Alfa Romeo - vai ir tik traki kā runā?

darklight Reģ.: 29.10.2013

Iekrita acīs un sirdī šāds agregāts: Alfa Romeo 147 Limited Edition 1.6i Twin Spark 16v (2010g. )

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/alfa-romeo/147/dmkec.html

Dzirdētas jau par šo marku briesmu lietas, ka tur lūzt viss pēc kārtas, braucot stūre nokrīt utt... Varbūt kāds, kam bijusi vai ir saskare ar šo marku, varētu padalīties, vai tiešām viss ir tik slikti? Man tikai vienam paziņam Alfa bijusi, tā tiešām vairāk stāvēja salūzusi nekā brauca, bet nu viņam ar visiem autiņiem tā, līdz ar to nav īsti rādītājs.

 
GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Mums te tāds pilsonis ar niku Palaidnieks, kas fano par Alfām. Varēs paspīdēt.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
3 1 Atbildēt

Vai ir tik traki? Nē vecais ir trakāk.

arba Reģ.: 16.12.2002
4 2 Atbildēt

man ir bijušas lietošanā 8 alfas

pašreiz ir divas , ja viena saplīst, tad braucu ar otru, kas rezervē

pilnīgi s.... !!!!

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

Ja pilnīgi s...., ko tad neņem ko labāku?

ledzep Reģ.: 16.03.2017
2 0 Atbildēt

Šis modelis tehniski īpaši neatšķiras no 156., līdz ar to problēmas tās pašas: priekšējā piekare jūk ārā pa Latvijas ceļiem, pāris kvalitātes un elektronikas problēmas, salīdzinoši maz vietas salonā (Fiat Tipo platforma) un vadāmība un ātrumu pārslēgšana varēja būt precīzāka.

Twin Spark motori neadekvāti ēd eļļu un degvielu. Gadās arī problēmas ar eļļas sūkni, fāzu sadalītājiem un citām niansēm krietni biežāk kā citiem ražotājiem. Vienīgais izturīgais dzinējs šim modelim vecais Fiat 1.9 JTD (līdz 120 zs).

Man personīgi šķiet, šīs mašīnas vienīgais pozitīvais faktors- dizains nesaver to kaudzi problēmu kas nāk līdzi. Un tīri subjektīvi, 156 Sportwagon izskatās krietni labāk.

Par to cenu jau sanāk Fiat Bravo 2, Grande Punto, varbūt pat Alfa 159. modelis, kas būs daudz labāki auto ar krietni mazāk problēmām.

Janeks90 Reģ.: 14.01.2019
0 0 Atbildēt

Paziņa ap 2005. gadu bija paņēmis Alfas universāli (neatceros modeli un negribu meklēt) no salona. Kamēr jauns mekādu problēmu. Pēc 150k km vajadzēja uz servisu vest ik pēc 25-30k km.

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Ja alfu tad pilnu un ar motoru lai vismaz kamēr brauc ir kāds prieks i acīm i ausīm i pakaļai

blizis Reģ.: 07.04.2008
6 0 Atbildēt

8 gadus nobraucu ar 156to. Stūre nenokrita, motors nelūza, eļļu neēda. Bukses mainīju reizi 2 gados. Bez stūres reikas nekas cits nesalūza. Nez, kuram tik briesmīgi nojāts eksemplārs gadījās, ka tādas šausmu lietas sastāstītas... Vai arī paši nojājuši.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Ja pilnīgi s...., ko tad neņem ko labāku?

Ja pareizi atceros , tad viņam tā otra alfa ir kārtīga antīkā( vecums varētu būt gadi 50 + ) , brīvdienām .

arba Reģ.: 16.12.2002
4 1 Atbildēt

Ir sadaļa - lasitāju pieredze

Diezgan daudz un plasi aprakstitas

Lasi par 147 un par 156 , jo ka jau te teica - konstruktivi loti lidzigi auto

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt

Kādu laiciņu braucu 156 Sportwagon 2.4 dīzeli. Pietiekami asa kā benzīns, vedina raiti braukt. Cieta piekare. Pietiekami ērti ādas beņķi. Sajūgs nosvila vēl bija sīkumi ar ksenon bloiem un ventilatoru vadības bloku. Domāju lielisks izklaides auto, jo dod braukšas prieku.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
4 4 Atbildēt

ir bijušas 2 156 1,9 jtd dīzeļi. Tagad ģimenē tiek drāzta 1,9 JTDm.

Skaitļos 1 ātrums līdz redlainam 60; otrais 90; trešais 120; 4 150 km/h. Ir vēl arī piektais un sestais, bet tie vairāk pa šoseju.

mierīgi braucot katrā krustojumā 50 m handikaps, nemierīgi- būs visi 80 m.

Ja brauc viens pats ar tukšu- svars/jauda apm 10 kg uz kW.

