Ludzu te ir www.ss.lv/...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ludzu te ir www.ss.lv/...
īstenībā tas nav daudz priekš stratera, bet ja pa tēmu, tad Cēsīs ir tāds Vilnītis, kas ir baigais Guru uz šādiem darbiem- cena nekāda un telefons ir div deviņ, deviņ, 1276div.
Treknajos gados manai astrai visu sariktēja pa kkādiem padsmit latiem ar visām detaļām- kā tagad nezinu!
Kolēģis labi izteicās par kantori netālu no "latgalītes". Ja brauc pa Dzirnavu ielu virzienā uz Salu tiltu, tad izbraucot zem dzelzceļa sliedēm skaties labajā pusē, tur arī izkārtne šamajiem.
amiz rakstīja: Kolēģis labi izteicās par kantori netālu no "latgalītes". Ja brauc pa Dzirnavu ielu virzienā uz Salu tiltu, tad izbraucot zem dzelzceļa sliedēm skaties labajā pusē, tur arī izkārtne šamajiem.
Tur tāda maza mājele pie salu tilta sākuma.
Starteru un ģeneratoru remonts "NASSA"
Maskavas iela 43
7204220 vai 29717302
Matīsa iela - tieši blakus Latakko riepu veikalam ir starteru un ģeneratoru remonts. Meistars Aigars - ir vesti visādi starteri un ģen. - viss OK.
Blaviens.
Izpetiju motora shemas- izskatas kad starteris ar klokeni ir sajūgts ar tādu kā centrabēdzes sajūgu, sauktu \"Starter clutch\".
Lai to nomainītu jājauc motos ārā līdz var tikt klāt kloķenei. Būs ko darīt tumšajos garajos ziemas vakaros
Respektīvi starteris ar to sajūga zobratu ir sajūgti patstāvīgi, bet brīdī kad nepieciešams motoru iedarbināt- iegriežot starteri nostrādā sajūgs un kloķene iegriežas.
Pārējā laikā kloķenei griežoties sajūgs ir atvienojis starteri.
Manā gadījumā tas sajūgs ir noklājies un kloķeni neiegriež.
Paldies kolēģi par palīdzību ar adresēm un kontaktinformāciju
Rekur aprakts ar viosām bildēm un FAQ zemāk
japcar
04.12.2009 11:57
Rekur aprakts ar viosām bildēm un FAQ zemāk
===================
Hmm, kad palasaas un apskataas tai adresee, neko citu, kaa parastu "bendiksu", kaa automobilju sajuugos, neredzu. Vieniigi
"klemmeejosho" rulliishu pamaz, tikai 3. Peec "turienes" lietprateeju tekstiem var spriest, ka galvenokaart pie vainas meedz buut atsperiites zem rulliishiem , kaa tur lietprateejs saka, "lodiishu pildspalvas atsperes tipa" Taas zaudee elastiibu, noluust vijumi utt. - aciimredzami zema kvalitaate. Savulaik bendiksu atsperiites mainiijaam arii VAZmashiinu starteriem - ~200 000 km noskreejiena tie saaka streikot, bet bendiksi un jo vairaak starteri bij baiss deficiits. Toreiz izraadiijaas, ka ljoti labi dereeja atsperiites no kaut kaada stiprstraavas releja, vien bija jaasaiisina par 1.5 vijuma ... Taa ka vislabaak iedot specam, lai apskataas, kas un kaa - jaa aareejaa aptvere veel nav sachakareeta, tad 100% ir remonteejams ... Mok arii rulliishi ir jaamaina vai kas. Bet visumaa es saprotu, ka taa ir hroniska vaina, jo taada taa esot visiem V4 motociklu motoriem, Hondai vai kam tur.
kas par moci? ljauj mineet. vecaa viraaga?
Piedod- bet tu ar saviem aizvainojašajiem tekstiem galīgi nerosini uzticēšanos Tev kā foruma biedram.
mocis nav Vecā VIRAGA, manā gadījumā ir 2 cilindrinieks.
Par kādu "slepeno risinājumu" tad Tu zini?
Shiirs rakstīja:
japcar rakstīja: Ko tas maina?
Beigsi izdzirdot motocikla izlaiduma gadu?
c]Shiirs rakstīja: kas par moci? ljauj mineet. vecaa viraaga?
ja veca viraga tad zinu risinajumu. bet taka esi tads dornis, tad vari iet dirst.
Kautko līdzīgu šim:
pats tu saki ar savu beigshanu uz veciem mochiem. un nejau man no tevis kautko vajag, bet tev no manis.
un veca viraga jau ir 2cilindrnieks, vismaz kad man tads bija, tad vel bija ar 2 cilindriem
un vispar. vainigs tev nemaz nav starteris, bet gan mehanisms, kas savieno starteri ar klokjeni. ja tu butu kartigi meklejis netaa, tad var dabuut remonta komplektus. noteikti arii tavam mocim.
izlasi, un visu sapratisi. un vel vajadzetu atjaukt un paskatities, kur vispar vaina ir. varbut tev tur pietiek ar iztirishanu un salikshanu atpakalj.
euu, a kas vainas vecai Viragai? liels, smuks, uz priekshu iet, un pravas nevajag
ņemu savus vardus šoreiz atpakaļ. Ja vajag Shiirs var ari sakarīgi palīdzēt.
Ja par topika tematu --> ne Vella, manam hlamam ir nedaudz citādāk sajūgts starteris ar kloķeni:
Kopskats: (sūdīgi saprast varbūt) content5-foto.inbox.lv/...
1) Uz kloķenes atrodas pieskrūvēts tā saucamais \"Starter clutch\" (kurā iegšā ir tie rullīši +atsperes) rekur FOTO content5-foto.inbox.lv/...
2) \"STARTER CLUTCH\" tālāk sajūdzas ar zobratu kurš arī atrodas uz kloķenes un ir attēlots šajā FOTO (Zobrats apvilkts ar sarkanu)
3) Tad pamatblokā stiprinās veel viens- pārvada zobrats \"IDLE GEAR\" kurš tad arī patstāvīgi savieno starteri ar kloķenes zobratu (Pārvad zobratam ir 2a veida zobi- vienā pusē ir mazāka diametra zobrats kuram ir rupjāki zobi starterim. Pa ārējo malu ir smalkāki zobi kuri sajūdzas ar kloķeni. Rekur FOTO content5-foto.inbox.lv/...
Kā saka caur internetu moci nesaremontēsi. Jāgaida pavasaris un jājauc tas motors ārā. Tad arī manīs kurš no mezgliem ir noklājies.
Paldies velreiz par kritiku un visu pārējo- bet kamēr termometrs nerādīs + un ārā nebūs saule + silts laiks- šo topiku var ignorēt. šādā aukstumā makarēties neapkurinātā garāžā ir vājprāts
Shiirs rakstīja: un vispar. vainigs tev nemaz nav starteris, bet gan mehanisms, kas savieno starteri ar klokjeni. ja tu butu kartigi meklejis netaa, tad var dabuut remonta komplektus. noteikti arii tavam mocim.
dansmc.com/...
izlasi, un visu sapratisi. un vel vajadzetu atjaukt un paskatities, kur vispar vaina ir. varbut tev tur pietiek ar iztirishanu un salikshanu atpakalj.
Un šoreiz japāņi Hondai to visu startera sistēmu ir čerez Ž uztaisījuši.
Lai kaut kādus sīkumus (kā manā gadījumā) pārlasītu kloķene ir jāceļ ārā un viss motors (sadalenes, cilindri, virzuļi) praktiski ir jāpaºjauc.
Stulbums
Startera remonts mocim-kur ?