izmeeri, piedzinja ta atshkjiraas un apkopes ar var veikt pie diilera vai arii kaktu kantoros
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
izmeeri, piedzinja ta atshkjiraas un apkopes ar var veikt pie diilera vai arii kaktu kantoros
Esmu braucis ar abiem no šiem auto - labāk patika Volvo.
casco buus par sliktu bmw
Kā ar eksplutācijas izmaksām ?
Izmaksas kā jau izmaksas lietotam dīzelim,lieli nobraukumi,lielas izmaksas.Ko ieekonomēsi uz patēriņa to atkal ieliksi remontā.Laimes spēle.Ja tik nav ar garantiju.
Eu gudrinieki, ir D5 dzinējam turbīna vai nav? Šodien ņēmu skaidu. Saimnieks ir pārliecināts ka nav. Es atkal neticu, ka jaunie dīzeļi ir bez turbo? Motortelpā skatījos, neko neatradu. Kāds zin?
Milicists rakstīja: Eu gudrinieki, ir D5 dzinējam turbīna vai nav? Šodien ņēmu skaidu. Saimnieks ir pārliecināts ka nav. Es atkal neticu, ka jaunie dīzeļi ir bez turbo? Motortelpā skatījos, neko neatradu. Kāds zin?
Slikti skatījies
Turbīna D5 dīzelim ir.
Ja uz pasaules būtu tikai šie divi modeļi tad es ņemto Volvo
Dzonijs_007 rakstīja:
Milicists rakstīja: Eu gudrinieki, ir D5 dzinējam turbīna vai nav? Šodien ņēmu skaidu. Saimnieks ir pārliecināts ka nav. Es atkal neticu, ka jaunie dīzeļi ir bez turbo? Motortelpā skatījos, neko neatradu. Kāds zin?
Slikti skatījies
Turbīna D5 dīzelim ir.
Man jau tā likās. Viņas vienkārši nevar nebūt
Ar šādu bmw braucis neesmu, tāpēc varu tikai teoretizēt, bet pēc parametriem, nu ļoti līdzīgi. Kaut arī bmw ir nedaudz vājāks motors, tas tiek kompensēts ar masu un rezultātā bmw ieliek uzrāvienā līdz simtam 1 sek. un vidējā patērinā 1 l. Bet tas ir teorētiski, dzīvē, kā zināms, viss ir savādāk un ne-jaunām mašīnām atkarīgs no iepriekšējā(-jiem) saimnieka.
Saprotu, ka nedaudz ārpus konteksta, bet 330d tomēr (kā motors) ierullē vēl labāk. Tiesa patēriņš (automāc, uz šoses ~6l/100km, pilsētā vienā mierā var dabūt 12l/100km) jau ir tuvāks normāla benzīnnieka patēriņam nekā dīzelim, bet iet labāk par daudziem "ierindas" benzīnniekiem.
Ņem vērā, ka BMW e46 ir pašaurs. Man ar 183cm pie stūres knapi pietiek vietas. Blakussēdētājam paradoksālā kārtā ir vēl sliktāk, jo priekšējā konsole liek vai nu sēdēt patālāk vai ar diezgan izstieptām kājām. Var gadīties arī tādas versijas (sedaniem), kur pakaļbeņķi nav nolaižami.
Es gan teiktu,ka korektāk būtu S60/BMW5series salīdzināt izmēru ziņā.Bembjiem piedevām ir arī universāli gan 3.,gan 5.sērijai.
UUSA rakstīja: Es gan teiktu,ka korektāk būtu S60/BMW5series salīdzināt izmēru ziņā.Bembjiem piedevām ir arī universāli gan 3.,gan 5.sērijai.
Nē, nebūtu korektāk, jo s60 un 3. sērijas bmw ir vidējā klase. s60 vienīgi vizuāli izskatās lielāks. Runājot par motoru, tad jā, 320d ar saviem 4 cilindriem griežas pat mazliet labāk par volvo 5. un ja ņem pēc 2001. gada 320d, tad viennozīmīgi bmw, jo līdz 2001. vēl var diskutēt par to, ka lielākas problēmas būtu ar bmw nekā ar volvo.
Gasjs rakstīja:
Ņem vērā, ka BMW e46 ir pašaurs. Man ar 183cm pie stūres knapi pietiek vietas. Blakussēdētājam paradoksālā kārtā ir vēl sliktāk, jo priekšējā konsole liek vai nu sēdēt patālāk vai ar diezgan izstieptām kājām. Var gadīties arī tādas versijas (sedaniem), kur pakaļbeņķi nav nolaižami.
Ja tev ar 183 cm ir pašauri, tad jādomā, ka 1) Tu arī esi 183 cm plats. 2) Tu vienkārši nezini, ka krēsls regulējas uz visām pusēm arī uz leju un atpakaļ, kā arī stūres pozīciju var pieregulēt. Tici man, bmw neražoja arī 3. sēriju priekš liliputiem, iespējams, ka Tu vienkārši esi pieradis pie kādas citās sēd-pozīcijas.
2 ArtursOP:
Zinu, ka regulējas. Krietni daudz un dažādos virzienos. Bet man ērti iekārtoties nedaudz traucē gāzes pedāļa izvietojums (dažbrīd iznāk dikti neērti locīt kāju potītē) un, atstutējot labo kāju pret viduskonsoli, kaut kas tur tomēr spiež.
Gasjs rakstīja: 2 ArtursOP:
Zinu, ka regulējas. Krietni daudz un dažādos virzienos. Bet man ērti iekārtoties nedaudz traucē gāzes pedāļa izvietojums (dažbrīd iznāk dikti neērti locīt kāju potītē) un, atstutējot labo kāju pret viduskonsoli, kaut kas tur tomēr spiež.
Nu tad jāsāk pierast
ArtursOP rakstīja:
UUSA rakstīja: Es gan teiktu,ka korektāk būtu S60/BMW5series salīdzināt izmēru ziņā.Bembjiem piedevām ir arī universāli gan 3.,gan 5.sērijai.
Nē, nebūtu korektāk, jo s60 un 3. sērijas bmw ir vidējā klase. s60 vienīgi vizuāli izskatās lielāks. Runājot par motoru, tad jā, 320d ar saviem 4 cilindriem griežas pat mazliet labāk par volvo 5. un ja ņem pēc 2001. gada 320d, tad viennozīmīgi bmw, jo līdz 2001. vēl var diskutēt par to, ka lielākas problēmas būtu ar bmw nekā ar volvo.
Jus vaaji orientejieties cilindru skaita katram modelim. VOLVO D5 ir 5 cilindri, bet BMW ir visi 6.
AutoNets rakstīja:
ArtursOP rakstīja:
UUSA rakstīja: Es gan teiktu,ka korektāk būtu S60/BMW5series salīdzināt izmēru ziņā.Bembjiem piedevām ir arī universāli gan 3.,gan 5.sērijai.
Nē, nebūtu korektāk, jo s60 un 3. sērijas bmw ir vidējā klase. s60 vienīgi vizuāli izskatās lielāks. Runājot par motoru, tad jā, 320d ar saviem 4 cilindriem griežas pat mazliet labāk par volvo 5. un ja ņem pēc 2001. gada 320d, tad viennozīmīgi bmw, jo līdz 2001. vēl var diskutēt par to, ka lielākas problēmas būtu ar bmw nekā ar volvo.
Jus vaaji orientejieties cilindru skaita katram modelim. VOLVO D5 ir 5 cilindri, bet BMW ir visi 6.
vāji orientējies Tu, jo 320d ir tikai 4, kā jau minēju. 6 ir iekš 330d un par to šeit runa nebij.
volvo s60 d5 vai bmw 320d
Divas cenu grupā ~ līdzīgas mašīnas cenā/gadā/jaudā, tik pagaidām nezinu kā apkopē, varbūt ir kādam info ?