"Marussia" kā otrā F-1 komanda nedēļas laikā sāk bankrota procedūru

 
Nozare.lv | 28.oktobris 2014 11:25

"Marrusia" kļuvusi par otro Pirmās formulas (F-1) komandu pāris dienu laikā, pret kuru uzsākta bankrota procedūra.

Iepriekšējā piektdienā bankrota procedūra tika sākta pret "Caterham" vienību, kurai liegta pieeja rūpnīcai, bet pirmdien tas pats paveikts pret "Marussia". Jau nedēļas nogalē F-1 čempionāta vadītājs Bērnijs Eklstouns pavēstīja, ka neviena no šīm komandām nepiedalīsies nākamajā sacensību posmā, kas šonedēļ risināsies ASV, kas nozīmē, ka, visticamāk, tās nestāsies uz starta arī vēl pēc nedēļas gaidāmajās sacīkstēs Brazīlijā.

"Marussia" pieder krievu miljardierim Andrejam Čeglakovam, tomēr viņš pavēstījis, ka pārtrauc tās turpmāku atbalstīšanu.

"Mums ir pats mazākais budžets, bet motivētākais personāls, kas ļauj būt pietiekami efektīviem, lai cīnītos praktiski ar vidusmēra komandām," aģentūra TASS citē Čeglakovu.

Tikmēr tērauda industrijas indiešu magnāts Baljinders Sohi britu laikrakstam "Telegraph" pavēstījis, ka ir tuvu "Marussia" komandas iegādei. Sohi esot izteicis piedāvājumu aptuveni 55 miljonu mārciņu (69 miljonu eiro) vērtībā.

Tiek ziņots, ka "Marussia" šosezon vēl neesot samaksājusi aptuveni 30 miljonus mārciņu (37 miljonus eiro) "Ferrari" par saņemtajiem dzinējiem.

Kā ziņots, iepriekš vasarā ekstravagantais Malaizijas miljardieris Tonijs Fernandess pārdeva "Caterham" komandu, nododot to Šveices un Tuvo Austrumu investoriem.

Pašlaik strupceļā nonākušas sarunas starp jaunajiem komandas īpašniekiem un administratoriem, kas pārrauga vienības piegādātāja "Caterham Sports Limited" darbu. Administratorus neapmierina fakts, ka komanda turpina izmantot tiem piederošo rūpnīcu, bet vienības vadības līdz šim izteiktie turpmākās sadarbības piedāvājumi viņus neapmierina.

"Marussia" un "Caterham" F-1 čempionātam pievienojās vien 2010.gadā, bet šajā laikā nav spējušas kļūt finansiāli spēcīgas. Toreiz čempionātam pievienojās arī vienība "Hispania Racing Team" (HRT), kas beidza pastāvēt pēc 2012.gada sezonas.

Gaidāmajā ASV etapā uz starta stāsies vien 18 mašīnas, kas būs mazākais skaits kopš 2005.gada Monako "Grand Prix" izcīņas, kad par noteikumu pārkāpumiem uz diviem posmiem bija diskvalificēta BAR vienība.

Kā zināms, iepriekšējā etapā "Marussia" jau piedalījās vien ar vienu automašīnu, jo tās pilots Žils Bjanki turpina cīņu par dzīvību pēc avārijas Japānas posmā.

Saskaņā ar F-1 vadības līgumu komandai ir tiesības saņemt daļu no čempionāta ienākumiem vien tad, ja tā piedalās visos sezonas posmos.

Līdz F-1 sezonas beigām atlikuši trīs etapi - ASV, Brazīlijā un AAE.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 13

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 2

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

X stundai nav gatavi: Aizsardzības industrijas pārstāvji pārmet valstij nepietiekamo finansējumu inovācijām un pasūtījumu trūkumu 4

Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti