Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Frontera B 2.2dti pilnpiedziņas problēma

frontera99 Reģ.: 28.01.2014

Labdien!

Lūdzu padalīties viedokļos!

Ziemas aukstumā panelī ir sākusi mirgot pilnpiedziņas lampiņa un sasniedzot 70km/h parādās tāds gaudojoš troksnis. Iepriekš, kad lampiņa nemirgoja, troksnis nebija.

Frontera B 2000.g. 2.2 dti mehānika.

 
ak Reģ.: 13.01.2003
1 0 Atbildēt

Kā jau pilnpiedziņa, viņa prasa sniegu, bet sniega ta nav. Vot, šī i mirgo Sorry par nelielu offtopic

Dark_Side Reģ.: 25.06.2003
0 0 Atbildēt

Gultnis?

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
1 0 Atbildēt

Tavam "frontālajam" aparātam jābūt 4x4 ieslēgšanai ar pogu, pēc kuras nospiešanas iedegas 4x4 simbols, dažas reizes nomirkšķina un tad jādeg nepārtraukti.

Izpildmehānisms tur ir pneimatisks (vakuumcilindrs), tēmā

par kontrollampas mirkšķināšanu 90% gadījumu ir piesaukta nehermētiska vakuumcaurulīte uz kārbu. Ir vērts

pārbaudīt - varbūt 4x4 neieslēdzas "līdz galam", attiecīgi kontrollampa mirgo un tas, starp citu, var būt arī par iemeslu svešiem trokšņiem ...

Otrs iemesls varētu būt kāda gultņa defekts, kas:

a) Iespējams, izraisa apgrūtinātu 4x4 ieslēgšanu;

b) Nojauc pareizu zobratu savstarpējo stāvokli sazobēs, kas jau automātiski izsauc arī troksni (gaudošanu).

Kas meklē, tas atrod!!!

frontera99 Reģ.: 28.01.2014
0 0 Atbildēt

Kā tās vakumcaurulītes stāvokli ir iespējams pārbaudīt dabā? Vai pietiek ar auto pacelšanu uz pacēlēja?

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

frontera99

Kā tās vakumcaurulītes stāvokli ir iespējams pārbaudīt dabā? Vai pietiek ar auto pacelšanu uz pacēlēja?

===============

Pirmkārt jau jāapseko visa tā vakuumtruba / šlangs visā garumā, vai nav bojājumi. Sevišķa uzmanība esot jāpievērš abiem galiem, vai savienojumi hermētiski, vai nav plaisas. Var arī pasūkt trubas "zemkapota" galā, vai nejūt, ka "laiž vaļā".

Starp citu, tev ir dīzelis, ja? Ja kas, vai vakuumsūknis viņam darbojas? It kā būtu jābūt, jo kā savādāk bremžu pastiprinātājs strādātu? Iespējams, ka vakuumsūknis darbina arī to sadales kārbas pieslēgšanu. Pēc Opel tradīcijām būtu jābūt uztupinātam uz ģeneratora "pakaļas", zem tāda plastmasas vāka laikam ...

Principā izskatās, ka vecākiem auto (Fro & Isuzu analogi) šāda problēma nav retums. Interesanti, vai Opeļu un Fronteru draugu portāla LV nav? teorētiski jau var meklēt arī galus kādā servisā, kur Opeļus remontē ...

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Vajadzētu palasīt instrukciju uzmanīgāk , jo vajadzētu būt indikācijai panelī, kad aktivizēts 4x4 , ja šī lampiņa mirgo tad visticamāk ir kāda problēma 4x4 sistēmā, to apstiprina arī rakstītais par troksni. Ja ir aktivizēts ar pogu 4x4, tad automātiski tas deaktivizējas pēc 94 km/ h tā stāv rakstīts instrukcijā.

frontera99 Reģ.: 28.01.2014
0 0 Atbildēt

Paldies par viedokļiem. Problēma tika atrisināta. Motortelpā pie kreisā spārna atrodas detaļa, kurai pievienotas vairākas mazas gaisa caurulītes, no kurām viena bija nost.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

frontera99

Paldies par viedokļiem. Problēma tika atrisināta. Motortelpā pie kreisā spārna atrodas detaļa, kurai pievienotas vairākas mazas gaisa caurulītes, no kurām viena bija nost.

================

Nu re, cik jauki un vienkārši! Taisni kā Fronteras diskusiju

lapās rakstīts Priecīgu braukšanu!

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: Interesanti, vai Opeļu un Fronteru draugu portāla LV nav?

Opeļiem ir divi normāli forumi (viens latviski, otrs vairāk krievu auditorijai) kā arī grupa draugos. Adreses nelikšu, nezinu, vai drīkst

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti