Radīta darba grupa, kam jānāk klajā ar drošības jauninājumiem F-1

 

Foto: iAuto

Nozare.lv | 22.oktobris 2014 9:58

Radīta darba grupa, kam līdz decembrim jānāk klajā ar drošības jauninājumiem Pirmās formulas (F-1) sacensībās, informē Starptautiskā Automobiļu federācija (FIA).

Šāda darba grupa, kurā darbosies desmit cilvēki, radīta pēc tam, kad F-1 komandas "Marussia" pilots francūzis Žils Bjanki pēc nopietnas smadzeņu traumas, kas gūta Japānas "Grand Prix" laikā, slimnīcā turpina cīnīties par savu dzīvību.

Darba grupā darbojas bijušais pasaules čempions Emersons Fitipaldi un pazīstamais Ross Brons, kurš 2009.gadā savā vārdā nosaukto komandu kā tās šefs aizveda līdz pasaules čempionu titulam.

Kopā ar Bronu un Fitipaldi darba grupā ir arī bijušais "Ferrari" vadītājs Stefāno Domenikali un bijušais F-1 pilots Alekss Vurcs, kā arī vairāki citi speciālisti, kuru darba pienākumos ir rūpēties par drošību sacensību laikā.

Šajā grupā esošajiem cilvēkiem līdz decembra sākumam jānāk klajā ar ierosinājumiem, kā uzlabot F-1 drošību. Viņi savu darbu sāks šonedēļ, turklāt veiks arī rūpīgu Bjanki avārijas izpēti, lai precīzāk saprastu, kas notika, un pēcāk arī piedāvātu savus drošības uzlabojumus.

Kā zināms, Bjanki cieta šīs sezonas 15.posmā, kas norisinājās oktobra sākumā Japānā.

Bjanki šausminošo avāriju lielā ātrumā piedzīvoja lietainās Sudzukas trases 44.aplī, kad pēc vācieša Adriana Zutila ietriekšanās drošības nožogojumā tajā pašā vietā apli vēlāk avāriju piedzīvoja arī francūzis, kurš ietriecās evakuācijas transportā, kas atradās drošības zonā, lai prom no trases nogādātu avarējušo Zutila formulu. Pēc šiem notikumiem sacīkstes tika pārtrauktas.

Pēc notikušā sportists bija bezsamaņā un ar ātrās palīdzības mašīnu tika nogādāts slimnīcā, kur konstatēta smaga galvas trauma, bet pēc tam viņam tika veikta trīs stundas ilga operācija. Notikušā rezultātā Bjanki guvis smadzeņu traumu, kuras iespējamās sekas vēl nav līdz galam apzinātas, taču joprojām atrodas kritiskā, bet stabilā stāvoklī.

Pašlaik 25 gadus vecais Bjanki F-1 čempionātā un "Marussia" komandā aizvada savu otro sezonu. Pirms tam viņš divas sezonas čempionāta vienībās bija testu pilots.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti