Meksikas posms pēc 23 gadu pārtraukuma atgriezīsies F-1 kalendārā

 
Nozare.lv | 24.jūlijs 2014 9:30

Nākamā gada Pirmās formulas (F-1) pasaules čempionāta kalendārā atgriezīsies posms Meksikā, kas pie šāda goda nav ticis kopš 1992.gada.

Par Meksikas posma atgriešanos F-1 apritē paziņojis sacensību seriāla vadītājs Bērnijs Eklstouns, kurš par šo faktu paudis lielu prieku.

Sacīkstes notiks 4,421 kilometru garajā Mehiko pilsētas trasē. Rīkotāji uz tiesībām uzņemt sacensības cerēja jau šogad, panākot posma iekļaušanu sezonas provizoriskajā kalendārā, tomēr visi sagatavošanās darbi netika pabeigti laikā.

Pirmoreiz Meksika F-1 sacīkstes uzņēma 1963.gadā, bet pēc 1992.gada no sezonas kalendāra pazuda. Iepriekšējā tur notikušajā posmā pie uzvaras tika brits Naidžels Mensels.

Sagaidāms, ka sacīkstes Mehiko kalendārā tiks liktas blakus Ostinas posmam ASV.

Šajā sezonā piloti spēkojas 19 posmu garumā, bet debijai F-1 nākamajā sezonā gatavojas arī posms Azerbaidžānā. Pašlaik nav zināms, vai čempionāta komandas būs gatavas vienoties par sezonu 21 posma garumā.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti