Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2
650 21.11.2024 23:15

Vienmēr vaig arī Orižinaālu noklausīties.Te gan nav īsti skaidrs, kas (kuŗš/no viņiem) īsti šis ir.Publikas apkampšanai paredzētais dublieris noteikti nē.Nu varbūt ka jau dubliera/dubilieris.Dubļ nomer trīs.Vai pat vispār tas līķis no holoģiļnika.

Ko tur drirš,10 mahus neviens nevarot notriekt.Reku Mauksa mahveidīgais izztrādājums pusceļā uz Marsu pagriezās atpakaļ un ta vēl precīzi nosēdās izejas pozīcijā.Īstenoja, tāteikt, katra krieva senāko vēlmi- "Maķ, roģi meņa obratno". Maša, atboj!  

650 21.11.2024 16:56

Jajā, "nam ņe nado ģevjaķsot- dva pa ģvesķi i piccsot""

650 21.11.2024 13:05

Ā, tas laikam ir tas pats kantoris, kuram tas nekauņa īpašnieks.Kurš te pirms 3g iA titullapā publiski nolika gar zemi visus dd īpašniekus un neķītri plātījās ar "nāvesspriedumu Eiropā".Iespējams ka viņam noderīgie lohi tagad slikti pērk gibrīdus, tapc būtu jārod jaunas iespējas kādu app ist.Drošvien turpat "pa sētas durīm" tirgojamie pusnojaatie dd hlami arī laikam diezko vairs neiet.Tā iet, kad pats/sev bedri izrok vai zaru nolauž.  

Šādiem noteikti var "ticēt", gan jau tas ķininnešu suuds tagad te ies griezdamies/pa-lekdamies.Visus garajā rindā stāvošos Ulmaņlohgatves lohus uz tādiem pārsēdināsim, abās trijās ielas pusēs.

650 20.11.2024 15:35

Nu bet tu taču saproti no visa augstāksamurgotā, ka Sailun te ir pati ADVANCĒTĀKĀ ķiniešu riepu marka! Bez tās ir vēl teju pus/simta "citu" ķīnieš marku un modeļu, no kuriem krietna daļa ir braukšanai bīstami suudi (gaitā (un apstākļu maiņas apstākļos!!!) mazpronozējami).Kurus itin neviens "uzraugs" šeit nekad nav ne kontrolējis, ne sertificējis!

Kad (ja) kāda persona savam trešajā valstī ražotajam auto (likumigi ievestajam!!) noopērk eijBaijā pagrieziena lampiņu vai (pasargi Die's!) lukturi- uzreiz rodas iespēja, ka muitas dienesti viņu novirzīs uz PTAC un ka viņam (par šādu vienreizēju vienprersonisku štrunta pirkumu!) pieprasīs "iesniegt" CE,SAE,tŪV un vai pat oficiālu CIA/NHTSA/usaCssd drošibass izziņu- taču šo te visu ķiniešsuudu massveida ievedējiem acīmredzami neviens neko lieku neprasa. KĀ tas viss tā var būt- ari to diemžēl neviens lohs/regulārais nezin un diez vai arī kādreiz uzzinās.

Ja tevi apmierina- ok, tad tu esi izdarījis pareizo izvēli.Riepas smagākas- nu tas taču atkarīgs ir no modeļa- starpība pat vienādā izmērā var būt pat krietns pusotrs kg! Es arī "visu mūžu" braucu ar GY,M,C un/vai D, taču šobrīd man mazāk kur "jāskrien" un ir pašā europass centrā ražotas C pakļautībā esošas 110 gadu vēsturiskas "firmas" izstrādājumi, kuri 235 izmērā "uz assfalta" stūrējas labāk pat par dažu labu pasaules lielāko Brendu produkciju 255 platumā! Vai tās ir simtpunkt drošas uz ledus vai katrreiz pie kādiem specifiskiem sniega apstākļiem- nu nekādīgi NĒ, tā nav! 

Vai jebkas uzvedīsies vienādi ar 8mm un pēc 2g jau ar 6mm- nu te var "prognozēt" gandrīz 100%tīgi, ka būs manāma atšķirība! Neviens pagaidām nav ielicis 110punkt ticamu info par to, kā izpaudīsies šīgada modeļa jaunākais Sailuns pēc 3 sezonām un ar ss-a cienīgiem 5,5mm atlikuma ;p

650 20.11.2024 1:22

Tur bij tā, ka pie snowbrakinga vispār nekad nepielaida tos,kuri galīgi izgāzās tajā pirmajā disciplīnā wetbrakingā.

Jāpiezīmē vēl arī to, ka snowu tur mēra no 50km/h, bet wet-u no 80km/h.Attiecīgi kā citur dry no 100km/h un ice laikam no 30km/h.

Nu ja kāds no pretendentiem pamanās kādam citam pakāst krietnus trīs korpusus uz mitra vai pārīti uz sniega- tad ir jautājums ,par ko šī starpība varētu izvērsties teiksim no 100km/h uz sniega vai "likumīgajiem" 140 uz prasti mitra asfalta.Vai no 120 uz reāla ledus.

Pie kam tas tur 50pretendentu bremžutests parasti ir ar tādiem plašpatēriņa izmēriem kā 205/55/16 vai agrāk pat ar 195/15 - no šejienes vēl papildjautājums par TO, kas notiek, ja kāds Ass mauc pa šļuru teiksim ar 255/19..

Domājams , ka visā visumā tie testētāji ir tādi diezgan taisnīgi,lai gan viena un tā paša riepas modeļa uzvedība dažādos platumos un augstumos var atškirties diezgan dramatiski. Agrāk savureiz pat bija izlasāma taisnība par to, ka krietna daļa ziemas riepu ir klusākas par vasarenēm un ka "nesasalušos"(!) apnulles apstākļos var gadīties, ka daža laba vasaras riepa apstājas ātrāk un stūrējas labāk, kā viena otra ziemas vai pat c/europas- atšķirībā no atsevišķu konteksta izrāvēju pasakām/Par!

650 19.11.2024 23:35

Redz kā ir, Roka/roku, vārna/Vārnai, dots/Devējam utt. Sailuns laikam bija vienīgais, kurš tur savulaik vāciešu TŪVā mēģināja kko "sertificēt" - tātad varam globāli uz visu aptveri (atveri?) visuaptveroši izziņot, ka "ķīniešu riepas" ir eiropejiski sertificētas.

Jo īpaši,ja vadoties no ši visnotaļ jaukā saraksta (proktokola) : www.tyrereviews.com/Article/2024-Winter-55-Tyre-Braking-Test.htm 

Iepriekšējajās "ziemās" tur figurēja līdzīgi šādi saraksti- iespējams, ar LV.ss-a un/vai dārzapreču tirgotavu apmeklētājiem vēl atpazīstamākiem Brendiem un Modeļiem.Jā.

650 19.11.2024 19:51

Iespējams, tas ir no apnikuma vai no kādas tā dēvētās "bezspēcības" sajūtas.Parastais cilvēks pamatoti vēlas to izklāstu "pēc iespējas īsāku" taču (izrādās,aizkadrā) to parasto cilvēku "regulē' tādi tik izsmalcināti normatīvie akti, kuros jebkurš tas "regulējošais" jēdziens ir oficiāli izteikts neskaitāmos savārstīti paplašinātos teikumos.No kuriem pie tam vēl krietna daļa beidzas ar norādi "lasīt Citu dokumentu".Lietišķam skaidrojumam te maz jēgas, tāpēc "uzmanības pievēršanai" jāķeras pie jebkuriem "citādiem" izteiksmes līdzekļiem.

