lampiņa ar motora simboliku. Lūdzu palīdziet, kas par vainu, varbūt kādam bijis kas līdzīgs?!
p.s. rupjības un jēlus jokus par un ap OPELI kā marku lūdzu ne šajā topikā
PALDIES
1)..vareetu buut AGR vaina, noņemt un iztīrīt, darbs uz 30 min(ja dari pats garāžā ), var viegli tikt klāt, tie AGR opeļiem bieži gļuko .
2) Gaisa masas mērītājs varētu gļukot, bet drīzāk variants NR 1
P.S. kad problēma novērsta varētu pastāstīt ar citiem kas bija par vainu
Kas ir AGR un kur tas mekleejams???
_PN_ rakstīja: turbīna nakrivajetsa, sāc domāt par jaunu auto
biju Dīzeļcentrā uz diagnostiku, kur pateica ka turba un motors ir bez probām, bet problēmas ir ar intercooleri, tjipa salauzts!
To agru panjeemu un iztiiriju, tiezhaam viss tur bija aizdirsies....
hatebreed rakstīja:
_PN_ rakstīja: turbīna nakrivajetsa, sāc domāt par jaunu auto
biju Dīzeļcentrā uz diagnostiku, kur pateica ka turba un motors ir bez probām, bet problēmas ir ar intercooleri, tjipa salauzts!
To agru panjeemu un iztiiriju, tiezhaam viss tur bija aizdirsies.... [a kur tas AGR ir mekleejams???
Moš tev krāns nakrivajetsa umnik .
_PN_ rakstīja: turbīna nakrivajetsa, sāc domāt par jaunu auto
Ulds rakstīja:
hatebreed rakstīja: Parādījušas kautkādas dīvainas lietas, braucot ar 5 ātrumu uz 120km/h un dodot strauji virsū pazūd jauda (liekas ka Turbīna izrubās) un nav vairs iespējams palielināt ātrumu, papildus iedegas oranžā lampiņa ar motora simboliku. Lūdzu palīdziet, kas par vainu, varbūt kādam bijis kas līdzīgs?!
p.s. rupjības un jēlus jokus par un ap OPELI kā marku lūdzu ne šajā topikā
PALDIES
Ne EGR?
1)..vareetu buut AGR vaina, noņemt un iztīrīt, darbs uz 30 min(ja dari pats garāžā ), var viegli tikt klāt, tie AGR opeļiem bieži gļuko .
2) Gaisa masas mērītājs varētu gļukot, bet drīzāk variants NR 1
P.S. kad problēma novērsta varētu pastāstīt ar citiem kas bija par vainu
wiiruss rakstīja:
hatebreed rakstīja:
_PN_ rakstīja: turbīna nakrivajetsa, sāc domāt par jaunu auto
biju Dīzeļcentrā uz diagnostiku, kur pateica ka turba un motors ir bez probām, bet problēmas ir ar intercooleri, tjipa salauzts!
To agru panjeemu un iztiiriju, tiezhaam viss tur bija aizdirsies.... [a kur tas AGR ir mekleejams???
vopshem tas brīnums ir tieshaam viegli atrodams, lai arii no pirmā acu skatiena paverot haubi nekur nav.
noskruuve nost to plastmasu motoram un tu redzeesi taadu ar divaam skruuveem pieskruuveetu apalju dzelzs suudinju, skruuvee valjaa un tiiri visu gan iekshaa, gan aaraa....
un par to kraanu tochna taisniiba!
hatebreed rakstīja:
wiiruss rakstīja:
hatebreed rakstīja:
_PN_ rakstīja: turbīna nakrivajetsa, sāc domāt par jaunu auto
biju Dīzeļcentrā uz diagnostiku, kur pateica ka turba un motors ir bez probām, bet problēmas ir ar intercooleri, tjipa salauzts!
To agru panjeemu un iztiiriju, tiezhaam viss tur bija aizdirsies.... [a kur tas AGR ir mekleejams???
vopshem tas brīnums ir tieshaam viegli atrodams, lai arii no pirmā acu skatiena paverot haubi nekur nav.
noskruuve nost to plastmasu motoram un tu redzeesi taadu ar divaam skruuveem pieskruuveetu apalju dzelzs suudinju, skruuvee valjaa un tiiri visu gan iekshaa, gan aaraa....
un par to kraanu tochna taisniiba!
Kas pie ta dzels sūdiņa vel ir pievienots?un kura vieta viņš tieši atrodas pa vidu sanā?
Nu ja es pareizi sapratu, tad tas s..dins atrodas pashaa viduu, starp elljas filtru un elljas korki un tam pievienota gumijas caurule???
paskaties shite...
wiiruss rakstīja: paskaties shite...
www.opel-vectra.com/...
man tads točna nav..
Probas ar 2001. Vectra 2.0DTI
Parādījušas kautkādas dīvainas lietas, braucot ar 5 ātrumu uz 120km/h un dodot strauji virsū pazūd jauda (liekas ka Turbīna izrubās) un nav vairs iespējams palielināt ātrumu, papildus iedegas oranžā lampiņa ar motora simboliku. Lūdzu palīdziet, kas par vainu, varbūt kādam bijis kas līdzīgs?!
p.s. rupjības un jēlus jokus par un ap OPELI kā marku lūdzu ne šajā topikā
PALDIES