Startēs izturības sacensību seriāls(+ foto) - iAuto

Startēs izturības sacensību seriāls(+ foto) 1

 
12.aprīlis 2013 12:45

Tuvojas Latvijas kauss “AutoEuro 6H un 3H komandu kross 2013” (autobraucējiem) un “AutoEuro 4H komandu kross 2013” (motobraucējiem) 1. posms.

Tas notiks svētdien, 21.04.2013. karjeru „Akmenscūciņas” un “DSG karjeri” teritorijās, Salgales pagastā, Ozolnieku novadā (ceļš Iecava - Jelgava 6. km pa kreisi “Akmenscūciņas” – 3,7 km).

Lielu interesi par šīm sacensībām jau izrāda kaimiņvalsts Lietuvas autosportisti, kā arī motosportisti no Krievijas un Lietuvas, kuri nolēmuši pierādīt, ka ir spēcīgi konkurenti.

Sacensības "6H un 3H komandu kross" ir rallijreida un autokrosa apvienojums, bet "4H komandu kross" - enduro un motokrosa apvienojums. Šīs sacensības ir Latvijas atklātais kauss, kas notiek 4 reizes gadā.

Sacīkšu ilgums: 3 stundas – standarta apvidus mašīnām, 6 stundas – visiem sporta auto: džipiem un vieglajiem, 4 stundas – motociklistiem un kvadriciklistiem.
Trase: sacensības notiek trīs dažādās apļveida trasēs, kas savstarpēji nekrustojas. Trase vijas gan pa dolomīta karjeru, pļavu, meža ceļiem, kurā ir klasiski krosa elementi, tramplīni, asi līkumi. Viena apļa garums vieglajiem auto 6 km, apvidus mašīnām līdz 12 km, motociklistiem 9 km.
Vērtējums: Tā ir komandu cīņa, kur vienlaicīgi trasē atrodas viens komandas sportists. Kopējs starts katrā trasē. Uzvar komanda, kura sasniedz finišu un ir veikusi visvairāk apļus.
Specifika un tehnika: Auto ekipāža sastāv no 2 līdz 4 sportistiem, moto komanda no 2 līdz 3 sportistiem. Pēc brīvi izvēlētas taktikas, katra komanda maina sportistu trasē tad, kad uzskata, kad tas ir nepieciešams.

“6H, 3H un 4H komandu kross” tas ir lielisks veids, kā jebkuram braukt gribētājam uzsākt savu dalību sacensībās, neuztraucoties par to, vai pietiks izturības un meistarības. Pieredzējušajiem sportistiem tā ir lieliska iespēja pilnveidot komandas cīņas taktiku visas sezonas garumā un izcīnīt “Ceļojošo Kausu”.

Ar ko “6H, 3H un 4H komandu kross” ir interesants?
1. Samazinātas dalībnieku izmaksas. Visi izdevumi var tikt dalīti proporcionāli, jo komandai nepieciešama tikai viena tehnika. Motosportisti var braukt katrs ar savu spēkratu;
2. Sacensībās var piedalīties ar CSDD nereģistrētu tehniku - atvieglināti notikumi; standarta apvidus automašīnām drošības karkass var nebūt, bet ir ieteicams;
3. Komandas sastāvā var iesaistīties iesācēji un gūt pirmos iespaidus autosportā;
4. Sportistu maiņa trasē notiek pēc brīvi izvēlētas taktikas un katra spējām;
5. Katrs sportists viena posma laikā var kārtīgi izbraukties un var startēt pat vairākās komandās;
6. Iespēja apgūt tehnikas vadīšanas meistarību, braucot pa dažāda veida trases segumu;
7. Labs treniņš gatavojoties augsta mēroga sacensībām
8. Dolomīta karjeru interesantais segums nerada problēmas trasē pat pēc vairākām stundām. Tajā neveidojas dziļas rises, tieši otrādi segums kļūst līdzīgs asfaltam.
9. Apļu laiku un rezultātu pārredzamība uz monitora visu sacensības laiku.

Saistoši! Dalības maksu atlaides pirmo reizi startējošiem:
Auto ekipāžai: piloti tiek atbrīvoti no dalības maksas, jāmaksā tikai par automašīnu un transpondera nomu.
Sacensību laikā tiek rīkoti foto konkursi. Skatītāju balsojumā tiek noteikti atraktīvākie braucēji, kuri saņem balvu “Lielais lasis”.

 

 
Visi komentāri
 
289993. viesis 12.aprīlis 2013 13:42
0 0 Atbildēt

Izturības seriālu vajadzēja taisīt pa Latvijas ceļiem un ielām - cik ilgi šoferi un tehnika izturēs Dombrovska bezdarbību...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Nissan parāda attēlus un pastāsta par jauno Leaf (+ FOTO)

Japānas autobūves uzņēmums Nissan iepazīstinājis ar jaunās paaudzes elektromobili Leaf, kas pasūtīšanai kļūs pieejams šoruden. Lasīt vairāk

 

No 2025. gada jūlija elektroskrejriteņu īpašniekiem būs jāiegādājas OCTA (+ VIDEO) 2

No 2025. gada jūlija elektroskrejriteņu īpašniekiem būs jāiegādājas obligātā transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības apdrošināšanas polise jeb OCTA. Izmaiņas ir ieviestas, lai nodrošinātu lielāku drošību ceļu satiksmē un aizsargātu cietušos ceļu satiksmes negadījumos. Lasīt vairāk

 

Vācija: likums visiem viens - ātruma ierobežojumi vides zonās attiecas arī uz elektroautomobiļiem 20

Vācijas reģionālā tiesa noraidījusi kāda elektroautomobiļa īpašnieka sūdzību, kurš vēlējās attiesāt sodu, ko viņam piesprieda par ātruma pārsniegšanu gaisa kvalitātes uzturēšanas zonā. Lasīt vairāk

 

iAuto.lv redaktors Māris Ozoliņš nepiekrīt CSDD ekspertam Oskaram Irbītim par ceļu infrastruktūras (ne)ietekmi uz drošību (+ VIDEO) 93

Māris Ozoliņš skaidro, kāpēc nepiekrīt CSDD ekspertam Oskaram Irbītim, kurš uzskata, ka negadījumu statistiku vairo nevis ceļu infrastruktūra, bet braukšanas stils.. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti