Māris Ozoliņš uzvar dragreisa 2. posmā

Māris Ozoliņš Daugavpilī. Foto: Publicitātes foto.

5.jūnijs 2013 9:40

1. un 2. jūnijā Daugavpils Lociku lidlaukā gāja karsti. Tur pirmo reizi norisinājās Latvijas Dragreisa Čempionāts, kur tika aizvadīts 2. posms. Drošības dēļ lidlauka trasi organizatori bija saīsinājuši no ceturtdaļjūdzes (402,3 m) uz 1000 pēdām (304,8 m) garu distanci!

Šajās sacīkstēs pārliecinošu uzvaru Unlimited klasē izcīnīja Māris Ozoliņš ar Mitsubishi Lancer Evolution, kas tapis PROSPEED darbnīcā. Šoreiz gan tehnika, gan visi pārējie apstākļi bija labvēlīgi un viss izdevās kā plānots.
„Teicamas sacīkstes, viss noritēja bez aizķeršanās,” iesāk Māris „Tika uzstādīts arī absolūti ātrākais laiks un tā, kā pirmo reizi Latvijas dragreisa vēsturē sacensības notika 304 metru distancē, tad šobrīd esmu Latvijas rekordists - veicu distanci 8.02 sekundēs ar gala ātrumu 212 kmh.”


„PROSPEED darbnīcā gatavotais auto darbojās nevainojami, arī jaunās riepas apliecināja sevi no labākās puses. Nedaudz žēl, ka galvenos konkurentus vajāja tehniskas ķibeles, cīņa noteikti būtu bijusi saspringtāka,” turpina Ozoliņš.


„Runājot par pašu pasākumu, viss bija lieliski. Pateicoties divu dienu formātam, bija pietiekoši daudz laika, lai izbrauktu nepieciešamos testa braucienus. Līdz ar to bija iespējams atrast pareizos regulējumus gan motoram, gan piekarei, kas vislabāk atbilda tieši šai konkrētās trases specifikai. Domāju, ka arī skatītājiem bija interesanti, jo tik jaudīgas mašīnas Daugavpils pusē pārāk bieži netiek manītas. Pozitīvi priekš skatītājiem un arī dalībniekiem bija arī tā saucamie superfināli - visu klašu uzvarētājiem bija iespēja sacensties pēc handikapa principa - kuram sacensībās bijis lēnāks laiks, tas uzsāk braucienu pirmais, savukārt ātrākais mēģina to distancē noķert”.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kravinieku rinda no Grenctāles vismaz 9 km garumā (papildināts 15.50) (+ VIDEO) 13

Aculiecinieka iesūtītajā foto redzama kravas automobiļu rinda, kas stiepjas 9 kilometru garumā. Rinda kļuvusi vēl garāka, iemesli zināmi. Lasīt vairāk

 

Suzuki varētu izlaist piecdurvju Jimny

Suzuki gatavojas laist klajā kompaktā apvidus auto Jimny piecdurvju modeli, kas iegūs garāku riteņu bāzi un plašāku salonu. Lasīt vairāk

 

Kravu pārvadājumi var kavēties, taču plūsma turpinās 1

Lai gan autopārvadātājiem pašreiz ir grūti piegādāt kravas noteiktajos termiņos, autopārvadājumu kravu plūsma notiek un Latvijas ražotāji un tirgotāji ir apgādāti ar visu nepieciešamo, intervijā aģentūrai LETA teica satiksmes ministrs Tālis Linkaits (JKP). Lasīt vairāk

 

Kā izmainās bremzēšanas ceļš atkarībā no braukšanas ātruma un riepu kvalitātes. (+ VIDEO) 16

Šajā reizē Tavs Auto TV stāsts par to, kā izmainās bremzēšanas ceļš atkarībā no braukšanas ātruma un riepu kvalitātes! Un reālā dzīvē šīs patiesības noskaidrosim kopā ar mūsu testa dalībniekiem - rallija pilotiem Māri Neikšānu un Ivaru Vasaraudzi, kamaniņu braucēju Juri Šicu un LTV laika ziņu redaktori Ramonu Salmiņu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti