Internetdiagnostika parasti esot nekļūdīga, vai ne?
Termodevējs miris, gļuko relejs, bet varbūt tomēr izslēdzās, tikai pēc 5 minūtēm un 37 sekundēm...
Internetdiagnostika parasti esot nekļūdīga, vai ne?
Termodevējs miris, gļuko relejs, bet varbūt tomēr izslēdzās, tikai pēc 5 minūtēm un 37 sekundēm...
Termodevējs mainīts .Pus auto jau nomainīts.Kāds relejs....Lūdzu
Diagnostikas neko nedeva.2 autocentros un auto elektriķi ieskaitot
Tu pati to auto remontē vai kā?
Gandrīz. Jo šādus auto vispār nepērk un neremontē .Tā man daudz kur apgalvo
Izklausās pēc pasakām... un uzmanības trūkuma...
Un kāpēc bija jāpērk auto ar problēmām kuras neproti vai nezini kur remontēt? Vai arī problēma šķiet nepareizi diagnosticēta, jo remonta izmaksas šķiet par dārgu?
Jā gan. Bet rauj jau besi jo sanāk dārgi.Kā var neatrast vainu...Kas tāds var notikt...tie nav termostati temperatūras devēji utt.tas ir pārbaudīts un mainīts..remontēts pats ventilātors un tikai maksā,maksā,maksā....
Tikai lūdzu bez uzbraucieniem jo meklēju PADOMU.
Pirmais padoms - beigt troļļot.
Otrais - nākt pie prāta!
Trešais veikt remontu tur kur veikta diagnostika un maksāt tikai par risinājumu! Nav risinājuma - nav pamata maksāt!
Varianti - diagnostika pie Toļika garažās, kas remontē tikai otros golfus diagnosticēt var būt tik pat nereāli kā tur pat diagnosticēt sesto vai septīto golfu, pirkt lētas vvz kādas un nezināms priekš kam detaļas un pašam skrūvēt bez jēgas un izpratnes par veicamo - rezultāts ir tieši kā patreiz!
Ja nav prasmju, sapratnes pieredzes un uzglītības - nekāda internetdiagnostika neglābs!
Padoms - internetos agnostika pat ar ideāli tehniski izklāstītu situāciju, šeit nekā tāda nav, mēdz būt baisi kļūdaina!
Padoms Nr 2 - remontēt kur veica diagnostiku, ja problēma patiesi eksistē!
Gala beigās eksistē vairāki autoservisi, kas specializējas uz konkrēto marku, dīleri ieskaitot un neskaitāmi elektrisko problēmu diagnosticēt spējīgo kantoru
Es uz ziemu atvienotu ventilatoru pavisam. Pavasarī domātu ko tālāk
Tik pat labi ir feika problēma - ventilators neizslēdzas tad, kad pilsone ir iedomājusies, vai arī pamatoti neslēdzam ārā, jo vajag dzesēt...
Protams, ka ierakstot internetā vienu īsu teikumu, visiem viss ir skaidrs un šeit esošie elektriķi-ekstrasensi varēs attālināti atrisināt...
Kāpēc es neko nedzirdu par termostatu?
Tur varbūt jebkas - sākot ar slīkoni, beidzot ar kuļibinismu
Nesens piemeers ar Fit Stilo (arii itaalis)
Bija jaataisa kondicionieris, diagnostika atklaaja plaisu trubaa. Shrotaa dabuuju citu trubu un tika veikta nomainja. Truba bija ar kaut kaadu deveeju (laikam spiediena). Trubu uzliku ar visu deveeju, peec nomainjas, iedarbinot auto, saaka griezties ventilators. Atvienojot shtekeri no deveeja, izsleedzaas. Secinaajums, jaunajai trubai beigts deveejs, tika uzlikts no vecaas, uzpildiits freons un probleemu vairaak nav.
Taa kaa nezinot, kas mainiits (ja mainiitas ir tikai dzeseeshanas siteemas detaljas) kaa variantu var pieljaut probleemas ar kondicioneeshanas sisteemas deveejiem.
Paldies. Varbūt ir ieteikums kur tieši aizbraukt ar Alfu?
Ja Rīgā, tad Autofficina vai Autobrava
Labdien,jautājums par Alfa Romeo 166,2005.gada,motors 3.0 benzīns/gāze-pazuda jauda un parādījās ček endžain lampiņa oranža.Pie kompi paŕadījās ka jāmaina gāzes drosele elektroniskā.Tā ļoti padārga negribas pirkt,vai kāds varētu ieteikt kādu citu risinājumu,vai ir ieteicams ar tādu braukt ilglaicīgi? Tā jau auto iešanu iet,bet trūkst jaudas.
www.bestpartstore.co.uk/heater-cooling-system/radiator-fan-switch/alfa-romeo
Alfa Romeo engine ventilator switch off problem
www.cargurus.com/Cars/Discussion-t35572_ds671635
www.giuliaforums.com/threads/engine-fans-comes-on-after-turning-car-off.46075/
Alfa Romeo 159 neizslēdzas motora dzesēšanas ventilātors
Nevar atrast problēmu. Alfa Romeo 159 neizslēdzas motora dzesēšanas ventilātors apm 5 minūtes pēc motora noslāpēšanas