F1 zaudē 50 miljonu auditoriju 6

 
iAuto | 4.februāris 2014 7:30

Laikam jau nav jābūt gaišreģim, lai paredzētu, ka pēc tik neinteresantas 2013.gada F1 sacensību izskaņas, ietekme uz TV auditoriju būs labi pamanāma.

Jaunākie aprēķini, kas publicēti izdevumā "Wall Street Journal," rāda, ka 2013.gadā F1 sacīkstes pārstājuši skatīties aptuveni 50 miljoni kādreizējo šī sporta entuziastu. Kā galvenie iemesli tiek minēta translāciju iekļaušana maksas TV kanālos un garlaicīgā sacensību izskaņa. Atgādināsim, ka vācietis Sebastjāns Fetels savu ceturto titulu izcīnīja priekšlaicīgi, pēdējās deviņās (!) sacīkstēs neatstājot konkurentiem ne mazāko iespēju. Neskatoties uz it kā lielisko panākumu, par kuru varētu tikai priecāties, pat vāciešiem tas vairs nešķiet interesanti, ko apliecina skaitļi, vēstot, ka 2013.gadā Vācijas auditorija sarukusi par 8,7 procentiem.

Kopumā Vācijā 2013.gadā F1 sacīkstes vērojuši 31,3 miljoni skatītāju. Visvairāk šī sporta atbalstītāju joprojām ir Brazīlijā – pērn GP izcīņām visa gada garumā sekojoši līdz 77,2 miljoni skatītāju, kaut gan auditorija tikai viena gada laikā vien sarukusi par 8,4 miljoniem. Ķīnā F1 sacīkstēm pārstājuši sekot 29,8 miljoni skatītāju, bet Francijā tās vairs nešķiet interesantas 5,8 miljoniem kādreizējo šī sporta entuziastu.

Abās pēdējās valstīs savu lomu nospēlējis atbildīgo kompāniju lēmums pārcelt F1 pārraides uz citiem (Francijā – tikai maksas) kanāliem, savukārt ASV līdzīga iemesla dēļ (no Speed Tv uz populārāko NBC Sports) Pirmās formulas skatītāju loks pieaudzis no 1,7 līdz 11,4 miljoniem. 

 
6 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Mūdzis 4.februāris 2014 14:55
13 0 Atbildēt

Jā, es arī ar riebumu atceros to kaunu, kurš mani kā Šūmahera fanu pārņēma tajā 1995.g. Argentīnas GP laikā. Šūmahera 1995.g. tituls ir manās acīs nulles vērts, jo Šūmahera komandas biedrs - Dž. Herberts tika bremzēts un apspiests visos iespējamos veidos, bet tā kā Benetton bija Renault motori (labākie uz to brīdi) un labāka šasija nekā Williams, tad Benetton komandai nebija konkurentu 1995.g. sezonā un pat visos iespējamos veidos bremzētais Džonijs Herberts kopvērtējumā ieņēma 4.vietu (4 punktus aiz Kultharda, kurš ieņēma 3.vietu). Dž. Herberts:

"The trouble all started after I qualified fourth in the first race in Brazil. Then we went on to Argentina, where I was quicker than him in the first session. That night he told the team that he didn't want me to see his data any more. The next morning he came over to me and said, 'I'm sure you accept you'll have secrets from me and I'll have some from you so you'll understand if I don't show you my data in future'. But, of course, he still had access to all of my data. What could I do about it? Nothing. I had no say in the matter."

Vermin 4.februāris 2014 14:54
11 0 Atbildēt

Cik lielam tumsonim ir jābūt, lai celtu godā šūmja titulus?!

Protams, es arī piekrītu, ka šūmahera 1994 un 2003.g. tituli būtu nekavējoties viņam jāatņem, jo pretējā gadījumā zūd jebkāda ticība FIA kā nopietnai organizācijai.

Bet, jūs varat iedomāties kas par gļēvuli ir šūmahers, jo viņš nobijās no Džonija Herberta, jo tas bija par viņu ātrāks vienā treniņbraucienā un šūmahers panikā tūlīt skrēja pie Briatores pēc palīdzības, lai bremzētu Džoniju Hebertu!

Mani šokē šūmahera gļēvums (kas norāda, ka šūmahers pats apzinās, ka nav tik labs par kādu viņu daži uzskata, un šūmahers baidās pat no godīgas cīņas ar Dž. Herbertu) 1995.gadā, kad gļēvais gaudulis šūmis skrēja pie Briatores žēloties par to, ka Herberts esot ātrāks 1995.g. Argentīnas GP treniņbraucienos. šūmis pieprasīja Briatorem, lai Herbertam tiktu liegta pieeja šūmja telemetrijas datiem, kamēr pats šūmis varēs brīvi pētīt Herberta telemetriju, tāpat šūmis pieprasīja, lai Herbertam sezonas laikā tiktu aizliegta iespēja testēties, kamēr šūmis brīvi varētu testēties kad vien vēlas. Herbertam "paveicās", jo viņš tomēr dabūja vienu pēcpusdienu, kad šūmis jau bija vairākas dienas testējies un tajā pēcpusdienā vairs nevēlējās to darīt.

Lepoties ar pārsvaru, kas iegūts nevienlīdzīgā cīņā, ir bezjēdzīgi!

Arcani 4.februāris 2014 19:04
11 0 Atbildēt

Šūmahera tituli ir pateicoties Rorija Birna konstruētām formulām un Rosa Brauna stratēģijām ar iebraukšanu boksos īstajā laikā, lai Šūmaheram nav jāapdzen trasē, ko viņš nekad nav mācējis. Žēl tikai, ka Ross Brauns smagi kļūdījās ņemot Mercedes komandā šūmaheru, jo bija sadomājies, ka nupat būs titulu birums,bet reāli pārvērtētais šūmis izrādījās tikai astotā titula solītājs, kurš čempionvienību Brawn GP noveda līdz peletona vidusslāņa komandai (5.vieta Konstruktoru kausā 2012.gadā).

Visas trīs sezonas šūmis izkala vien čikus, jo tas ir tikai aplams mīts, ka šūmis esot labs formulas attīstītājs. Visu šūmja vietā paveica jau Rorijs Birns, kurš ir būvējis VISAS formulas, ar kurām šūmim ir kļuvis par čempionu. Bet no 2010.g. - 2012.g. uzvaras laurus plūca citi piloti, kuri ir reāli meistarīgāki par to caurbirušo vācu muldoņu.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 6

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti