Vakteet lai nesak mesties RŪSA
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Vakteet lai nesak mesties RŪSA
Neko tur nevaig darīt un arī satraukties nevaig, labāk jau motram ir, ja pirms eļas nomaiņas to izskalo ( mazāk paliek nosēdumi no vecās eļļas un tās paliekas kur aizķeras ) bet nekāda mirstamā kaite tā nav,
un sintētika no pusintētikas atškiras galvenokārt ar viskozitāti, jeb blīvumu, pusintētika ir piezāka, un ja dzinējs naf apsolūti jauns, vai pēc kapitālā remonta, tad var mierīgi braukt ar pusintētiku svilpodams un nesatraucoties.
Palūri pa lejamo caurumu, paskaties uz ščupa - ja nerauj kunkuļos un neputo, tad viss ir kārtībā!
->edmunds
Par šito štelli vispār nevajag uztraukties. Es uzskatu, ka dzinēja skalošana vispār nav nepieciešama, jo tā var nodarīt dzinējam lielāku ļaunumu nekā labumu. Ja gadiem ir lietotas normālas eļļas, tad skalošana ir pilnīgi lieka. Starp citu, labas kvalitātes eļļa jebkurā gadījumā nodrošina perfektu dzinēja tīrību (tā veic gan virsmu eļļošanas f-ju, gan aizvada no berzes virsmām sīkās metāla mikrodaļiņas, gan arī noskalo no eļļas kanālu virsmām nosēdumus), pie nosacījuma, ka tiek ievēroti regulāri eļļas maiņas intervāli utt.
Būtībā, ja nu kas (bezizejas situācija), tad droši var miksēt pussintētiku ar sintētiku, nekas ļauns nenotiks.
Paldies visiem par atsaucēm un komentāriem!
un sintētika no pusintētikas atškiras galvenokārt ar viskozitāti, jeb blīvumu, pusintētika ir piezāka, un ja dzinējs naf apsolūti jauns, vai pēc kapitālā remonta, tad var mierīgi braukt ar pusintētiku svilpodams un nesatraucoties.
===================
Jokdaris )))))))))) Ir virkne auto, tai skaitaa Opelji, kuri naak no ruupniicas pildiiti ar pussinteetiku. Viskozitaates ir iespeejamas dajebkaadas jebkura tipa ellai, galvenaa atshkjiriiba ir sastaavaa.
SEMSS rakstīja: ->edmunds
Par šito štelli vispār nevajag uztraukties. Es uzskatu, ka dzinēja skalošana vispār nav nepieciešama, jo tā var nodarīt dzinējam lielāku ļaunumu nekā labumu. Ja gadiem ir lietotas normālas eļļas, tad skalošana ir pilnīgi lieka. Starp citu, labas kvalitātes eļļa jebkurā gadījumā nodrošina perfektu dzinēja tīrību (tā veic gan virsmu eļļošanas f-ju, gan aizvada no berzes virsmām sīkās metāla mikrodaļiņas, gan arī noskalo no eļļas kanālu virsmām nosēdumus), pie nosacījuma, ka tiek ievēroti regulāri eļļas maiņas intervāli utt.
Būtībā, ja nu kas (bezizejas situācija), tad droši var miksēt pussintētiku ar sintētiku, nekas ļauns nenotiks.
Palasi, varbūt gudrāks kļūsi:
Paldies Tev, Maija_Eskuella
Un tu pati vismaz izlasīji unitedoils.lv saitā ievietoto info?Tur būtībā ir viss tas pats, ko es neizvērstā, īsā tekstā jau biju aprakstījis šajā topikā, vai ne tā
Edmunds rakstīja: Rakstu saja sadala, jo auto ir Opel markas.
Problema tada-nopirku Omegu un sanaca ta, ka vajadzeja doties prom. Paludzu draudzenei aizvest uz servisu nomainit ellu. Izdarija visu ka vajag, bet tikai - ieprieksejais lietotajs bija ielejis sintetisko, bet servisa esot ielejusi spec. pussintetiku tiesi TDi. Tikai izleja un ieleja. Gudri ljaudis saka, ka vajadzeja skalot, bet neko tadu nebija darijusi meistari (pat ne uzlimi izlasijusi motora telpa).
jautajums - kadas sekas var rasties un ko darit - jo nobraukums pec mainas jau ap 1500 km saskrejis.
shitadu veci ar babu jataisa- jabalina mati un jakastree.
pat pretigi kaut ko piebilst par tik de-b-i-l-u jautajumu...
Ella autinam (Opel-im)
Rakstu saja sadala, jo auto ir Opel markas.
Problema tada-nopirku Omegu un sanaca ta, ka vajadzeja doties prom. Paludzu draudzenei aizvest uz servisu nomainit ellu. Izdarija visu ka vajag, bet tikai - ieprieksejais lietotajs bija ielejis sintetisko, bet servisa esot ielejusi spec. pussintetiku tiesi TDi. Tikai izleja un ieleja. Gudri ljaudis saka, ka vajadzeja skalot, bet neko tadu nebija darijusi meistari (pat ne uzlimi izlasijusi motora telpa).
jautajums - kadas sekas var rasties un ko darit - jo nobraukums pec mainas jau ap 1500 km saskrejis.