Skaties, lai nebūtu Muļķtroniks.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Skaties, lai nebūtu Muļķtroniks.
Kartes, cik sapratu vēl nav, diemžēl. Braucu ar A6Q 2.5 dīzeli un pagaidām esmu apmierināts. Ir dzirdēts, ka mēdz būt problēmas ar multitronic kārbām.
rijigs gan + - 14.00 _100.km motors pat ļoto labs investets piekarē desmit gadu laika ieguldiju ap 1000 naudiņam ziema protams ideāls auto qkvatro super iet kā tanks . navigacijas nav tapec nemacesu pateikt
Magistram laikam beerniibas trauma par to, ka kaiminpuikam bija forshaakas rotallietas, tagad komplekso, ka nevar atlauties A6 nopirkt Man ir 2.8Q, 2.4 motors eedis tikpat cik 2.8, bet jaudas krietni mazaak, ar Q izjutiisi to veel vairaak. Eed 8-9 pa shoseju, 12 pa pilseetu, sastreegumos 15-17l. Savaadaak viss OK, auto komfortabls, kluss Q utt.
Komforts - super!
Piekare - pat ļoti OK!
Quattro - bez komentāriem
Patēriņu benzīna Audi Quattro parasti nejautā
P.S. Pēc 2000.gada patiešām gaumīgāks paneļa apgaismojums, bet pēc 2001.gada arī feislifts no ārpuses.
Izskataas, Durik, ka nemaaki no 193 z/s atnemt 170z/s, sanaak 23 nevis 10)))))
Iws rakstīja: Labrīt! Vai kādam ir bijusi darīšana ar Audi A6 Avant Quttro 2,4l (199? Ir doma tādu iegādāties. Labprāt vēlētos dzirdēt jšusu domas. It sevišķi par motoru - vai nav par švaku un līdz ar to nav ļoti rijīgs? Vēl - par navigāciju - vai ir iespējams dabūt jauans kartes? Pladies jau iepriekš!
neteiksu ka baigais spridzeklis bet par dinamiku arii greeks suudzeeties pateerins gan ap 8l/100KM šoseja un 12-18l/100KM pilseeta.
Karoce ja ir iespeeja panemt 2.8 tad neredzu nevienu iemeslu kaapeec lai nemtu ar so motoru jo 2.8 riis tikpat bet ies daudz labaak.
Tas pats variants kas ar saab 9-5 2.3 iet stipri sliktaak kaa 3.0 bet pateerins gandriiz taads pats.
Magistrs rakstīja: Švaks un rijīgs motors, švaka piekare, komforta nekāda u.t.t.
un kas teu ir pasham ? bentelejs waj?
p.s. tas modelis naak no 1997gada rudens , tobish desmitais gac jau kaa vish i.
2,1gada laikaa 2,8Q ir kalpojis godam tas protams ja neskaita peecpirkuma 'sviniigo komplektu'- siksnas utt (njeemaam origin.) un amortizaatoorus ( BOGE ) , kopumaa tika ielaadeeti ~1kls ( neskaitot galoshas un signalku )un vairaak nekas nau dariic . Nafigaacijai ieksh LV jeegas nau , tikvien kaa TV var ieluureet un skaitaas krutti pat reiropai naakaas pa regjioniem sadaliiti karshu diski , piem muusu subjektaa ir tikai Alpi un CH . Par motooriem runaajot , Q versijai tas 2,8 liekaas 'paiiss' , kur nu veel 2,4 bet tas nu katram individuaali
Magistrs rakstīja:
klio rakstīja: rijigs gan + - 14.00 _100.km motors pat ļoto labs investets piekarē desmit gadu laika ieguldiju ap 1000 naudiņam ziema protams ideāls auto qkvatro super iet kā tanks . navigacijas nav tapec nemacesu pateikt
Kā tu piekarē varēji ieguldīt 10 gadus, ja auto ir tikai 1998? Sanāk ka piekari esi taisījis jau no pirkšanas brīža un vēl iemaksājis nākotnei.
ma;gistr tev arstēties vajag vispirms izlasi un tad kladzini !!!
Klio, esi dzirdējis par tādu brīnumu, kā pieturzīmes?
Man tiem A6 C5 nepatīk standarta sēdekļi. Ar Recaro sēdekļiem nav bijusi darīšana, bet tie varētu būt ok.
No pieredzes varu teikt, ka tiešām pat 2,8Q ir lēnīgāks par jaudīgāko 2,5TDi Q ar 180zs ...
Un Recaro ir perfekti
quattro nemēdz būt ar multitronic kārbu bet gan ar manuālo vai triptroniku.
šis ir salīdzinājums ar A4 kuram ir pieejami dzinēji 2.4 un 2.8. a6 tas bik atšķirsies bet nu domu sapratīsiet:
Audi / A4 (8D,B5) / 2.8 30V quattro (193 Hp)
Jauda: 193 hp
Pie apgriezieniem: 6000
Grieze 280/3200 nm/apgr
0-100km/h 7.3 s
max. ātrums 235 km/h
Patēriņš šoseja: 7.9 l/100km
Patēriņš pilsēta: 14.8 l/100km
Patēriņš jaukts: 9.3 l/100km
Pašmasa 1400 kg
Audi / A4 (8D,B5) / 2.4 30V quattro (165 Hp)
Jauda: 165 hp
Pie apgriezieniem: 6000
Grieze 230/3200 nm/apgr.
0-100km/h 8.2 s
max. ātrums 224 km/h
Patēriņš šoseja: 7.8 l/100km
Patēriņš pilsēta: 14.6 l/100km
Pašmasa 1380 kg
piekares dārdzība attiecībā uz A6 c5 ir tikai un vienīgi mīts jo dārgi sanāk tikai tad ja auto ilgstoši nav labota piekare. tā pēkšņi nekas tur reizē neizbeidzas. var izbeigties viena svira tad pēc laiciņa vel kāda, bet nekad tas nenotiek tā ka vienlaicīgi sabirst visas sviras un tad vajag 1k Ls lai visu sataisītu. remontiem droši ka vajadzētu atlicināt vismaz 50Ls mēnesī un tad nebūs problēmu ar uzturēšanu.
nu rēķinot vidēji tā lai tas 600Ls/gadā nešķiet kosmisks cipars.
ja grib drāzt kapīķi tad jāpērk gec un nebūs jāremontē katru mēnesi.
Magistrs rakstīja:
Dzonijs_007 rakstīja:
Iws rakstīja: Labrīt! Vai kādam ir bijusi darīšana ar Audi A6 Avant Quttro 2,4l (199? Ir doma tādu iegādāties. Labprāt vēlētos dzirdēt jšusu domas. It sevišķi par motoru - vai nav par švaku un līdz ar to nav ļoti rijīgs? Vēl - par navigāciju - vai ir iespējams dabūt jauans kartes? Pladies jau iepriekš!
neteiksu ka baigais spridzeklis bet par dinamiku arii greeks suudzeeties pateerins gan ap 8l/100KM šoseja un 12-18l/100KM pilseeta.
Karoce ja ir iespeeja panemt 2.8 tad neredzu nevienu iemeslu kaapeec lai nemtu ar so motoru jo 2.8 riis tikpat bet ies daudz labaak.
Tas pats variants kas ar saab 9-5 2.3 iet stipri sliktaak kaa 3.0 bet pateerins gandriiz taads pats.
Te nu tu apkakājies. 2.3T iet daudz labāk par 3.0.
netirs
Ir bijis gan saabs ar 2.3 gan tagad ir 3.0 taa ka es zinu par ko runaaju starpiiba ir juutama dinamikaa un par labu 3.0 vieniigais 2.3 kurs ieliek 3.0 ir aero kuram ir nepatiikama turbobedre.
Lietoju A6 jau no š.g. marta! Braukt kaifs, extras visas iespējamās( izņemot lietus sensoru), par jaudas trūkumu nesūdzos, izmaksas ritošajā pagaidām nav bijušas, tiesa pēcpirkšanas apkope nebija no lētajā, bet tas jau jebkurai a/m! tiesa man 3.0 quattro! Jā, kaut kas jātaisa, tad lēti nav, kaut gan kas tagad ir pa brīvu!
2.4? Pašvaks. 2.7Bi-T cita lieta , pilsēta 16-20, šoseja 8-11 , bet varētu būt ari lielāks!
Dzonijs_007 rakstīja:
Magistrs rakstīja:
Dzonijs_007 rakstīja:
Iws rakstīja: Labrīt! Vai kādam ir bijusi darīšana ar Audi A6 Avant Quttro 2,4l (199? Ir doma tādu iegādāties. Labprāt vēlētos dzirdēt jšusu domas. It sevišķi par motoru - vai nav par švaku un līdz ar to nav ļoti rijīgs? Vēl - par navigāciju - vai ir iespējams dabūt jauans kartes? Pladies jau iepriekš!
neteiksu ka baigais spridzeklis bet par dinamiku arii greeks suudzeeties pateerins gan ap 8l/100KM šoseja un 12-18l/100KM pilseeta.
Karoce ja ir iespeeja panemt 2.8 tad neredzu nevienu iemeslu kaapeec lai nemtu ar so motoru jo 2.8 riis tikpat bet ies daudz labaak.
Tas pats variants kas ar saab 9-5 2.3 iet stipri sliktaak kaa 3.0 bet pateerins gandriiz taads pats.
Te nu tu apkakājies. 2.3T iet daudz labāk par 3.0.
netirs
Ir bijis gan saabs ar 2.3 gan tagad ir 3.0 taa ka es zinu par ko runaaju starpiiba ir juutama dinamikaa un par labu 3.0 vieniigais 2.3 kurs ieliek 3.0 ir aero kuram ir nepatiikama turbobedre.
2.3 ar lielo T (230 zs) ne Aero versijā arī iet nedaudz labāk par 3.0. Aero versijai līdzi var turēt, bet garām netiek.
Audi A6 Quattro 2,4 pieredze
Labrīt! Vai kādam ir bijusi darīšana ar Audi A6 Avant Quttro 2,4l (199? Ir doma tādu iegādāties. Labprāt vēlētos dzirdēt jšusu domas. It sevišķi par motoru - vai nav par švaku un līdz ar to nav ļoti rijīgs? Vēl - par navigāciju - vai ir iespējams dabūt jauans kartes? Pladies jau iepriekš!