Meklē lietotāju ar niku Sviestc, viņs Tevi apgaismos.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Meklē lietotāju ar niku Sviestc, viņs Tevi apgaismos.
Omegai tak vienalga, ko liek/lej iekshaa! Opels tak
Eļļa pietiks 10W 40, kaut gan neskādēs arī 5W 40?30. Skatoties, kāds dzinējs, cik nobraukts. Lej to pāsu pussintētiku un miers.
Filtri ir katrā veikalā pieejami. Gaisa un degvielas vienalga kādas markas, viss viens, filtrpapīru tikpat ražo 2 rūpnīcas pasaulē, pārējās tik kļepī pašus filtrus.
Ar eļļas filtru ir tā- nepērc pašu lētāko variantu, labāk izvēlēties zināmas firmas, jo tur tomēr ir spiediens, kas va šo to nočakarēt. Starpība cenās nav liela, toties drošība gan. Firmas MANN, Knecht (Mahle) tās zināmākas būs... Tik tāds fakc- kamēr meklēsi visu pa lēto, iztērēsi degvielā un laika ziņā vairāk, nekā ieekonomēsi ( pārbaudītc fakts). Eļļa un filtri nav tās dārgākās lietas, plus mīnus visur vienādi maksā.
Napalms rakstīja: Meklē lietotāju ar niku Sviestc, viņs Tevi apgaismos.
Šaura gan tev pasaulīte...visā Rīgā tik viens Sviests
Par dzinēja testēšanu. Kām tas nepieciešams? Ja dzinējs strādā normāli, netraucē tam to darīt.
Zobsiksna. Ja nav tās maiņu apstiprinošu uzlīmju vai servisa dokumentu, maini. Nomaini un būs miers. Pēc cik km jāmaina, nezinu, parasti tie ir 80 000 km, bet vari piezvanīt uz to pašu Adam Auto, tur visu pastāstīs un pastāstīs, ko vēl vajag mainīt pie siksnas maiņas. Droši, ka ruļļus un, iespējams, ūdens pumpi ( Audi un Volvo tā ir )
Nav jau doma braukāt meklēt ko lētāku, tikai tāda lieta, ka salona filtram un gaisa filtram cena kopā kādi 7 Ls vai tas ir mormāli? (varbūt jau ir, man pirms tam 17 gadus senam Passat katrs filtrs tādu summu maksāja).
Nu par to testēšanu ir tā, ka varbūt ir lietas, kas par sevi dod zināt, bet patreiz neko nevar manīt, kaut gan TA izieta (gan atkārtotā) bez nevienas piezīmes. Noskrējiens varētu būt reāls (vismaz man tā sķiet), jo servisa grāmatiņa no Vācijas ir veiktas pārbaudes katrus 30 000 km un pie 120 000 atzīme par zobsiksnas maiņu. Pēc tam auto nonācis Adam auto rokā un Latvijā braucējs novedis līdz 190 000 km, kas arī reāls pa 4 gadiem.
Vai bez šiem servisiem kā Hansa auto vai adam auto, kur lielās cenas par stundu darbu ir kāds mazāks, bet ne mazāk kvalitatīvs servis, kurš vairāk specializējas uz Opel.
P.S. Ar to pašu Passat braukājot Volksauto varēja sadabūt visas daļas un servisus par labām cenām
Nu ja ir lētāk, tātad ir un viss.
Ja 120 000 zobenes maiņas intervāls, tad kāda vajadzība to mainīt pie 70 ? Nekāda. Eļļu nomainīt var jebkurš serviss, brauc, kur labāk patīk.
Katram savi meistari un savi servisi...kas citam patiks, tev nepatiks. Brauc uz to pašu Volksauto, ja tur ņem opeli pretī, nekas tak tur savādāks nav tai mašīnai. Tas, ja ko ne sevišķi ekskluzīvu jāizveic.
Par eļļas maiņas nomaiņu tā nevar teikt! Nevar jebkurš katrs Pēc pieredzes zinu - mainiju vienreiz iepriekšējam auto stabilizatora bukses pie viena palūdzu nomainīt eļļu - beigās eļļas filtru nebija kārtīgi pieskrūvējis. Tā kā ka jau te saka, ka rokām ne tikai jāaug no pareizās vietas, bet jābūt vēl ar pareizo izliekumu
Paldies pa ievadu opeļu pasaulē
Nu manai darba VECTRA B caravan nesen mainija zobeni ar rulliisjiem un serisaa vecji ieteica arii uudens pumpi mainiit... Tas remontinjs kopaa maksaaja 149 Ls ar PVN. Elljas un taadus nesteidzamus darbus veicu Ceesiis ieksj SINHROC. Daudzi jau rausta degunu, bet nu ja esi pie sjameejiem autoplacii pircis auto, tad attieksme pret tevi ir ljoti patiikama... Taa luuk
Tikai nesadomājiet zobsiksnu Hansa Auto mainīt!!! Nu jau iepriekšējā darba Astrai nomainījām, rēķinā bija arī spriegotājrullītis. Pēc kādiem 3 mēnešiem sākās gļuki ar čekendžīna lampiņu, HA tika iztīrīts, vēlāk nomainīts EGR vārts, vel uz kādiem 300 vai cik tur latiem gribēja visu pēc kārtas uz dullo mainīt, jo nekādi nevarēja saprast, kas par lietu. Vēlāk izrādījās, ka HA nebija nomainījuši to rulli, tikai naudu paņēmuši, un dēļ tā visas problēmas.
Uggga rakstīja: Tikai nesadomājiet zobsiksnu Hansa Auto mainīt!!! Nu jau iepriekšējā darba Astrai nomainījām, rēķinā bija arī spriegotājrullītis. Pēc kādiem 3 mēnešiem sākās gļuki ar čekendžīna lampiņu, HA tika iztīrīts, vēlāk nomainīts EGR vārts, vel uz kādiem 300 vai cik tur latiem gribēja visu pēc kārtas uz dullo mainīt, jo nekādi nevarēja saprast, kas par lietu. Vēlāk izrādījās, ka HA nebija nomainījuši to rulli, tikai naudu paņēmuši, un dēļ tā visas problēmas.
Un kā tad spriegotājrullis ietekmē elektroniku?
deksters rakstīja:
Uggga rakstīja: Tikai nesadomājiet zobsiksnu Hansa Auto mainīt!!! Nu jau iepriekšējā darba Astrai nomainījām, rēķinā bija arī spriegotājrullītis. Pēc kādiem 3 mēnešiem sākās gļuki ar čekendžīna lampiņu, HA tika iztīrīts, vēlāk nomainīts EGR vārts, vel uz kādiem 300 vai cik tur latiem gribēja visu pēc kārtas uz dullo mainīt, jo nekādi nevarēja saprast, kas par lietu. Vēlāk izrādījās, ka HA nebija nomainījuši to rulli, tikai naudu paņēmuši, un dēļ tā visas problēmas.
Un kā tad spriegotājrullis ietekmē elektroniku?
Tur bija kaut kāda mistika, jo neviena diagnostika nevarēja atrast, kas pa vainu, tāpēc sākām domāt, ka pie vainas nevis elektronika, bet mehānika. Un tas vienalga neattaisno HA par lažu.
P.S. Zobsiksnu labāk nemaini, būs grūti atrast jo Tavam (O!) pelim ir ķēdes piedziņa...
stogram rakstīja: visiem motoriem???
1,7 siksna, 2,0 un 2,2 un 2,5 BMW ķēde. Apmēram tā.
Salona,gaisa filtri u.c lietas