Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Auto iegāde

Rolllix Reģ.: 05.11.2013

Ir doma sev pirkt audi a4 2001. -2003. gada sedanu ar manuālo ātrumkārbu. Neskaidrība vai ņemt dīzeli , vai benzīns/gāze. Kā ir ar remontiem?"

 
iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Rolllix rakstīja: Ir doma sev pirkt audi a4 2001. -2003. gada sedanu ar manuālo ātrumkārbu. Neskaidrība vai ņemt dīzeli , vai benzīns/gāze. Kā ir ar remontiem?"

A 4 B6… benzīna motoru klāsts no

1.1.6 l 75 kw

2.1.8 l t urbo no 110 kw- 140 kw,

3. 2.0 l -96 kw,

4 FSI 2. 0 l- 110 kw,

5. TFSI( 2005 -2006 gads)-147 kw

6. 2,4 l -120-125 kw

7. 3.0 l-160 -162 kw

Quattro versija ir 1.8 T un 3.0 mašīnām ( vai vajag izvēle pircēja ziņā, jārēķinās ar lielāku patēriņu, labāku vadāmību, sarežģītāka konstrukcija- lielākas iespējamās remonta izmaksas)

Nebūšu oriģināls un teikšu , jo lielāka motora jauda, jo izmaksas ekspluatācijai un remontiem arī lielākas…

A4 B6 dīzeļu motori

1. 1.9 TDI 74kw

2.1.9 TDI 96 kw

3. 2.5 TDI 120 un 132 kw versijas

Quattro versija 132 kw un vienam 96 kw

2.5 motors ar BOSCH VR sūkni…”diezgan cimperlīgs motors”

1.9 PDF ( pumpis dīze) teikšu ka kārtīgs darba zirgs, bet prasa pareizu apkopi, speciālas motora eļļas.

Par auto kopumā , mašīna no Premium klases segmenta, kaut 2001-2004…

Par gāzi…ne visiem benzīna motoriem to var uzlikt vienkārši FSI, TFSI un ekonomiskie aspekti paša īpašnieka ziņā, aparatūras cenas utt

Izvēle gana plaša!

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

Neesi pedins. Mashinas ir jaapeerk provento.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja: Neesi pedins. Mashinas ir jaapeerk provento.

šis ir labs, pārsmējos

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Iesaku tomēr vismaz reizi mūžā noriskēt un doties uz kādu no autosaloniem - un paņemt uz līzi JAUNU auto. Ja darba vietā ir jūtama stabilitāte, ja nav būtiskas veselības problēmas un darba alga uz ķepas ir vismaz 500 - 600 ls, tad tas ir pilnībā iespējams process. Es jau 10 gadu laikā reali esmu nomaksājis lizē 3 auto - divus mazlietotus un vienu jaunu. UN NEKO neesmu nožēlojis. Jaunais auto (hundai sonata) jau 7-to gadu kalpo vispār bez jebkādām tehniskām problemām, par servisu jādomā tikai reizi gadā, kad jāveic apkope. Nobraukums arī nav liels. Tīrs auto, kuru neviens iepriekš nav "piegāzējis" un piepīpējis, nav vadāti arī ķieģeļi un pilnīgi droši - neviens nav izmantojis bezceļu rallijā un dabas stihijās. Un kur nu vēliespēja iegrābties kādā iepriekš avarējušā šrotvagenā ? Par to vien vērts ir maksāt pērkot jaunu auto . Atceros, kā es līdz 2006.gadam mocījos ar savu e-34 bembi - dārgi remonti teju 3 reizes gadā, TA tikai pa blatiem... Ar Mondeo situacija bija līdzīga. Katrā ziņā- ja ir iespēja, iesaku katram JAUNU auto. Pašlaik, ar sievu kopā maksājam lizi par jaunu JUKu, ko izmanto meita. Un neko nenoželojam - par nabagiem vēl kļuvuši neeesam.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: ...TA tikai pa blatiem...

Tā tā tā... ierēdnis atzīstas, ka veicina korupciju tehniskajās apskatēs... nu nu

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Info priekš GB-12 : ja kas, tad es NEESMU ierēdnis. Neesmu bijis, un cerams arī nebūšu. Un kas bijis- tas bijis.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Info priekš GB-12 : ja kas, tad es NEESMU ierēdnis. Neesmu bijis, un cerams arī nebūšu. Un kas bijis- tas bijis.

Labi, atvaino, valsts iestādes darbinieks taču esi, vai ne tā? Bet taisnība, kas bijis, tad bijis. Tikai, nu, plātīties ar to gan nav smuki...

STALINS Reģ.: 12.11.2003
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Iesaku tomēr vismaz reizi mūžā noriskēt un doties uz kādu no autosaloniem - un paņemt uz līzi JAUNU auto. Ja darba vietā ir jūtama stabilitāte, ja nav būtiskas veselības problēmas un darba alga uz ķepas ir vismaz 500 - 600 ls, tad tas ir pilnībā iespējams process. Es jau 10 gadu laikā reali esmu nomaksājis lizē 3 auto - divus mazlietotus un vienu jaunu. UN NEKO neesmu nožēlojis. Jaunais auto (hundai sonata) jau 7-to gadu kalpo vispār bez jebkādām tehniskām problemām, par servisu jādomā tikai reizi gadā, kad jāveic apkope. Nobraukums arī nav liels. Tīrs auto, kuru neviens iepriekš nav "piegāzējis" un piepīpējis, nav vadāti arī ķieģeļi un pilnīgi droši - neviens nav izmantojis bezceļu rallijā un dabas stihijās. Un kur nu vēliespēja iegrābties kādā iepriekš avarējušā šrotvagenā ? Par to vien vērts ir maksāt pērkot jaunu auto . Atceros, kā es līdz 2006.gadam mocījos ar savu e-34 bembi - dārgi remonti teju 3 reizes gadā, TA tikai pa blatiem... Ar Mondeo situacija bija līdzīga. Katrā ziņā- ja ir iespēja, iesaku katram JAUNU auto. Pašlaik, ar sievu kopā maksājam lizi par jaunu JUKu, ko izmanto meita. Un neko nenoželojam - par nabagiem vēl kļuvuši neeesam.

Principā pareizi jau ir. Atkarībā no maciņa biezuma ir tikai divas loģiskas izvēles- vai nu vecs (90+)gadu auto vienkāršs, labā stāvoklī(ja meklē var atrast) par lētām naudām vai pilnīgi jauns auto. Vēl pa vidu, protams, ir pirkumi ar zināmu vēsturi, bet tas nav katram pieejams. Pārējie varianti ir pārāk neprognozējami, var ļoti paveikties un var ļoti iekrist.

STALINS Reģ.: 12.11.2003
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja: Neesi pedins. Mashinas ir jaapeerk provento.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti