gaisa padeve.. brīvgaitas regulators..
turbīna ir?
gaisa padeve.. brīvgaitas regulators..
turbīna ir?
Tipiska vaina - brivgaitas regulatora netiriba. Manejam gan lekaja nepatikamak - ari uz leju un briziem atmetot gazi slapa nost. Bet ta ari nesanemos iztirit, pec kada laika pats pargaja.
Jā turbīna ir. Paldies par padomiem, izmēģināšu
Vēl pie reizes, nočeko vai visi lielie patērētāji strādā kā vajag - veņķiļators, ACC kompresors, moken ģeņģeris ķīlē. Bet tas tā - skatoties, kā viņš tev lēkā. Ja vispirms tā kā sāk slāpt un tad gāzē, značit 90% ka brīvgaitas vārsts, pārējais - kāds no agregātiem. Ja piepeši no 900 ceļ uz augšu līdz 2000, značit ECU ir sarēķinājis, ka kaut kāds patērētājs slēdzas klāt, taču nesagaida, vai arī sagājis kāds dačiks sviestā (AMM, temperatūra, lambda).
Apgriezieni lēkā 9000 šajam
Kas varētu būt, ka neitrālajā pārnesumā šad tad sāk lēkāt apgriezieni apmēram no 1000 līdz 2000 apgriezieniem ar sekundes intervālu?