Ludzu padomu par turbo motoru

mazaisnazitis Reģ.: 25.06.2003

Runa ir par audi 1,8t

biju aizbarucis uz diagnostiku Raisera, paradija kludu - citeju: Klapan cirkuljaciji vozduha turbonagnetatelja s privodom ot vihlopnih gazov - mehaniceskij defekt. Ta pati diagnostika uzrada ka ar turbinas spiedienu viss ok, masina ar iet ok - gruti gan spriest objektivi, jo man nav pieejams cits aparats, kas attista lidzigu jaudu.

Servisa vecis ar noraustija plecus, sak - HVZ. Tipa kaut kad, kad bus laiks var paskatities. Ta ka problemu isti nejutu, nesaspringstu, BET KREMT TAPAT

Ludzu paksaidrojiet kas tas par zveru - Klapan cirkuljaciji vozduha turbonagnetatelja s privodom ot vihlopnih gazov kas varetu but par problemu

paldies

 
batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

izklausas pec atgazu recirkulacijas varsta

Master_D Reģ.: 29.09.2004
0 0 Atbildēt

tas nav wastgate - turbīnas pārspiediena vārsts? Imo - ja tas ir sajāts un baigi griež rpm - var nodarīt postu turbīnai. Ja brauc mierīgi - imo ok...

Master_D Reģ.: 29.09.2004
0 0 Atbildēt

Re kur teksts par turbīnas uzbūvi

burnout.lv/...

a tas klapans - imo šis

foto.apollo.lv/...

chepmens Reģ.: 07.06.2006
0 0 Atbildēt

Master D jau tev uzrakstīja, bet mehāniski varbūt tas ka tas štoks ir nost (šplinte izkritusi/nodilusi) vai arī tā ass kas ieiet turbīnas korpusā ir ieķīlējusi, bet dīvaini ka spiedienu uzrāda normālu , jo kaut kurā brīdī tam būtu jābūt neriktīgam, ja jau uzrāda šo kļūdu!

mazaisnazitis Reģ.: 25.06.2003
1 0 Atbildēt

protams nezinu cik godpratigi meistars testeja, kados rezimos utml. bet defekts uz parejo radijumu fona ari vinam radiija izbrinu

mazaisnazitis Reģ.: 25.06.2003
0 0 Atbildēt

protams nezinu cik godpratigi meistars testeja, kados rezimos utml. bet defekts uz parejo radijumu fona ari vinam radiija izbrinu

mazaisnazitis Reģ.: 25.06.2003
0 0 Atbildēt

vai tik tas klapans nav tas pat kas blow off walve?

Master_D Reģ.: 29.09.2004
0 0 Atbildēt

mazaisnazitis rakstīja: vai tik tas klapans nav tas pat kas blow off walve?

nea.

blowoff izlaiž gaisu no kompresora daļas.

Master_D Reģ.: 29.09.2004
0 0 Atbildēt

Master_D rakstīja:

mazaisnazitis rakstīja: vai tik tas klapans nav tas pat kas blow off walve?

nea.

blowoff izlaiž gaisu no kompresora daļas.

Un domāju, ka tev tāda nemaz nav - tas tāds visnotaļ ikdienas dzīvē bezjēdzīgs ķūņinga elements ar foršu pššš pššš skaņu

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

tas noteikti ir atgazu recirkulacijas varsts.Es tava vieta nenemtu galva jo vins laiz daļu atgazes atpakal motora otreizejai sadedzinasanai.

krisus Reģ.: 15.04.2004
0 0 Atbildēt

Shodien es arii biju Raiser uz diagnostiku, jo manam OOOO tdi, svilpjosha skanja, pie apgriezieniem virs 2000, es domaaju, ka vaina saistiita ar turbiinu, bet si diagnosticēja, kas datchik peremishenjija igli piii na 3 forsunke.

Taa kaa netieku gudrs.

TDI Reģ.: 29.01.2002
0 0 Atbildēt

manam 1,9TDI tas foinais shshshshshshshs beidzaas ar puffff - paarspraaga truba no interkuulera uz turbiinu -papeetot tuvaak radaas iespaids ka plaisa- shnjaaceeja bij jau sen , nomainiju to sljauku , shshshshshsh pazuda veel bij , peec ilgstoshas oomas chunjchinaashanas ( pareekjinaaju , knapi 5l/100km ), turbiinai mainiigaas gjeometrijas laapstinjas apslinkushas , no manas puses tika izpildiitas paaris dienas rallye rezjiimaa un viss bij kedaa , a umnjiki RIVIGaa piedaavaaja turbu chiniit uz lohiem 100-200

karoche , kameer kustaas , negraabsties un nejaaj sew praatu , vienk. brauc.

krisus Reģ.: 15.04.2004
0 0 Atbildēt

patruboku nomainiiju, jauns.

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

Yonas rakstīja: recirkuļacija vozduha tulkojas kā gaisa recirkulācija.

nevis atgāzu.

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

privodom ot vihlopnih gazov - mehaniceskij defekt nekas cits nenak prata.Diez ko vairak nekadu tadu varstu ar to visu saistu nav.Ta ka drosi tas ir recirkulacijas varsts

Indica Reģ.: 05.12.2002
0 0 Atbildēt

No auzjiem tieshi neko nezinu, bet ar turbiinu parasti ir saitiiti divi vaarsti - wastgate, kas ierobezjo turbiinas spiedienu novirzot atgaazes pa taisno izpuuteejaa, nevis car turbiinas laapstinjaam. Otrs blow off vaarsts, kursh "tuuninga" variantaa pie gaazes atmeshanas lieko spiedienu izpuush atmosfeeraa (shjaac), vai "netuuninga" variantaa - atpakalj iepluudes sisteemaa (neshjaac).

Ja pirmais ir nomiris, tad vai nu spiediena nav vispaar, vai arii ir juutami palielinaats - to noteikti var sajust, jo auto vai nu iet kaa vecs zjigulis, vai arii spiezj benkjii ne pa jokam.

Ja nomirst otrais - var nebuut nekaadu juutamu simtomu ja dalja gaisa tiek dzenaata uz rinkji caur turbiinu un iepluudi, kas nebuutiski samazina spiedienu, vai arii paraadaas svilpiens atmetot gaazi peec strauja uzraaviena.

Atgaazu recirkulaacijas vaarstam, ja taads vispaar ir uzstaadiits, it kaa nav nekaada sakara ar turbiinu. Cik zinu, neviens turbomotora vaarsts netiek darbinaats ar izpluudes gaazeem, bet gan ar spiedienu vai retinaajumu iepluudee.

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

tu jau nezini cik precizs ir tas tulkojums krieviski,parasti tadus murgus tur parada ka krietni japalauza galva lai saprastu.Butu angliski varbut tad varetu labak saprast

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti