Vēlamies paziņot, ka bez sīkdatnēm mēs nevaram rādīt reklāmas, un, kamēr mums nav maksas versijas, to nevar skatīt, neapstiprinot sīkdatņu izmantošanu minimālajā apjomā.
🍪 Sīkdatņu paziņojums
Mēs izmantojam sīkdatnes, lai uzlabotu jūsu pārlūkošanas pieredzi un analizētu mūsu vietnes datplūsmu. Bez sīkdatnēm vietne nevar darboties pareizi.
Lai iegūtu vairāk informācijas, lūdzu, izlasiet mūsu Privātuma politiku.
Nepieciešamās sīkdatnes
Būtiskas vietnes pareizai darbībai. Nevar tikt atspējotas.
Analītikas sīkdatnes
Palīdz mums saprast, kā apmeklētāji mijiedarbojas ar mūsu vietni.
Uz vasaras sezonu savam citroenam meklēju riepām lietos diskus. Problēma tāda ka citroeniem standartā ir viens no mazākajiem izvirzījumiem - ET18. Bet tirgu pārsvarā dominē diski ET30 - ET50. Tāpēc doma ir likt tos flančus bet cik klausījos un lasījos tie čakarējot piekari - jo biezāks flancis jo sliktāk. Man kkā liekas ka tas vairāk attiecās uz tiem gadījumiem kad riepas tiek skata pēc izvirzītas uz āru. Tobiš - riepa tālāk no gultņa - lielāka slodze gultnim, ne tā?
Savu gadijumu centos uzskicēt lai vieglāk saprast:
Disku flanči čakarē piekari?
Sveiki.
Uz vasaras sezonu savam citroenam meklēju riepām lietos diskus. Problēma tāda ka citroeniem standartā ir viens no mazākajiem izvirzījumiem - ET18. Bet tirgu pārsvarā dominē diski ET30 - ET50. Tāpēc doma ir likt tos flančus bet cik klausījos un lasījos tie čakarējot piekari - jo biezāks flancis jo sliktāk. Man kkā liekas ka tas vairāk attiecās uz tiem gadījumiem kad riepas tiek skata pēc izvirzītas uz āru. Tobiš - riepa tālāk no gultņa - lielāka slodze gultnim, ne tā?
Savu gadijumu centos uzskicēt lai vieglāk saprast:
Attēls A - pašreizējais ET18
Attēls B - plānotais variants ar flanci 34mm ET52
Itkā slodzei uz gultni nevajadzētu mainīties?!