Godīgāk būtu uzreiz pateikt, ka tā ir Opel Astra mārketinga aptauja un spriežot pēc anketas 2. puses - ne smakas no studentiem. Ja gribējāt, lai jums šo formu vispār aizpilda, pirms Opel jautājumiem vajadzēja atbildes variantu - man nav Opel Astra un neesmu ar tādu braucis. Ja tā - paldies par uzmanību. Citādi jūs spiežiet izdomāt atbildes par tēmu, kuras atbildētājs pat nezina. Un ja jūs to nespējiet apjēgt, jūsu vieta nav marketinga nodaļā.
Tak, lai tā aptauja būtu no kurienes būdama - nav gara un
ir patērētāja viedokļa lokā loģiska :-) Par cik ir braukts ar
visām Astrām un arī to priekštečiem Kadetiem, sākot ar RWD, labi var redzēt, kā Astra progresē :-)Kaut tagad Astrām ir nikna konkurence no Austrumiem - tie paši Hyundai'i, Chevroleti/Daewoo un tamlīdzīgi.Ir braukts un jāsaka, ne par matu nav sliktāki ... :-)
Aptaujas formai ir fatāls gļuks - nav iespējas atrakstīties, ka tev ar Astru nav bijis nekāda sakara. Piemēram pats jauno Astru esmu tikai redzējis pa gabalu. Kāpt iekšā un braukt nav gadījies. Jautājumu otrai daļai atbildes jāizzīž no pirksta. Un no iAuto lasītājiem es tāds neesmu vienīgais. Un bez aizpildītiem 2. daļas jautājumiem anketu pabeigt nav iespējams. Vismaz augšā būtu uzrakstījuši, ka aizpildīt var tikai tie, kas šo auto modeli paši izmēģinājuši.
Vēl kas. Aptaujas atkārtošana forumā trīsreiz jau norāda uz ievietotāja tendenci spamot un tas viņu un viņa darba devēju parāda ļoti negatīvā gaismā. Šādas cūcības jāapcērt jau saknē.
Lūgums aizpildīt aptauju par automašīnām.
Tas neaizņems daudz laika.
Jau iepriekš paldies!
docs.google.com/forms/d/1DnhcUopnpOa3w-bgALsL7CKhDok6Cl9UFIpHOMD0A6g/viewform