Ķīnnešu riepas- man "nav" skaidrs, kā var riepu ražošanas tradīcijām pārbagātajā (un drastiskiem muitas noteikumiem pārpildītajā) Eiropā ieimportēt praktiski jebkuru draņķi.Pie kam, bez jebkādas sertifikācijas vai reālas tālākās atbildības par varbūtējām sekām un formāli papildinot jau tā bezgalīgo atkritumu apjomu.Vai var pirkt- nu protams ka var, jo tās taču Pārdod.

Led spuldzes- pa lielam tas ir bezmaz krimināls gadījums, kad apritē nokļūst acīmredzami satiksmei klaji bīstami draņķi.Ja savulaik topā bija xenona "retrofiti", nu ta tagad turpat un tāpat bāžam led-us.Vienalga, vai tur lēcu vai bezdlēcu lukturi, drīkst vai nedrīkst, pofig.Paskat, ar kādām "gaismām" tumsā te braukā krietna daļa "TA izgājušo" hlamu,pat ja runājam par "paaugstinātas gaismasspējas" it kā legālajām halogēnspuldzēm!

Cik reiz novērots- stāv ekipāža, "strādā"- bet tai mierīgi garām aizbrauc gan ar vienu lukturi, gan ar acīmredzami neatbilstošiem.Neies tak katram Loham tagad skriet pakaļ,nu priekš kam "mums" to vajag.

650 19.11.2024 14:54

ArguMentētu iesniegumu te neviens neies lasīt.Ta kur nu vēl iztirzāt,sadalot pa intonnanonācijām un/vai alleglorijām.

Ja ir laika un uzņēmības, varētu tam gptčattam uzticēt iztulkot (un kārtīgi Nostrukturēt) kādu tā dēvēto EK (deleģēto) Regulu.Tādā īsā un maksimāli Lietišķā valodā sasstādīto, bez kādām te sarkassma pieskaņām. Kārtis rokā- kurš pirmais Brauc, tas pirmais .... piem., eur-lex.europa.eu/legal-content/LV/TXT/?uri=celex%3A32015R2446

650 19.11.2024 13:50

Kā nevar, kā tā.Pats galveNaiss Cssd Pr-nieks nupat no publiskā e-krāna reklāmēja Led spuldzes un to uzstādīšanu.Bāziet tās visur kur tās ielen, pofig kur un kā, H4,H3:H1;H7,D2S, pilnīg galīg dajebkur, kur vien varat aizsniegt.

Kīnnešu riepas- vienīgais "kritērijs" te ir atkritumu kontrole(kura gan nezkāpēc massveidīgi netiek ievērota Galvenajā skandināvu miskasstē eses.elvē).

Kvalitātei (vai drošībai) nav (un never nevar navar būt) itin nekādas nozīmes.Privātajiem komentātoriem NAv nedz attiecīgās izglītības, nedz kur nu vēl kādu tādu sertifificētu novērošanas/spriešanas spēju kā tādu.Lohi!

650 19.11.2024 13:42

-vaig passtīties ssā, varbūt kāds tirgo ar visu degvielu

650 19.11.2024 13:08

Vecajos (tajos Labajos) laikos nekautrējās aizsmērēt arī no iekšpuses.Jaunu bāku pirkt, kā jau te sacīja- tad drīzāk jau paķert otru geccu.

650 19.11.2024 13:01

Es pa šito vislaik (vairāk kārt) Domāju.Jā.Kā tā.Mums reku ir ziemeļ pols, ziemeļ meita,ziemeļ blāzma.Un (pat!) ziemeļ jūra un/vai ziemeļLatvija.Ziemeļ KoriDors.Dziesma pat ir- Ziemēļ/vējā.Jā. Trūkst tikai viena,paša tā Galvenā- mums nav neviena paša Ziemeļ Loha (-u)

650 19.11.2024 3:20

Vis drīzāk, šoziem ierastā dzeltenā sniega vietā būs zaļš. Lidotāji tagad smidzināšot briljant zaļo himtraiļa šķīdumu (tā dēvēto zeļ'jonku).

650 17.11.2024 22:18
650 17.11.2024 22:08

Jā, Ukraina pašlaik esot "piebremzējusi"/Ar, gaidot Atļauju un krājot (pietaupot) raķetes.Taču tas krimass tilts stāv kā stāvējis- vai tik nebūs "ieķīlāts" kādā gaidāmajā "tirdzniecības" darījumā.

650 17.11.2024 22:03

Xiajomi automobīli jau redzējām, Liels paldies/Par! pss., cerams, ka tas vismaz savam Vadītājam ik pa 7min nespēlēja trulu LV onlaina kazīno reklāmu,kā savulak tā paša Brenda intelektuālais tv spraudnis ;p

650 17.11.2024 17:43

Vispār jau te visur arvien noteiktāk ožās pēc ilgi gaidītā gadsimtmēroga tirdzn.darījuma.Abi galvenie misteri Z un T to jau esot detalizēti apsprieduši.Un,kā pa Brīīnumu, neviens nevienu neesot (vismaz ne pabliski) pasūtījis naxx*er, nu gandrīz kā šajā zīmīgajā episodē: 

Runa esot (ejot?) par to, kurš tad nu varēšot investēt iekš tās ilgi gaidītās (triļļjonu vērtās) Atjaunotnes.Tas nekādīg nedrīkstēšot būt misters S, jo misteram T šamais ļoti Nepatīkot.

Bet vispār jau plāns kā tāds ir samērā ok.Lielbrittāniešu āriešu karaspēks, demilitarizētā zona, uzņemšanas/biedrībā atlikums uz 20g un sazin kas tur vēl.

Joprojām nav gan skaidrs, kurš ir passaules bagātākais bagātnieks- vai slavenaiss elektrokosmossa darbonis M, vai varbūt viņa kolēģis P (vai nu ledusskapī gulošais viņa Līķis). Nupat 5*tagonam esot "uzdots" (nu jau kādu 3šo reiz beidzamo 3mēn laikā) "noskaidrot" abu kungu iespējamo sadarbību.Hm.

Bijušais spiegošanas gigants vecais Vašington čekists Š nupat kopš 5.dātuma izklausās reāli prātu/nokūkojis.Ja vēl rudenī tās viņa uzrunas varēja pārtinot paklausīties vismaz līdz pusei, nu ta tagad pat pirmo 45sek ir par Daudz.Hm.

nerunājot par pārējiem, itin jo īpaši ukraiņu izcelsmes "informējošajiem" jūtupa avotiem.Ar acīmredzami bezkaunīgiem klikkkšķu virsrakstiem un galīga suuda cienīgu saturu.

Kā arī- kā uzreiz pēc 5nov sacīja kāds tas "zinātājs"- tam tur jaun ievēlētajam Prezidentam nemaz neesot tiesību piedalīties Valsts politikas pārvaldīšanā, kamēr viņš nav oficiāli amatā.Par TO viņu varot pat (kārtējo,kādu nu jau 126to n-to reizi..) notiesāt Tiesā..

Interesantas lietas par Botoksu- izrādās, arī tas tiekot tagad izmantots manipulācijai ar cilvēku apziņu: www.moscowtimes.ru/2024/11/17/diktatura-botoksa-ili-kak-industriya-krasoti-menyaet-politikov-a-sledom-i-ih-politiku-a147880

650 17.11.2024 13:43

Atsevišķām Vadītāju grupām vispār vajadzētu brauciena laikā liegt klausīties (vai fiziski aizskart) vispār jebko, kas neattiecas konkrēti uz braukšanas (Vadīšanas) procesu. Telefonu kā tādu šī visnotaļ atbildīgā procesa laikā vajadzētu ieslēgt kādā speciāli pielāgotā (Vadītājam neaizsniedzamā) slēgtā nodalījumā, vēlams pat ārpus a/m salona. 

