Haralds Šlēgelmilhs startēs ADAC GT Masters sacensībās 2

Foto: adac-gt-masters.de

RA Events | 2.oktobris 2014 10:00

Haralds Šlēgelmilhs šajā nedēļas nogalē, no 3. līdz 5. oktobrim, startēs ADAC GT Masters čempionāta noslēdzošajā posmā, kas norisināsies Hockenheimring trasē Vācijā. Šlēgelmilhs sacensībām pieteikts BKK Mobil Oil Racing Team Zakspeed komandas sastāvā un startēs ar Mercedes-Benz SLS AMG GT3 automašīnu.

ADAC GT Masters ir Vācijā plašu popularitāti ieguvis autošosejas čempionāts, kurā dalībnieki startē ar FIA GT3 klasei atbilstošām automašīnām. Šo sporta auto izveidē rasts kompromiss tehnisko mezglu sarežģītībā, lai spētu izveidot drošu un 500-600zs jaudīgu auto, kura uzturēšanas izmaksas vienlaicīgi būtu salīdzinoši zemas.

Čempionāta atpazīstamību veicina arī fakts, ka tajās piedalās arī bijušie Formula 1 piloti – Heinz-Harald Frentzen (160 sacīkstes Formula 1), Jaime Alguersuari (46), kā arī trīskārtējā Formula 1 čempiona Niki Lauda dēls Mathias Lauda un 2013. gada pasaules rallija čempions Sébastien Ogier.

Foto: adac-gt-masters.de

Haralds startēs BKK Mobil Oil Racing Team Zakspeed komandā, kas dibināta 1968. gadā un šobrīd ir viena no panākumiem bagātākajām vācu autošosejas komandām. Kopš dibināšanas Zakspeed izcīnījusi 443 uzvaras un 22 čempionu titulus, kā arī laika posmā no 1985. līdz 1989. gadam piedalījusies 75 Formula 1 sacīkstēs. Zakspeed pirms ADAC GT Masters noslēdzošā posma ir iekrājusi 68 punktus un čempionāta komandu vērtējumā ierindojas astotajā vietā.

ADAC GT Masters noteikumi paredz, ka sacensību nedēļas nogalē ir jāveic divi, 60 minūtes gari braucieni, pirmais – sestdien, otrais – svētdien. Pie tam, ar vienu automašīnu startē divi piloti, tas nozīmē, ka pēc pirmajām 30 minūtēm automašīnas veic plānotu pilotu nomaiņu.

Šlēgelmilhs sacensībās piedalīsies kopā ar viena no visu laiku zināmākā vācu autošosejas pilota un trīskārtējā Deutsche Tourenwagen Masters (DTM) čempiona Klaus Ludwig dēlu, 26 gadus veco Luca Ludwig. Ludwig savā autosportista karjerā līdz šim piedalījies 77 ADAC GT Masters sacensībās, no kurām septiņās arī svinējis uzvaru. 2014. gada čempionāta septiņos posmos Ludwig iekrājis 60 punktus un pilotu kopvērtējumā ierindojas 14. vietā.
“Jau ilgāku laiku veicu pārrunas ar Peteru Zakovski par iespēju startēt viņa vadītās komandas sastāvā un piedalīties ADAC GT Masters čempionātā. Liels prieks, ka beidzot izdevies sakopot visus nepieciešamos puzles gabaliņus, lai tas īstenotos un es varētu atkal sēsties automašīnā un startēt sacensībās.

Foto: adac-gt-masters.de

Pirms došanās uz Vāciju izdevās veikt dažus testu braucienus ar 333 Autosport īpašumā esošo Radical SR3 RS auto, kas ļāva atgūtu nepieciešamās braukšanas iemaņas. Parocīgi, ka startēšu Hokenheimas trasē, kuru faktiski zinu no galvas, tāpēc ADAC GT Masters treniņbraucienos varēšu domāt tikai par Mercedes-Benz SLS AMG GT3 automašīnu, tās vadāmību trasē, regulējumiem un to, kā pielāgot savu braukšanas stilu, lai varētu sasniegt maksimālo sava ātruma robežu.

Zinu, cik svarīgs šis čempionāts ir BKK Mobil Oil Racing Team Zakspeed un cik augsta latiņa ir uzlikta pilotiem. Tāpēc liels paldies komandai par izrādīto uzticēšanos, jo es pirmo reizi braukšu pie Mercedes-Benz SLS AMG GT3 stūres un arī šāda formāta sacensībās. Zinu, ka komanda uzņemas lielu risku, dodot man šādu iespēju. Tāpēc ļoti ceru, ka man izdosies labi nostartēt un sagādāt komandai nepieciešamos punktus.

Kopš manām iepriekšējām šosejas sacensībām Moncā ar Formula 2 bolīdu būs pagājuši tieši divi gadi. Nevaru aprakstīt tās sajūtas, kas mani šobrīd ir pārņēmušas un to, cik ļoti vairs nevaru sagaidīt piektdienu, kad varēšu atgriezties trasē un darīt to, kas man izdodas un sagādā lielāko gandarījumu – braukt sacensībās!” nepacietīgs ir Haralds Šlēgelmilhs.

Jau vakar, 1. oktobrī, Haralds Šlēgelmilhs devās uz Vāciju, kur netālu no Frankfurtes tiks veikti pēdējie mērījumi un izveidots individualizēta krēsla atlējums. Savukārt jau ceturtdien Haralds ieradīsies Hokenheimā, lai iepazītos ar gan ar komandu, gan savu sacīkšu automašīnu.

Foto: adac-gt-masters.de

 
2 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
[email protected] 2.oktobris 2014 16:55
1 1 Atbildēt

LMT

Varēs plātīties uz nebēdu!

----------------------------

Viņam, atšķirībā no tevis, tas nav jādara. Haris braukt

prot, un no tā nebūt nekaunas. Tiesa, Cakovska komandai pirms šī posma rezultāti nebūt nav spoži, bet nu, pamaukt

labā kompānijā gribētu jebkurš, un vēl ar tādiem auto!

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Elektriskais Peugeot e208 rāda līdera cienīgu sniegumu (+VIDEO) 5

Šis elektrozilais brīnums ir Peugeot e208. Pilnībā elektriska automašīna, kas maksā tikpat cik visiem zināmā Renault Zoe. Izskatās atraktīvāk. Jautājums, vai atraktīvāk arī brauc? Lasīt vairāk

 

"Meistara padoms". Kā rīkoties, ja uzpildīji nepareizo degvielu ? (+VIDEO) 7

Misfuelling jeb nepareizas degvielas uzpilde ik gadu sabojā tūkstošiem automašīnu dzinēju. Lasīt vairāk

 

Taizemiešu kravas auto tūnings (+ VIDEO) 9

Šķiet, ka "pirmais puisis ciemā" tas, kuram vairāk spoguļu, lukturu un oriģinālāks izpūtēja izvads. Obligāti atribūti arī specifisks krāsojums, pēc iespējas lielāki dubļusargi, emblēma uz borta, graujoša mūzika un kompjūterspēlēs dzirdēti pīkstuļi. Lasīt vairāk

 

PSA koncerns atteiksies no mazauto Citroën C1 un Peugeot 108 7

Aģentūra Reuters, atsaucoties uz trim ziņu avotiem vēsta, ka PSA koncerns ir tuvu tam, lai svītrotu no modeļu piedāvājuma Citroën C1 un Peugeot 108. Franču autoražotājs komentārus nesniedz. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti