Izskatās pēc pabrauktas ātrumkārbas niķa.Ja auto būtu jaunāks,tad komplektā variants par paša motora vairs/neatbilstību tā sākotnējajam programmējumam. Sprauslas,sūkni un iesmidzes momentu ieskaitot.Kaut gan, "mainot siksnu",zināmu nobīdi var iegūt jebkurš motors.Padilis sūknis pareizo momentu var vairs "neizcelt",ja siksnasmaiņā pieļauta kaut pāris mm nobīde no ideāla. Diagnostika būtu obligāta jebkurā gad.,vēlams tieši gaitā.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
S80 1999g.
2.5TDI automāts. Lieta tāda, ka braucot NO rīta sākot no 80-120 km/h pie ~2000 apgriezieniem sāk pārslēgt ātrumu uz zemāko un tad atpakaļ pēc 3-5 sekundēm. Ja brauc virs 110-130 (testēju) tik un tā meiģina pārslēgt,bet par cik ātrums liels nevar to izdarīt. Visas siksnas,eļļas u.t.t savlaicīgi mainītas. Pats dīvainākais, ka tas notiek tikai no rīta un nav svarīgi ārā ir + vai - temperatūra. Sākās šis niķis 2 nedēļas atpakaļ. Vakaros braucot ne reizi kas tāds nav bijis. Varbūt ir kādas domas par šo? Vai ko tādu var diognosticēt ?