Kā jau pilnpiedziņa, viņa prasa sniegu, bet sniega ta nav. Vot, šī i mirgo Sorry par nelielu offtopic
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kā jau pilnpiedziņa, viņa prasa sniegu, bet sniega ta nav. Vot, šī i mirgo Sorry par nelielu offtopic
Tavam "frontālajam" aparātam jābūt 4x4 ieslēgšanai ar pogu, pēc kuras nospiešanas iedegas 4x4 simbols, dažas reizes nomirkšķina un tad jādeg nepārtraukti.
Izpildmehānisms tur ir pneimatisks (vakuumcilindrs), tēmā
par kontrollampas mirkšķināšanu 90% gadījumu ir piesaukta nehermētiska vakuumcaurulīte uz kārbu. Ir vērts
pārbaudīt - varbūt 4x4 neieslēdzas "līdz galam", attiecīgi kontrollampa mirgo un tas, starp citu, var būt arī par iemeslu svešiem trokšņiem ...
Otrs iemesls varētu būt kāda gultņa defekts, kas:
a) Iespējams, izraisa apgrūtinātu 4x4 ieslēgšanu;
b) Nojauc pareizu zobratu savstarpējo stāvokli sazobēs, kas jau automātiski izsauc arī troksni (gaudošanu).
Kas meklē, tas atrod!!!
Kā tās vakumcaurulītes stāvokli ir iespējams pārbaudīt dabā? Vai pietiek ar auto pacelšanu uz pacēlēja?
frontera99
Kā tās vakumcaurulītes stāvokli ir iespējams pārbaudīt dabā? Vai pietiek ar auto pacelšanu uz pacēlēja?
===============
Pirmkārt jau jāapseko visa tā vakuumtruba / šlangs visā garumā, vai nav bojājumi. Sevišķa uzmanība esot jāpievērš abiem galiem, vai savienojumi hermētiski, vai nav plaisas. Var arī pasūkt trubas "zemkapota" galā, vai nejūt, ka "laiž vaļā".
Starp citu, tev ir dīzelis, ja? Ja kas, vai vakuumsūknis viņam darbojas? It kā būtu jābūt, jo kā savādāk bremžu pastiprinātājs strādātu? Iespējams, ka vakuumsūknis darbina arī to sadales kārbas pieslēgšanu. Pēc Opel tradīcijām būtu jābūt uztupinātam uz ģeneratora "pakaļas", zem tāda plastmasas vāka laikam ...
Principā izskatās, ka vecākiem auto (Fro & Isuzu analogi) šāda problēma nav retums. Interesanti, vai Opeļu un Fronteru draugu portāla LV nav? teorētiski jau var meklēt arī galus kādā servisā, kur Opeļus remontē ...
Vajadzētu palasīt instrukciju uzmanīgāk , jo vajadzētu būt indikācijai panelī, kad aktivizēts 4x4 , ja šī lampiņa mirgo tad visticamāk ir kāda problēma 4x4 sistēmā, to apstiprina arī rakstītais par troksni. Ja ir aktivizēts ar pogu 4x4, tad automātiski tas deaktivizējas pēc 94 km/ h tā stāv rakstīts instrukcijā.
Paldies par viedokļiem. Problēma tika atrisināta. Motortelpā pie kreisā spārna atrodas detaļa, kurai pievienotas vairākas mazas gaisa caurulītes, no kurām viena bija nost.
frontera99
Paldies par viedokļiem. Problēma tika atrisināta. Motortelpā pie kreisā spārna atrodas detaļa, kurai pievienotas vairākas mazas gaisa caurulītes, no kurām viena bija nost.
================
Nu re, cik jauki un vienkārši! Taisni kā Fronteras diskusiju
lapās rakstīts Priecīgu braukšanu!
Frontera B 2.2dti pilnpiedziņas problēma
Labdien!
Lūdzu padalīties viedokļos!
Ziemas aukstumā panelī ir sākusi mirgot pilnpiedziņas lampiņa un sasniedzot 70km/h parādās tāds gaudojoš troksnis. Iepriekš, kad lampiņa nemirgoja, troksnis nebija.
Frontera B 2000.g. 2.2 dti mehānika.