Ou, vēl kas! Eļļas noplūde tur nav redzama!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ou, vēl kas! Eļļas noplūde tur nav redzama!
Visdrīzāk tur bukse izdilusi, gan nezinu konstrukciju konkrēti Renault, vajadzētu būt maināma. Ja pats stienis labā stāvoklī, bez rūsas un nodiluma tai vietā, tad, nomainot buksi, bēdu nezināsi. To visu padarīšanu parasti aizsargā gumijas gofra, ja tā caura, tad parasti tādas lietas notiek, arī stienis tiek bojāts.
parasta kaite. ari meganem reikas netur. jaamaina viss mezgls, jaapeerk origjinalais pie diilera. diegan saaliiti sanaaks. nekadu restaureshanu neiesaku, dzheki vienkarshi vinu vainu "pievelk", vai ari uzmetina stienim jaunus zobus. peecaak ir visadas problemas, ka stures rats neatgriezhas savaa vietaa, papildus slodze uz suukni utt.
Ir man bijis sakars ar Renault Laguna. Vienīgais, ko varu ieteikt pārdod un pēc iespējas ātrāk, kamēr vēl nav kaut kas noplīsis. Viens tirgoja pa 1400ls, kamēr tirgoja, atkal bija jālabo, kopējais remonts pāri pa 600ls un tad tirgo pa 1300ls. Tā kā labāk pārdod!
Es arī tagad no krievu saitiem izkodu, ka bukses vaina! Un izskatās, ka ir maināma, ir remontkomplekti, vismaz krievos!
Par zobstieni gan cerams Shiirim nav taisnība! Neceļās roka visu zborā mainīt!
Nu tādu klabošu es nevella nepārdošu, jo skate tek ārā! Uz to būs vien jāsataisa! Ir jau sākuši visādi triki līst ārā tam kuģim, bet nekas nāvējošs! Bet vispār gaidu ar bažām reizēm.
klieps rakstīja:
Nu tādu klabošu es nevella nepārdošu, jo skate tek ārā! Uz to būs vien jāsataisa! Ir jau sākuši visādi triki līst ārā tam kuģim, bet nekas nāvējošs! Bet vispār gaidu ar bažām reizēm.
Tos 600ls arī iegrūda, jo skati nevarēja iziet, bet labāk tad būtu pārdevis pa 800, 900 Ls. Lagunai vēl bija tāds drēbes savilcējs uz sēdekļa, atceros, ka dīlera par mazo plastmasas niciņu prasīja 200ls...
Shiirs rakstīja: parasta kaite. ari meganem reikas netur. jaamaina viss mezgls, jaapeerk origjinalais pie diilera. diegan saaliiti sanaaks. nekadu restaureshanu neiesaku, dzheki vienkarshi vinu vainu "pievelk", vai ari uzmetina stienim jaunus zobus. peecaak ir visadas problemas, ka stures rats neatgriezhas savaa vietaa, papildus slodze uz suukni utt.
Līdzīga kaite bija jau pasen vecam bembikam, arī tieši tā pat servisos ieteica mainīt visu mezglu, cik atminu, vairāki sotaki. Neklausīju, kamēr autiņš bija manā īpašumā, pāris reizes nomainīju to buksi, kas kopā ar darbu maksāja nepilnus 20ls - ekonomija acīmredzama bez negatīva iespaida uz drošību!
Pameklē netā un pakonsultējies ar autoritms.lv, vismaz, cik prasa, un ko var darīt. Nomainīs to buksi, un, vai nu kādu laiku būs miers, vai vismaz priekš pārdošanas būs gana labi. Nav jau teikts uzreiz, ka zobstienim arī beigas Es pie šiem kādu laik atpakaļ stūres reiku restaurēju Mondeo. Un gan jau, ka vēl ir kantori, kas reikas restaurē. parasti +/- 100 Ls prasa, tas ir labāk, nekā pustūkstotis
Droši tā arī darīšu, ka pamēģināšu to buksi mainīt! Ja varēto to buksi kauč kur atsevišķi nopirkt, jātos pats! Ir taisni brīvs laiciņš pirkstus pataisnot pie franču mašīnas! Bet vēl nav sanācis atrast buksi vai remont komplektu. Saprotams, ka mezgls zborā domāts mainīt, un reiku kantori droši vien to buksi piemeklē vai uzvirpo jaunu! Pats esmu tā darījis sen atpakaļ!
Ēmm, kā diagnosticēt, buksē lufte, vai starp zobstieni un zobratu? Ja buksē, tad tikai uz vienu ratu lufte! Ja zobos, ta jau abiem vajadzētu ļurbāties, ja?
klieps rakstīja: Ēmm, kā diagnosticēt, buksē lufte, vai starp zobstieni un zobratu? Ja buksē, tad tikai uz vienu ratu lufte! Ja zobos, ta jau abiem vajadzētu ļurbāties, ja?
Ja buksē, tad spēle ir perpendikulāra asij, ja sazobē, tad vajadzēt būt troksnim, klabēt, ja parausta stūri, palielināts brīvgājiens stūrei. Paceļot riteni uz augšu un pagrozot, vajadzētu to sazobes lufti manīt. Ievērojama lufte sazobē maz ticama. Lufti buksē var redzēt pat uz aci, ja pavelk nost gumijas gofru, kurai tur būtu viss tas mezgls jānosedz pilnībā.
Laguna 2.2 dCi GT reikas lufte
Lietošanā ir Laguna 2.2 dCi Grandtour , 2003 gada. Klabēja priekšā, labajā pusē, bet pirksti un bukses bija ok! Nav ok tā kustīgā daļa, stinis (cilindrs, vai kas tāds) kas staigā iekšā - ārā no stūres pastiprinātāja bloka, un bīda šarnīru laikam , tas pirkstu, un tad tas griež ratu. Lufte klaboņa ir mazāk horizontālā virzienā iekšā - ārā, bet vairāk vertikāli, uz augšu uz leju! Ir kādas idejas ko tur var darīt. Vispār jau gatavojos uz tā mezgla maiņu, bet no apakšas izskatās, ka pusmašīna jāizjauc! Mož kāds jau ir dīlojis ar šitādu kaiti!