Aprīkošana "ar pogu" te neies krasstā- jo tad (vispārējās immobilizācijas nolūkā) būtu vajadzīgs tajā suuda brelokā iebūvēt bezvadu raidītāju, kuram savukārt prasītos pēc uztvērēja.Ja tādu nekādu nav- tātad vienalga jāurbj kāds Caurums, kurā to atslēgu braukšanas laikā iebāzt.

650 16.11.2024 21:49

Kapc tu nestāsti, ka pats galvenaiss antivaksētājs KennedijsJr grasās Trumpa administrācijā kļūt par galveno Veselības veicināšanas sekretāru (atbildēt/Par!) ? news.sky.com/story/rfk-jr-chosen-as-donald-trumps-health-secretary-13254320

650 16.11.2024 21:15

Kāds gan brīnums, šodiendien tak jābūt gatavam uz pilnīgi jebkādu pavērsienu (cūcību,nodevību,uzmešanu,abdriššanu).

650 16.11.2024 14:27

Nu lai tas CAKs tagad liek tajā jūtupā atvainošanās sižetu un publiski atzīst sevi par Lohu.Ko nozīmē nomelnot un atsaukt- tipa es tev iesitu pa tavu (kaut nekaunīgo/rižo) purnu,bet tagad es tomēr pārdomāju un "atsaucu" to uzdauzīto Fingāli? 

Nomelnot uzņēmumu- bet tas taču ir vieglāk kā 2pirkstus.. Kam tad galvenokārt interesē šāda informācija, ja ne kādam tādam, kurš (iespējams) gatavojās kļūt par šī (nomelnotā) uzņēmuma klientu? Ar kaut kādu kompensācijā passniegtu brūnas suslas pudeli te būtu pārāk par maz priekš pilnvērtīga izlīguma.

No otras puses- ko nozīmē "atpirkt" pārdotu mašīnu- tak jau nezcik reižu ir pacēlies "atgādīnājums pat TO, ka jebkurai (pat lietotai) mašīnai formāli ir kāda "garantija".Vienkārši ir ļoti maz precedentu, kad apjāātais pircējs savas tiesības izmanto un kad "uzraugi" vispār par to interesētos.Piem, aizsūtīt kādu "neatkārīgo" inspekciju pie kāda Pārdevēja. Ja šis būtu massveidā- vispār nevienu lietotu auto nevarētu pārdot.Kur nu vēl ja bojātu.Ar ko te lielākā daļa lepojas- cik izmanīgi un laicīgi ir tikuši vaļā "no tā hlama".

650 15.11.2024 2:07

Izklausās, ka mūs (atkaljau) ir apmeklējis Aplauziens: apnews.com/article/ufos-extraterrestrials-aliens-pentagon-congress-5638be273b753253713a478546849e46

"Tur kaut kas ir," sacīja republikāņu pārstāvis Endijs Oglss no Tenesī... -nu cerams, ka tie (kuri tur ir) vismaz nav Lohi

650 14.11.2024 13:47

Čorts, nav īsti laika skatīties.Bet taču nesen oktobrī bija izlasāms "solījums", ka novembrī tiekot gatavots svarīgs Ziņojums.Nu kaut nu arī "Mūs" viņi apmeklētu,nu vismaz rindas kārtībā ;p

650 14.11.2024 3:00

Domājams, ka ne tikai ar izrautu egru, vēl derētu arī kādu gabalu izpūtēja nozāģēt.Atstāt tikai pašu nepieciešamāko.

Liekulībai, demagoģijai un meliem nav robežu.Pāris gadu veca dd īpašnieks ir galējais Lohs, taču ar 1mā vai 11tā gada izstrādājumu var darīt pilnīgi visu un pilnīgi oficiāli.

Cssddd lohiem pretenziju nav- reizi/gadā drusku uzmet Kopgaldam un mauc tik tālāk.

650 14.11.2024 2:49

Protams, ka ir jāpērk. Kuŗš gan rūpēs par sevi un par savu iespējamo ģimeni šajā 24jā trīsgadē varētu iedomāties par savu naudu sev nenopirkt šādu 3zvaigžņu auto.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti