izklausas pec atgazu recirkulacijas varsta
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
izklausas pec atgazu recirkulacijas varsta
tas nav wastgate - turbīnas pārspiediena vārsts? Imo - ja tas ir sajāts un baigi griež rpm - var nodarīt postu turbīnai. Ja brauc mierīgi - imo ok...
Master D jau tev uzrakstīja, bet mehāniski varbūt tas ka tas štoks ir nost (šplinte izkritusi/nodilusi) vai arī tā ass kas ieiet turbīnas korpusā ir ieķīlējusi, bet dīvaini ka spiedienu uzrāda normālu , jo kaut kurā brīdī tam būtu jābūt neriktīgam, ja jau uzrāda šo kļūdu!
protams nezinu cik godpratigi meistars testeja, kados rezimos utml. bet defekts uz parejo radijumu fona ari vinam radiija izbrinu
protams nezinu cik godpratigi meistars testeja, kados rezimos utml. bet defekts uz parejo radijumu fona ari vinam radiija izbrinu
vai tik tas klapans nav tas pat kas blow off walve?
mazaisnazitis rakstīja: vai tik tas klapans nav tas pat kas blow off walve?
nea.
blowoff izlaiž gaisu no kompresora daļas.
Master_D rakstīja:
mazaisnazitis rakstīja: vai tik tas klapans nav tas pat kas blow off walve?
nea.
blowoff izlaiž gaisu no kompresora daļas.
Un domāju, ka tev tāda nemaz nav - tas tāds visnotaļ ikdienas dzīvē bezjēdzīgs ķūņinga elements ar foršu pššš pššš skaņu
tas noteikti ir atgazu recirkulacijas varsts.Es tava vieta nenemtu galva jo vins laiz daļu atgazes atpakal motora otreizejai sadedzinasanai.
Shodien es arii biju Raiser uz diagnostiku, jo manam OOOO tdi, svilpjosha skanja, pie apgriezieniem virs 2000, es domaaju, ka vaina saistiita ar turbiinu, bet si diagnosticēja, kas datchik peremishenjija igli piii na 3 forsunke.
Taa kaa netieku gudrs.
manam 1,9TDI tas foinais shshshshshshshs beidzaas ar puffff - paarspraaga truba no interkuulera uz turbiinu -papeetot tuvaak radaas iespaids ka plaisa- shnjaaceeja bij jau sen , nomainiju to sljauku , shshshshshsh pazuda
veel bij , peec ilgstoshas oomas chunjchinaashanas ( pareekjinaaju , knapi 5l/100km
), turbiinai mainiigaas gjeometrijas laapstinjas apslinkushas , no manas puses tika izpildiitas paaris dienas rallye rezjiimaa un viss bij kedaa , a umnjiki RIVIGaa piedaavaaja turbu chiniit uz lohiem 100-200
karoche , kameer kustaas , negraabsties un nejaaj sew praatu , vienk. brauc.
patruboku nomainiiju, jauns.
Yonas rakstīja: recirkuļacija vozduha tulkojas kā gaisa recirkulācija.
nevis atgāzu.
privodom ot vihlopnih gazov - mehaniceskij defekt nekas cits nenak prata.Diez ko vairak nekadu tadu varstu ar to visu saistu nav.Ta ka drosi tas ir recirkulacijas varsts
No auzjiem tieshi neko nezinu, bet ar turbiinu parasti ir saitiiti divi vaarsti - wastgate, kas ierobezjo turbiinas spiedienu novirzot atgaazes pa taisno izpuuteejaa, nevis car turbiinas laapstinjaam. Otrs blow off vaarsts, kursh "tuuninga" variantaa pie gaazes atmeshanas lieko spiedienu izpuush atmosfeeraa (shjaac), vai "netuuninga" variantaa - atpakalj iepluudes sisteemaa (neshjaac).
Ja pirmais ir nomiris, tad vai nu spiediena nav vispaar, vai arii ir juutami palielinaats - to noteikti var sajust, jo auto vai nu iet kaa vecs zjigulis, vai arii spiezj benkjii ne pa jokam.
Ja nomirst otrais - var nebuut nekaadu juutamu simtomu ja dalja gaisa tiek dzenaata uz rinkji caur turbiinu un iepluudi, kas nebuutiski samazina spiedienu, vai arii paraadaas svilpiens atmetot gaazi peec strauja uzraaviena.
Atgaazu recirkulaacijas vaarstam, ja taads vispaar ir uzstaadiits, it kaa nav nekaada sakara ar turbiinu. Cik zinu, neviens turbomotora vaarsts netiek darbinaats ar izpluudes gaazeem, bet gan ar spiedienu vai retinaajumu iepluudee.
Ludzu padomu par turbo motoru
Runa ir par audi 1,8t
biju aizbarucis uz diagnostiku Raisera, paradija kludu - citeju: Klapan cirkuljaciji vozduha turbonagnetatelja s privodom ot vihlopnih gazov - mehaniceskij defekt. Ta pati diagnostika uzrada ka ar turbinas spiedienu viss ok, masina ar iet ok - gruti gan spriest objektivi, jo man nav pieejams cits aparats, kas attista lidzigu jaudu.
Servisa vecis ar noraustija plecus, sak - HVZ. Tipa kaut kad, kad bus laiks var paskatities. Ta ka problemu isti nejutu, nesaspringstu, BET KREMT TAPAT
Ludzu paksaidrojiet kas tas par zveru - Klapan cirkuljaciji vozduha turbonagnetatelja s privodom ot vihlopnih gazov
kas varetu but par problemu
paldies