Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Renault Captur tests, atsauksmes un iespaidi 2017

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Renault Captur, kāda pieredze? Plusi un mīnusi!

Vairāk lasi www.iauto.lv/zinas/testi/25282-iauto-teste-atjaunoto-renault-captur-foto

 
iAuto Reģ.: 17.07.2001
3 0 Atbildēt

TEHNISKIE DATI

Dzinēji

Benzīna:

TCe 90 - 0.9 l ar trim cilindriem: 90 Zs pie 5 000 apgr./min.; 140 Nm pie 2 250 apgr./min.; CO2 – 113 g/km; ar piecu pakāpju manuālo pārnesumkārbu

TCe 120 – 1.2 l: 120 Zs pie 5 000 apgr./min.; 205 Nm pie 2 000 apgr./min.; CO2 – 125 g/km; ar sešu pakāpju manuālo vai EDC dubultā sajūga automātisko pārnesumkārbu

Dīzeļa:

dCi 90 – 1.5 l: 90 Zs pie 5 000 apgr./min.; 220 Nm pie 1 750 apgr./min.; CO2 – 171-172 g/km; ar piecu pakāpju manuālo vai EDC dubultā sajūga automātisko pārnesumkārbu

dCi 110 – 1.5l: 110 Zs pie 5 000 apgr./min.; 260 Nm pie 1 750 apgr./min.; CO2 – 182 g/km; ar sešu pakāpju manuālo pārnesumkārbu

Izmēri

Riteņu bāze: 2 606 mm

Garums: 4 122 mm

Platums: 1 778 mm

Augstums: 1 556 mm

Klīrenss: 170 mm

Pašmasa: 1 105 – 1 204 kg

Salona platums priekšā (elkoņi/pleci): 1 380 mm / 1 368 mm

Salona platums aizmugurē (elkoņi/pleci): 1 370 mm / 1 330 mm

Bagāžnieka tilpums: 377 – 1 235 litri

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
6 0 Atbildēt

Sixt autonomā Berlīnē, rezervējot golfa klases mašīnu dabūju šo auto. Jau stāvvietā vizuāli novērtēju kā "studentes sapni", jo mazs un melns ar ziloņkrāsas jumtu un spoguļiem. Vēlāk tas bija pluss, lai svešā vietā viegli atrastu pēc jumta kur noparkojos Mazajam krosoveram bija 1.2 benzīna motors ar 6 ātrumu manuālo kārbu. Bagažniekā var precīzi ielikt vienu lielo koferi. Start/stop sistēmu un atslēgu vietu ne uzreiz sapratu. Sākumā niķojās iebūvētā navigācija, kura pēc SD kartes restarta atdzīvojās. Labi strādāja gan kamera, lietus sensors, gan līkumu gaismas. Grūti pieradu pie franču gaismu pārslēgšanas ar gredzenu pagriešanu. Bieži pirmajā dienā kopā ar pagriezienu ieslēdzu tālās. Spidometrs liels un digitāls, blakus redzams ātrumu pārslēgšanas palīgs. Ir arī eco poga, bet to ātri atslēdzu, jo tad mašīna "neiet". Pieteikami dinamisks auto pilsētai, ērta parkošanās arī uz apmalēm, jo augstāks par parastu auto, ne parāk skaļš salonā. Sēdpozīcija augstāka, vairāk jūt to līkumos, bet gaismas tik ļoti nespīd acīs. Autobānim ne visai iemērots jo jau pie 160km/h paliek skaļš un tērē virs 10l degvielu.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti