Latvijai vairākas uzvaras Baltijas čempionātā autošosejā

 

Foto: Publicitātes foto

Jānis Straupe | 20.maijs 2014 7:50

Lieliskos laika apstākļos un draudzīgā sacīkšu atmosfērā tika aizvadīts Baltijas autošosejas čempionāta pirmais posms Igaunijā, Pērnavas trasē. Kuplā pulkā bija ieradušies arī dalībnieki no Latvijas, izcīnot vairākas uzvaras klasēs. Kopumā sacensībās uz starta stājās 96 dalībnieki dažādās klasēs, tai skaitā arī draudīgie somu Chevrolet Camaro.

Foto: Publicitātes foto

Nacionālajā klasē uzvaras abos braucienos izcīnīja TVA pilots Igors Zubkovs, pirmajā pat startējot no pēdējās vietas. 2012. gada čempions pieteica sevi kā galveno pretendentu uz čempiona titulu. Pēdējo divu gadu vicečempions Jānis Vanks pirmajā braucienā finišēja otrais, bet otrajā tikai devītais: „Ja kopā treniņos divās dienās nobraukti tikai divi apļi dažādu tehnisku problēmu dēļ, tad uzskatu, ka rezultāts ir labs. Otrajā braucienā no beigām jau dzinu braucējus nost, līdz atteica darboties viens cilindrs, kā rezultātā nācās atkrist uz beigām”, Jap-Factory komandas braucēja auto niķojās šajā nedēļas nogalē. Stabilu sniegumu demonstrēja viesis no Krievijas Dmitrijs Savetejevs – divas trešās vietās un summā otrais: „Ļoti apmierināts esmu gan ar sacīkšu organizāciju un konkurentiem, visi ir draudzīgi un izpalīdzīgi. Noteikti braukšu vēl, tikai mazliet jāpiestrādā pie mašīnas regulējumiem”. Otrajā braucienā otro vietu ieņēma pērnā gada Baltijas čempions motošosejā Garijs Rožkalns.

Foto: Publicitātes foto

Kumho Challenge klasē ar motora tilpumu līdz 1.6l jau kvalifikācijā neapturams bija Jānis Ciekals, kuram gan motora defekta dēļ trešā vieta pirmajā braucienā, tomēr otrajā Jāni neviens nevarēja apturēt. „Pirmajā braucienā viss bija ļoti labi, līdz uzsprāga motors un viss aizgāja pa gaisu. Labi, ka līdzi bija otrs dzinējs – līdz nākamās dienas startam paspējām ielikt. Ar standarta motoru izdevās uzvarēt, bet visa darba un negulēšanas dēļ taisnēs acis krita ciet”, priecīgs par uzvaru ir talsinieks. Neveiksmes abos braucienos ar Honda dzinējiem vajāja arī Valteru Šulcu. Divas otrās vietas Viptuning komandas braucējam Artjomam Koclamazašvili: „Visas dienas jaunajam auto bija dažādas bērnu slimības. Ar to jārēķinās ar jaunuzbūvētiem auto. Mazliet pietrūkst jaudas un vajag iegūt mazāku svaru”.

Baltic Open klases braucienā kopā ar lietuviešu klasēm un somu Camaro uz starta izgāja 25 spēkrati ar visdažādākajiem auto – Radical, Ginetta G50, dažādu paaudžu BMW M3. Baltic Open klasē uzvaras izcīna Vitoracing pilots Vitālijs Kalmi ar jaunuzbūvēto BMW E92 M3. Ar Nissan 350Z elektroniku netika galā Kārlis Ņikiforovs, kam pilnvērtīgas sacensības nesanāca.

Foto: Publicitātes foto

Sestdienā Volgu braucienos pa uzvarai Andrejam Pauperam un Ainaram Šēnfeldam. Braucienu summā labākais bija Šēnfelds – pirmā un otrā vieta. Jap-Factory pilots Šēnfelds ir arī līderis kopvērtejumā Neveiksmīga nedēļas nogale pērnā gada čempionam Antonam Dolgopolovam – izstāšanās pirmajā braucienā, sagriešanās otrajā un finišā trešā vieta.

VAZ klasē atkal īstas konkurences nebija Pēterim Laipniekam – divas pārliecinošas uzvaras. Otrais Viesturs Tilgass, trešais Arnis Alksnis.

Foto: Publicitātes foto

Nākamās sacensības pēc mēneša 28. un 29. jūnijā atkal Pērnavas trasē, kur notiks ne tikai Baltijas un Latvijas čempionāts, bet arī Somijas čempionāts.

Foto: Publicitātes foto

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti