ja Veho tad Citrons... ja Citrons tad LHM (liquide hydraulique minéral) tautaa deeveeta par zeljonku...
autosu pashu vareeji piemineet...
ja Veho tad Citrons... ja Citrons tad LHM (liquide hydraulique minéral) tautaa deeveeta par zeljonku...
autosu pashu vareeji piemineet...
Kindzulis rakstīja: ja Veho tad Citrons... ja Citrons tad LHM (liquide hydraulique minéral) tautaa deeveeta par zeljonku...
autosu pashu vareeji piemineet...
Loģiski ka citrons - C5 HDI 2.2.
Tātad tā ir tā slavenā zaļā šļura, kas visu to hidrogūltu notur ?
Cik zinu, tad tajās lodēs laikam uzpildās. Tikai nez' vai tur var tā vienkārši sākt kaut ko skrūvēt iesācējs ?
ne tikai piekare- stuures pastiprinaataahs un bremzju sisteema ar tiek piebarota... vieniigais- neir gadiijies dzirdeet ka buutu pa 20K jaamaina... ja nu vieniigi varbuut jaunam autosam pie pirmaas apkopes
Lētāk tomēr varētu būt tai pašā Veho to turpināt.
tas bija apkopes ietvaros un laikam būs tikai pielējuši, jo nekādas problēmas nav bijušas. vispār būs vien uz Autohalli jāaizdzen lai piekari pārbauda un pie viena to zaļo. ar bremzēm riskēt tā kā negribas. anyway, paldies par info !
lapa ruljii nemeeraa...
Kindzulis rakstīja:...vieniigais- neir gadiijies dzirdeet ka buutu pa 20K jaamaina... ja nu vieniigi varbuut jaunam autosam pie pirmaas apkopes
ja nu vienīgi auto ir peldējis?
Yetti rakstīja:
Kindzulis rakstīja:...vieniigais- neir gadiijies dzirdeet ka buutu pa 20K jaamaina... ja nu vieniigi varbuut jaunam autosam pie pirmaas apkopes
ja nu vienīgi auto ir peldējis?
a vot i liekaas ka taa sisteema kaa reiz hermeetiska ir... atshkjiriibaa no motora...
neatceros preciizi-slinkums pa manuaaljiem mekleeties- jaamaina taa zapte ir... kaukad
LDS ir sintētiskā hidraulikas eļļa, parasti oranžā krāsā. Priekš C5 LHM (zaļais ) neder. Šķidrums ir periodiski jāmaina, starp mainīšanas reizēm , ja nepieciešams, jāpielej. Vecākiem citroniem bija jāmaina ik pa ~30 000, cik bieži C5 - nezinu, bet tam jābūt rakstītam mašīnas manuālī. Ja to laicīgi nedara, hidraulika ilgi nedzīvos.
Citiem citroniem mainīšana notika nolaižot mašīnu zemākajā stāvoklī (motoram darbojoties), nolaižot spiedienu sitēmā (spec.ventilis), tad tika noņemta visa LHM tvertne, izlieta, izmazgāta, izmazgāti filtri, viss izžāvēts, salikts atpakaļ, uzpildīts ar jaunu šķidrumu, iedarbināts motors. Pēc pāris minūtēm aizgriezts spiediena nolaišanas ventilis un mašīna pāris reizes pacelta līdz augstākajam stāvoklim un nolaista līdz zemākajam.
Bumbās nav šķidrums bet gan saspiesta gāze. Ar laiku spiediens bumbās krīt, sekas - braucot hidrotriecieni sistēmā (ilgi nedzīvos) , piekare tiek lauzta arī mehāniski. Reizi pāris gados vajadzētu arī bumbas(visas) pārbaudīt vai nomainīt.
Bremzes un stūres pastiprinātājs C5 nav saistīts ar piekares hidrauliku, kā tas bija vecākiem citroniem....., precīzi nezinu, bet iespējams ka bremzes un stūre barojas no atsevišķa rezervuāra.
nja... skaisti prosvetjil
sorre autoram par daljeeju maldinaashanu
Kas tas LDS šķidrums tāds ir ?
Pirms kāda laika beidzās Veho obligātais "serviss" un tagad gribu pats apkopt savu rumaku. Par visu ir skaidrs, tikai nav skaidrs ka tas par LDS šķidrumu. Skatos apkopes lapās tāds tika pieliets/mainīts pie 20k noskrējiena. Daudzums - 1gab.
HVZ kas tas ir un kur tādu jālej ?
Droši vien kaut kas elemetāri vienkāršs, tikai googles tante neko sakarīgu neizmeta. Ja kāds ko sakarīgu varētu pateikt, būtu baigi pateicīgs !