Magistrs rakstīja: E300 jau tas pats 190E vien ir. Tikai virsbūve pastiepta garumā.
mnja, ciris, kas ciris... Zigi, Tev nav žēl iztērētā laika?
Magistrs rakstīja: E300 jau tas pats 190E vien ir. Tikai virsbūve pastiepta garumā.
mnja, ciris, kas ciris... Zigi, Tev nav žēl iztērētā laika?
Magistrs rakstīja: E300 jau tas pats 190E vien ir. Tikai virsbūve pastiepta garumā.
braucot ar E pastiepjaas ne tikai virsbuuve
Tas mersis, kuram E ir priekšā esot daudz krutāks nekā tas, kuram E ir pēc cipariem, to man viens zinoš meršu specs teica + ir vērts par tādu maksāt dudz! A tie cipari 190 tas nozīmē, ka autiņš atbilsa 19 gs. prasībām un bija pilnākā komplektācijā tajā laikā, bet 300 tas jau cispēr ir PSC!
F323F rakstīja: Tas mersis, kuram E ir priekšā esot daudz krutāks nekā tas, kuram E ir pēc cipariem, to man viens zinoš meršu specs teica + ir vērts par tādu maksāt dudz! A tie cipari 190 tas nozīmē, ka autiņš atbilsa 19 gs. prasībām un bija pilnākā komplektācijā tajā laikā, bet 300 tas jau cispēr ir PSC!
labs meršu specs tev trāpījies...
nezināju, ka 19 gs merši tika iedalīti klasēs, kas tika apzīmētas ar burtiem un cipariem 190 vai 300..
Magistrs rakstīja: Ar to E klasi ir tā. Jo lielāks cipars, jo lielāka ekonomija un lielākam nabagam paredzēts. Un tie maģiskie pagarinošie burti AMG tiešā tulkojumā nozīmē - āmurgalva. To jesķ, granātu vietā ir āmurgalvas, kas sniedz daudz lielāku baudu un palielina ekonomiju.
šitik zaļa skaudība sen nebija redzēta....
Magistrs rakstīja: Ar to E klasi ir tā. Jo lielāks cipars, jo lielāka ekonomija un lielākam nabagam paredzēts. Un tie maģiskie pagarinošie burti AMG tiešā tulkojumā nozīmē - āmurgalva. To jesķ, granātu vietā ir āmurgalvas, kas sniedz daudz lielāku baudu un palielina ekonomiju.
saputrojos ar tiem cipariem, tikko runāju ar savu mb specu, viņš teica, ka cipars nozīmējot to, cik km var nobraukt, kad iedegas lampiņa, kas brīdina par degvielas daudzumu bākā. +/- tas viss ir saistīts ar degvielas patēriņu bet visam pamatā ar degvielas sistēmu, jo garākas degvielas šļaukas no bākas uz dzinēju, jo vairāk var nobraukt pēc lampiņas iedegšanās.
jus visi esat mulkji, bet tapat baigi reeciigi
Ideots rakstīja: parunā vēl ar savu MB specu, varbūt viņš grib nākt strādāt servisā?
eu, ja ir reāli darba piedāvājumi, tad dod ziņu!
Čalis ir ar zelta rokām un tieši tagad meklē darbu, bet ja nemaksās kā minimums piecus sotakus tad nekāda strādāšana nebūs + interesē viņam visādi apmācības braucieni ir īpaši uz Vāciju, lai varētu vēl atpakaļceļā kādu visjaunāko mb sasistu paņemt, ko te notirgot nu tos ar tiem lielajiem cipariem un Grāvja klasi (tipa G)
500 soti dilburs, ja tik vien prasītu speci
un
bet topiks veidojās pzd
Ideots rakstīja:
Shiirs rakstīja:
braucot ar E pastiepjaas ne tikai virsbuuve
sapņojot par E pastiepjas arī apakšlūpa, tas tiesa
Ja runa ieta par W210, tad nu pāris apskatot, tā lūpa ātri ieritināsies atpakaļ- pūst strašno...
p.s.runa iet par 96...99g.g.
Tas 190 tika uzražots,lai jebkurš turks to varētu nopirkt un pēc tam stāsti,ka šamajam ir bijis MB....
Pat vecais 900-tais Sāps ir labāks par to MB kljūdu... suņu kaka ir tas 190
SZ... neraudi nu tik gauzi...!
Viena Opel Ascona vai Kadett rūsēšanas laikā,norūsē 5 190tie MB pēc kārtas...
Dzelzs oksids tam mersim otrs nosaukums.
Varbuut jums visiem vaidzeetu kopiigi izdzeesties!
Pardoshanas topicu shitaa piespamot hura:
Ideots rakstīja:...190.tais, kur nu vēl ar 2,6L vai 2,5 16V, vēsi liek atpūsties vairumam SAABu.
rūsēšanas ātruma ziņā?
Katram slāvu izcelsmes jauneklim pirmais autiņš ir huļiganka vai 190 tobiš galvenais lai ir Mers ilji BMW! Un tad frēzē pa grāvmalām un arī mazbērniem varēs pastāstīt, ka labi dzīvojis
Ideots rakstīja:
F323F rakstīja: Katram slāvu izcelsmes jauneklim pirmais autiņš ir huļiganka vai 190 tobiš galvenais lai ir Mers ilji BMW! Un tad frēzē pa grāvmalām un arī mazbērniem varēs pastāstīt, ka labi dzīvojis
Redzu, ka esi baigi iedziļinājies šajā tēmā....
Tikai..
ar 316i vai 190D pafrēzēt tā īsti nesanāk
jau teicu, ka pa grāvjiem notiek tā frēzēšana, jo uz piķa nesanāk!
Magistrs rakstīja:
Ideots rakstīja:
Pirmais rakstīja: rūsēšanas ātruma ziņā?
no plastmasas Hrenault braucēja citu komnetāru neaz negaidu
Rūsa- sistu MB slimība
kopš dzimšanas...
Nevar būt, ka viņi no konveijera jau nonāk sisti tiešām turki ir tādi līkroči
nezinu, 1991jā Tēvs tādu paņēma, '87ā gada ražojuma, nobrauca vēl 4gadus, līdz es viņu iekš DE iznīcināju... puva vienīgais mainītais aftermarketa spārns...
F323F rakstīja:
Magistrs rakstīja: Ar to E klasi ir tā. Jo lielāks cipars, jo lielāka ekonomija un lielākam nabagam paredzēts. Un tie maģiskie pagarinošie burti AMG tiešā tulkojumā nozīmē - āmurgalva. To jesķ, granātu vietā ir āmurgalvas, kas sniedz daudz lielāku baudu un palielina ekonomiju.
saputrojos ar tiem cipariem, tikko runāju ar savu mb specu, viņš teica, ka cipars nozīmējot to, cik km var nobraukt, kad iedegas lampiņa, kas brīdina par degvielas daudzumu bākā. +/- tas viss ir saistīts ar degvielas patēriņu bet visam pamatā ar degvielas sistēmu, jo garākas degvielas šļaukas no bākas uz dzinēju, jo vairāk var nobraukt pēc lampiņas iedegšanās.
, Varbūt tas meršu specs varētu nākt bariņā un paskaidrot, ko nozīmē vēl daži indeksi, kā piemēram CL600 AMG un S600 AMG ( iespējams, kaut kāds elektromobīlis āmurgalvām). Tagad jau sāku saprast, ka par meršiem, laikam, nezinu pilnīgi neko, ja nu vienīgi pilnīgu sviestu.
PARDOD: MB190!