prasi VWfanam
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Problēma nebūs solenoīdā (ievilcējā), bet gan pašā bendikā. Vienkāršoti - tur iekšā ir sprūdmehānisms, kurš saslēdzas virzienā 'starteris griež motoru' un atslēdzas virzienā 'motors griež strateri'. Tas nefunkcionē - jāmaina bendiks.
Vai tāpēc būtu jāmaina visu starteri - grūti pateikt neredzot.
Nedaudz vecākiem vāģiem, kā piemēram, manai Omegai ar 2,2 dīzeli, bendiksu var nopirkt par 10 Ls, un apmainīt, vai nu pats, vai servisā par 10 Ls. Laikam tā Meriva ir jaunāka, vai tā var būt, ka bendiksu atsevišķi nav paredzēts mainīt
Laikam šitais starteris www.as-pl.com/... ,rozruszniki,produkt_S0100
Slowmo rakstīja: ....
Ne-dīlera servisā pāris reizes ņēma nost un tīrīja .....
aizbrauc pie dīlera tur tev izjauks to bendiku un nomainīs vienu izdilušo cilindrīti
un paņems 100 Ls!
Ne dīlerservisā dēla auto nomainīja sukas, bendiksu, visus gultņus un bukses, iztīrija pa 45 Ls.
i_edgars rakstīja: un paņems 100 Ls!
Ne dīlerservisā dēla auto nomainīja sukas, bendiksu, visus gultņus un bukses, iztīrija pa 45 Ls.
Ar nedīlera sukām ir kā ar bitēm, reizēm var iedzelt (noraut sts).
Un vispār, kā tas nāk ka lielais zobu pašrāvējs ipedgars nevarēja dēla auto nomainīt tādus sīkumus????
i_edgars rakstīja: un paņems 100 Ls!
Ne dīlerservisā dēla auto nomainīja sukas, bendiksu, visus gultņus un bukses, iztīrija pa 45 Ls.
pamēģini dīlerim iestāstīt, ka bendikss jaucās ārā
Gauss, plikas detaļu cenas, ko es varēju dabūt bodē arī maksāja 45 Ls!! Tad kāda X pēc man jāčakarējas - lai taisa servis. Kamēr serviss gribēja sotaku, tikam es pats savam vāģim saremontēju starteri. Pat pirmo reizi to darot darbs neprasīja vairāk par stundu (kopā ar pīppauzēm), kopā ar visu noņemšanu un uzlikšanu.
Pirmais rakstīja:
i_edgars rakstīja: un paņems 100 Ls!
Ne dīlerservisā dēla auto nomainīja sukas, bendiksu, visus gultņus un bukses, iztīrija pa 45 Ls.
pamēģini dīlerim iestāstīt, ka bendikss jaucās ārā
Tur ir tikai tāds mazs sīkums - dīleris (tāpat kā izgatavotāja rūpnīca) pērk/piegādā starterus sborā. Viņiem vienkārši neatmaksājās pirkt pa daļām. Līdz ar to arī maina visu un dod garantiju.
Bet nu latvietim kā jau latvietim - jāpērk pašu lētāko un jātaisa pašā lētākajā kantorī. Ir jau redzēti tādi kadri - nomainiet man vienu gultni tiltam, nomainiet vienu kalodku u.t.t.
Gauss rakstīja:
Pirmais rakstīja:
i_edgars rakstīja: un paņems 100 Ls!
Ne dīlerservisā dēla auto nomainīja sukas, bendiksu, visus gultņus un bukses, iztīrija pa 45 Ls.
pamēģini dīlerim iestāstīt, ka bendikss jaucās ārā
Tur ir tikai tāds mazs sīkums - dīleris (tāpat kā izgatavotāja rūpnīca) pērk/piegādā starterus sborā. Viņiem vienkārši neatmaksājās pirkt pa daļām. Līdz ar to arī maina visu un dod garantiju.
Bet nu latvietim kā jau latvietim - jāpērk pašu lētāko un jātaisa pašā lētākajā kantorī. Ir jau redzēti tādi kadri - nomainiet man vienu gultni tiltam, nomainiet vienu kalodku u.t.t.
Nu gan salīdzināji... Mainīt vienu kalodku vai arī vajadzīgo detaļu. Ja jau starteri jāmaina "sborā", tad varbūt nākamis solis ir mainīt mašīnu "sborā", ar garantiju?
Seene rakstīja:
Gauss rakstīja:
Pirmais rakstīja:
i_edgars rakstīja: un paņems 100 Ls!
Ne dīlerservisā dēla auto nomainīja sukas, bendiksu, visus gultņus un bukses, iztīrija pa 45 Ls.
pamēģini dīlerim iestāstīt, ka bendikss jaucās ārā
Tur ir tikai tāds mazs sīkums - dīleris (tāpat kā izgatavotāja rūpnīca) pērk/piegādā starterus sborā. Viņiem vienkārši neatmaksājās pirkt pa daļām. Līdz ar to arī maina visu un dod garantiju.
Bet nu latvietim kā jau latvietim - jāpērk pašu lētāko un jātaisa pašā lētākajā kantorī. Ir jau redzēti tādi kadri - nomainiet man vienu gultni tiltam, nomainiet vienu kalodku u.t.t.
Nu gan salīdzināji... Mainīt vienu kalodku vai arī vajadzīgo detaļu. Ja jau starteri jāmaina "sborā", tad varbūt nākamis solis ir mainīt mašīnu "sborā", ar garantiju?
Es izskaidroju kāpēc dīleris nemaina vienu detaļu, bet visu sborā. Jo viņam vienkārši nav pieejamas detaļas (zavoda akceptētās), kuras ar garantiju likt iekšā. Tāpēc arī piedāvā mainīt visu starteri.
Startera problēma
Kas varētu būt par problēmu, ka starteris dīzeļmotoram tiklīdz ir pirmais piesitiens, atvienojas un turpina griezties tukšgaitā. Un galvenais - šī problēma aktualizējas vēsākā laikā. Sāka niķoties pagājušajā ziemā, tad vasaru nogāja praktiski bez problēmām un tagad atkal no rītiem tas pats. Tik ir pat drusku švakāk, jo gadās, ka jau pašā sākumā nesaslēdzas, nemaz nesākot griezt motoru.
Ne-dīlera servisā pāris reizes ņēma nost un tīrīja un teica, ka, ja problēma turpināsies, būs jāmaina viss starteris, jo nav remontējams.
Pirms skrūvēju pats nost un skatos, varbūt kādas idejas, kāpēc tā notiek? Negribas īsti izmest vairākus simtus par lietu, kuru iespējams var salabot. Kā tas bendikss vispār izbīdās? Ar solenoīda palīdzību? Tad varbūt tikai solenoīds jānomaina (ja ir maināms).
Starteris ir uz Opel Meriva ar 1.3 dīzeļnemotoru.