Mērījumus no sensoriem studijā. Viss pārējais ir akla bakstīšanās un klienta naudas izniekošana. Konkrētās kļūdas norāda uz pārrāvumu lambda zondes vadā. Testējas ar parastu multimetru.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Atgāzes, kļūdas par zondi
Sveiki! Šo tēmu jau pacēlu citā līdzīgā ierakstā, bet tas īsti līdz galam skaidrību nedod.
Tātad VOLVO XC90, 2002. gads, benzīns/gāze ir problēmas ar atgāzēm.
Pieslēdzu pie kompi un man padod šīs kļūdas.
-P0036: HO2S Heater Control Circuit Bank 1 Sensor 2 (Powertrain, Generic)
-P0141: O2 Sensor Heater Circuit Bank 1 Sensor 2 (Powertrain, Generic)
Cik saprotu tad tā ir zonde, kas ir vai nu pirms katalizatora vai katalizatorā (manā gadījumā).
Izskanēja versija par to, ka trekns degmaisījums un ir kāds bojājums, kas pa tiešo nogādā degvielu kolektorā. Vai arī tā ir programmēšanas kļūda gāzes sistēmā, līdz ar to kompis nesaprot un vaino sensorus, līdz ar to pastāv iespēja, ka sensori nemaz nav beigti.
Man tā situācija ir ļoti dīvaina, jo pirmo reizi uz skati aizbraucot man uzrādīja atgāzes 1,3. Pēc tam uzliku magnaflow katalizatoru un aizbraucu pie gāzes meistara nomērīt, tur viss uzrādijās ok, līdz ar to braucu arī uz skati. Pirms skates es iegāzu Intergaz gāzi, mašīna sāka raustīties un tā arī skati pabeidzu ar 7,0 atgāzēm. Raustās gan uz benzīnu, gan gāzi.
Meklējot pēc kļūdu kodiem, vienā forumā uzgāju, ka cilvēkam arī izmet kļūdas P0036 un P0136, nomainījis zondes, bet kļūdas atkal, nomainījis gaisa masas mērītāju un P0036 kļūda pazudusi.
Šo rakstu, jo bija arī versija par to gaisa masas mērītāju, bet ja tas esot bojāts, tad degmaisījums parasti ir liesāks.
Pamēģināšu vēl to versiju pabraukt uz benzīnu un paskatīties vai tiešām kļūdas nepazūd.