Hamiltons kritizē F-1 izmēģināto "Halo" drošības sistēmu

 
Nozare.lv | 7.marts 2016 7:09

Pašreizējais Pirmās formulas (F-1) pasaules čempions brits Lūiss Hamiltons no "Mercedes" komandas kritizē nupat testos izmēģināto "Halo" drošības sistēmu.

Ceturtdien F-1 pirmssezonas testos Barselonā "Ferrari" pilots soms Kimi Raikonens uz pāris apļiem izmantoja "Halo" drošības sistēmu, kas nodrošina lielāku aizsardzību braucēju galvām. Šāds risinājums samazina risku, ka sportistiem varētu trāpīt no kādas citas formulas atlūzusi detaļa, taču ierobežo redzamību.

"Lūdzu, nevajag! Šis ir visu laiku sliktākais koncepts F-1 čempionāta vēsturē. Novērtēju, ka kāds rūpējas par mūsu drošību, taču šī ir sacīkšu automašīna. Tas, kāda tā ir šobrīd, mani pilnīgi apmierina," pauda Hamiltons.

Pastāv uzskats, ka "Halo" sistēma būtu vairāk pasargājusi nu jau aizsaulē aizgājušo franču pilotu Žilu Bjanki, kurš 2014.gadā piedzīvoja avāriju Japānā, un traumēta tika tieši galva.

Tikmēr Bjanki tēvs Filips norādīja, ka šāds drošības risinājums ir solis uz priekšu, taču neko neatrisina.

"Šāda drošības sistēma mani nepārliecināja. Tā ir jāpilnveido," izteicās Filips Bjanki. "Mana dēla gadījumā tā neko nebūtu mainījusi."

Šī F-1 sezona sāksies 20.martā ar sacīkstēm Austrālijas trasē Melburnā.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti