vilko rakstīja: 1) ... Gaisa mērītājam pie lieliem apgriezieniem tas cipars (nezinu, kā tas saucas)rādās par kādiem 40% par mazu. ....
kur tu redzi to ciparu?
vilko rakstīja: 1) ... Gaisa mērītājam pie lieliem apgriezieniem tas cipars (nezinu, kā tas saucas)rādās par kādiem 40% par mazu. ....
kur tu redzi to ciparu?
Cik noprotu, tam auto ir piemetušās 3 nelaimes:
1) Gaisa mērītājs beigts (vai pans Kleksis izdarīja mērījumus savos sapņos?)
2) Bremžu izspiešanas sensors (WTF???)
3) Nevar iedarbināt
un jā
4) Patēriņš ir veseli 7 litri vidējais.
Nu es nomainītu gaisa mērītāju un tad skatītos tālāk.
Yeti rakstīja:
vilko rakstīja: 1) ... Gaisa mērītājam pie lieliem apgriezieniem tas cipars (nezinu, kā tas saucas)rādās par kādiem 40% par mazu. ....
kur tu redzi to ciparu?
Servī džeks piemeta laptopu pie kompja un pabraukājās ar to opel lūzni. Ja nemaldos, tas ir kaut kāds gaisa caurplūdes cipars, bet nejūtos kompetents
Par to bremžu dačiku arī kaut kā šaubos. Tipa tam dačikam esot divas daļas, viena, kas noslēdz ķēdi uz uguņiem, kad nospiež pedēli, otra daļa tipa padod signālu, lai paātrina apgriezienu nomešanu bremzēšanas gadījumā. Vai tā tiešām ir, nezinu, Pašam dačikam tiešām ir 3 vadi. Laikam tad kaut ko uz kompi tiešām padod.
Master_D rakstīja: Cik noprotu, tam auto ir piemetušās 3 nelaimes:
1) Gaisa mērītājs beigts (vai pans Kleksis izdarīja mērījumus savos sapņos?)
2) Bremžu izspiešanas sensors (WTF???)
3) Nevar iedarbināt
un jā
4) Patēriņš ir veseli 7 litri vidējais.
Nu es nomainītu gaisa mērītāju un tad skatītos tālāk.
par to patēriņu ir tā, ka ar to auto arī braucot pa šoseju uz 100km/h zemāk par 6.5l/100km nevar dabūt.
Yeti rakstīja: pastu iedo
nevajag, nevaru palīdzēt
Varbūt kāds zina, kur var restaurētus gaisa mērītājus iegādāties. Tas varētu lētak sanākt. Ir doma mainīt to sievas opeli pret jaunu oktavia vai fabia tāpēc lieku naudu guldīt iekšā opelī negribas.
vilko rakstīja: Varbūt kāds zina, kur var restaurētus gaisa mērītājus iegādāties. Tas varētu lētak sanākt. Ir doma mainīt to sievas opeli pret jaunu oktavia vai fabia tāpēc lieku naudu guldīt iekšā opelī negribas.
tā ir viena no detaļām, kas nerestaurējas
iespējams, ka remontējas (sākas ar Ls 50)
Yeti rakstīja: iespējams, ka remontējas (sākas ar Ls 50)
Cik zinu tad neremontējas, a jauns no 60-100 LS. Man šis ar bija nobiris, izmazgāju ar spirtiņu tad kādu laiku vēl gāja, bet pēc pāris TKM atkal sāka gļukot un bija jāmaina
Ulds rakstīja: izmazgāju ar spirtiņu
neiznieko spirtu, MAFu var ar daudz efektīvākiem carb vai brake cleaaner aerosola veidaa patīrīt, ja nepalīdz, tad nekā
par degvielas tēriņu skaidrs- nepareiza gaisa/degvielas attiecība un tāds arī rezultāts
Ulds rakstīja:
Yeti rakstīja: iespējams, ka remontējas (sākas ar Ls 50)
Cik zinu tad neremontējas, a jauns no 60-100 LS. Man šis ar bija nobiris, izmazgāju ar spirtiņu tad kādu laiku vēl gāja, bet pēc pāris TKM atkal sāka gļukot un bija jāmaina
Man jau servī to ar kaut kādu aerosolu izpūta. Nepalīdzēja. Tikai nedaudz uzlabojās rādījums kompī. Es audi-style kādus gadus atpakaļ manīju vienu meiču, kas teicās, ka strādā rollī un varot notirgot lētak rupnieciski restaurētus. Tagad nevaru vairs tur viņu atrast.
Ulds rakstīja:
Yeti rakstīja: iespējams, ka remontējas (sākas ar Ls 50)
Cik zinu tad neremontējas, a jauns no 60-100 LS. Man šis ar bija nobiris, izmazgāju ar spirtiņu tad kādu laiku vēl gāja, bet pēc pāris TKM atkal sāka gļukot un bija jāmaina
Tie noteikti rūpnieciski restaurējas. Audi style cilvēki zināja stāstīt.
dabūju Pierburg gaisa mērītāju par 75Ls. Auto nedaudz labāk iet un nu jau tērē vairs tikai 5.9 l/100km uz 220km, no kuriem 45km nogasēju pa pilsētu vidēji turot apgriezienus uz 3500 rpm - ar domu iztīrīt. - Ja agrāk praktiski visu laiku melni dūmi nāca, tad tagad reti izmet mazu melnu mutulīti. Izskatās, ka tika pa šosi būs ap 5l/100km, kas jau ir pieņemami. Gaisa mērītajs bija pie vainas.
Gaisa mērītājs
1) 1.7DTL astrai vidējais patēriņš sanāk 7l/100km 50/50 pilsēta/šoseja. Manuprāt par daudz. Ik pa brīdim iedegas check engine. Kompis parāda, ka tipa bremžu izpiešanas sensors dod kompim kļūdu. Citu kļūdu nemet. Gaisa mērītājam pie lieliem apgriezieniem tas cipars (nezinu, kā tas saucas)rādās par kādiem 40% par mazu. Moš kompis tomēr gaisa mērītāja dēļ iemet kļūdu, bet to nesaglabā un moš tas arī ir iemesls tādam patēriņam un principā jau švaki ieskrienas ar tas opepelis.
2) Kaut kā pēdējā laikā pašvaki lec. Kvēlsveces ir mainītas gadu atpakaļ. Parasti, ja tās ir čau, tad pirms piešķilšanas check engine iedegas. Tā nav. Tikai ar otro piegājienu var piedarbināt. Moš kāds zina, kā izpaužas sūkņa aiziešana pie dieviem. Kaut kā negribas ielidot par 800 naudiņām.