Man ir sekojoša problēma: autiņš - Opel Zafira A 2.2dti (2003.g.), dzinējs Y22DTR. Nesen pamanīju eļļas noplūde no ātrumkārbas (F35), tur kur štoks iet kārbas iekšā, visticamāk ir jānomaina štoka blīvslēgs. Jautājums lūdzu ir tāds: kā nomainīt to blīvslēgu bez atrumkārbas noņemšanas. Zinu ka F17 ātrumkārbai blīvslēgu var nomainīt vienkārši, bet F35 - tā ir mīkla. Jau iepriekš paldies par atbildēm un ieteikumiem.
Bez kārbas jaukšanas diez vai sanāks. Blīvslēgu grūti pārvilkt dakšai pāri . Tā vieta ir stipri virs eļļas līmeņa, tādēļ eļļas izplūde nav īsti loģiska. Iespējams, ka kārbas ventilācijas vārstulis ir ciet. Tad, kad kārba uzsilst, iekšā rodas spiediens, kas spiež uz visiem blīvslēgiem, līdzīgi, kā motorā, ja ir bojāta kartera ventilācija. Īsti neatceros, kur tas ir, taču jāmeklē kārbas augšpusē. Kad iztīrīsi ventilāciju, eļļai vairs nevajadzētu nākt ārā arī tad, ja blīvslēgs vairs nav īsti labs.
Ja, es sapratu par kādu ventilācijas vārstuli iet runa. Viņš atrodas uz manas ātrumkārbas virsmas augšā. Izskatās kā pastāsta skrūve ar atsperīti iekšā. Bet kā. var pārbaudīt vai viņš ir ciet vai normāli strādā un kā viņu izjaukt lai iztīrīt gadījumā? Zinu 100% ka uz viņu var nospiest un viņš norm padodas man.
Pašam nav iespējas noraut karbu. Blīvslēgs maksā ļoti maz. Vienkārši par kārbu noņemšanu serviss paņems krietnu summu. Tāpēc vaicāju par variantiem kuri varētu būt saprātīgi.
Zafira A 2.2 dti ātrumkārbas kulises blīvslegs/eļļas noplūde.
Sveicināti!
Man ir sekojoša problēma: autiņš - Opel Zafira A 2.2dti (2003.g.), dzinējs Y22DTR. Nesen pamanīju eļļas noplūde no ātrumkārbas (F35), tur kur štoks iet kārbas iekšā, visticamāk ir jānomaina štoka blīvslēgs. Jautājums lūdzu ir tāds: kā nomainīt to blīvslēgu bez atrumkārbas noņemšanas. Zinu ka F17 ātrumkārbai blīvslēgu var nomainīt vienkārši, bet F35 - tā ir mīkla. Jau iepriekš paldies par atbildēm un ieteikumiem.