Degvielas patēriņš- pilsētas asais 5,6l Uz trases tāds pats brucot ar pilnu auto (4 cilv+ pilns bagāžnieks (nav liels)) ar apm 130 km/h. ar 48l bāku 1200 km- easy.

Vadāmība lieliska- visām bāzes versijā īsie stūres stieņi (max L- max R nepilni 2 stures apgriezieni, kas reāli ļauj braukt turot vienu roku uz stūres- otru uz ātrumpārslēga.

būtībā līkumi lielā ātrumā ir šīs mašīnas stiprā puse.

Ar dzinēju vēra ņemamas problēmas nav bijušas nevienai no trim, vienai tizlojās termostats, vēl vienai agregātsiksnas sakaltušais demferis periodiski lauza spriegotājus

Ar elektroniku- vienai tizlojās informatīvais displejs.

Rūsē gandrīz tāpat kā jaunie vācieši- ja gadās laba jāveic nopietna antikorozijas apstrāde.

Salona apsilde- ne ļoti, BET izjaucot 4 salona komplektus- visiem priekšējos beņķos bija apsilde, tikai citiem aktivizēta, citiem ne.

Ja patīk uzbraukt uz lidostas viadukta ar 100 km/h, Mūkusalas apli iziet uz 120 un tamlīdzīgi pigori- jārēķinās ar apjomīgiem piekares remontiem ik pēc 20 kkm (400-600 eiro ar darbu)

Būtībā- visos izmaksu aspektos lēts auto kas sniedz patiesu braukt prieku ( ja nebaida NCAP 3*)

Kā teica mana dzīvesbiedrene, kura šo auto lieto ikdienā "es nesaprotu-vai nu es regulāri pāŗkāpju, vai arī viņi visi pie krustojumiem, iedegoties zaļajam guļ"

p.s. 3 naktī Jūrmalas pilsētā veiktais dinamikas tests start- stop, Isas distances dragrace un tml. krāniņu staipīsanas disciplīnās, šim 2000 eiro vērtajam automobīlim uzrādija rezultātus, kādus iespringstot spēj uzrādīt xxx tūkstošus vērts BMW 750i- tas, kurš ar diožu lampām aimugurē ( uzrakstu redzēju, kad uz lielupes tilta palika kauns un bail no kamerām, kas stāv izbraucot no jūrmalas un pie atruma 150 km/h palaidu viņu pa priekšu.

p.p.s. neko nezinu par benzīna versijām

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
2 4 Atbildēt

Pasaku vācele

taaneko Reģ.: 30.07.2008
2 1 Atbildēt

Nopērc un pamēģini.

Es neesmu vienīgais kas uzsver šos aspektus (sk. "lasītāju pieredze")

darklight Reģ.: 29.10.2013
2 0 Atbildēt

Nu ko, paldies visiem par atbildēm, pataustīju kārtīgi to Alfu dzīvē, tai skaitā nost krītošos durvju rokturus (viņi tiešām krīt nost!!! WTF?), un sapratu, ka man viņu nevajag. Paņēmu 2006. gada Seat Leon Cupra Edition 2.0 turbo 136 kW. Tagad zīlēju, cik ilgi turbīna novilks? Bet iet labi, vismaz ar ritošo tur viss smuki un rūsas nav.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Kur tad Astra? kkas notika?

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Astrai bija jāveic ļoti apjomīgi metināšanas darbi, jo domkrats izgāja cauri sliekšņiem, kā arī arkas vairs nebija iespējams sakopt kosmētiski, kā līdz šim darīju. Vajadzēja mainīt bremži trubas (tas bija jau plānots pasākums), bet tad, visu kārtīgi apskatot, izrādījās, ka arī ritošajā ir izbeidzies vienlaicīgi viss kas varēja izbeigties. Klāt vēl caurs izpūtējs un tosols sāka nedaudz zust. Saliekot to visu kopā, sapratu, ka nav vērts darīt ar to mašīnu vairs neko, jo izmaksas krietni pārsniedz auto vērtību. Baigi jau nu žēl, bet ko padarīsi?

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Heh, nu gandrīz identiski ka ar manu astru. Tieši tāpat i zsecināju, ka nav vērts vairs čakarēties. Tieši tāpat pateica, ka slieksni no iekšpuses rūsē un tur ir čau. Atceros vēl viens(Tu?) kādu gadu atpakaļ man gribēja iestāstīt, ka opeli neruse

Labi, veiksmi ar jauno autiņu. Vēl joprojām testesi vācu tehniku

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Paldies! To, ka Opeļi nerūsē, es gan nekad neesmu teicis. Es tikai saku, ka tie rūsēšanas stāsti ir stipri pārspīlēti, jo tās pašas Mazdas, piemēram, rūsē krietni trakāk. Man te vienam pazīstamam cilvēkam nesen 12-gadīgam Lexusam caurumi sliekšņos parādījās.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti