Autošosejā nākamsjā sezonā plāno ieviest jaunu ieskaites klasi R2 automašīnām

Foto: Valdis Zageuss

17.oktobris 2015 22:19

No nākamās sezonas Baltijas autošosejas čempionāta esošajai “Super 1600” klasei pievienosies R2 klases automašīnas. Par startu šajā klasē interesi ir izrādījušas vairākas rallija komandas un jaunie autosportisti.

No nākamās sezonas Baltijas autošosejas čempionātā, startējot kopā ar "S1600" klases automašīnām, piedalīsies R2 klases automašīnas, ar kurām plāno startēt jaunie Latvijas autosporta talanti, viņu vidū varētu būt gan "LMT Autosporta Akadēmijas" jaunie braucēji, gan Ralfs Sirmacis un Nikolajs Grjazins. Ja dalībnieku skaits ar R2 automašīnām būs pietiekami liels, tad šīm automašīnām tiks izveidota arī atsevišķa ieskaites klase.

“Autošosejas kā treniņu iespēja jaunajiem braucējiem ir nenovērtēta. Tā ir iespēja ne tikai mācīties braukt pa asflata segumu, bet arī braukt ar lielāku vidējo ātrumu. Turklāt autošoseja ir tā vieta, kur var saprast jebkuras izmaiņas automašīnas regulējumos,” stāsta “Baltic Motorsport Promotion” vadītājs Mārtiņš Dzenītis.

Šī gada autošosejas posmos Rīgā bija iespējams novērot, ka R2 automašīnas ir pietiekami konkurētspējīgas “Super 1600” klasē – divos no autošosejas posmiem uzvaras guva autošosejas vecmeistars Ģirts Krūzmanis un pasaules rallijkrosa čempionāta dalībnieks Reinis Nitišs, braucot tieši ar R2 klases automašīnu.

“Šobrīd Latvijā ir vairāk nekā 10 R2 klases automašīnas. Lai arī lielākoties tās ir rallijam sagatavotas automašīnas, tās ir iespējams aprīkot ar šosejas piekari. Turklāt izmaksas startam autošosejas posmā ir vismaz divas reizes zemākas nekā startējot rallijā,” apgalvo M.Dzenītis.

“Visticamāk, ka 2016. gadā atsevišķa Baltijas un Latvijas čempionāta ieskaite R2 mašīnām netiks izveidota. Tomēr, ja atsaucība šim R2 projektam būs pietiekami liela visa Baltijā, tad tiks izskatīta iespēja R2 klasei piešķirt arī čempionāta statusu,” stāsta Baltijas autošosejas čempionāta organizators Andis Meilands.

Interesi par savu komandas sportistu dalību šajā projektā ir izrādījis arī SRT komandas vadītājs Ģirts Krūzmanis: “Pirmkārt, tā ir iespēja piedalīties sacīkstēs ar mūsdienīgām, izturīgām automašīnām, kuras ir gana ātras un interesantas gan atbalstītājiem, gan skatītājiem. Savukārt jaunie rallija braucēji pierastu pie auto kontroles lielākā ātrumā, kā arī iemācītos braukt tīrākas trajektorijas un tas būtu kā labs pamats, lai veiksmīgi startētu asfalta rallijos, kas ir izteikti daudz, piemēram, Eiropas rallija čempionātā.”

SRT komandas vadītājs arī sola, ka autošosejas trasēs nākamgad būs iespējams redzēt visus komandas pilotus, viņu vidū arī Ralfu Sirmaci un Vasīliju Grjazinu, ja vien sportistiem nebūs jāaizvada kāds no rallija posmiem vai treniņiem.

Jaunā projekta ietvaros tiks veiktas izmaiņas posmu norisē, punktu skaitīšanas sistēmā un tehniskajos noteikumos.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Zemais starts no mājas sienas - avārija Buļļu ielā (+ FOTO) 5

Šodien Rīgā, Buļļu ielā, iedzīvotājus un autobraucējus šodien pārsteidza neparasts skats - mašīna, kas dīvainā veidā ar pakaļējiem riteņiem bija pieslējusies pie 40. nama ārējās sienas. Lasīt vairāk

 

Toyota laidīs klajā elektroauto, kas mazāks par Smart (+ FOTO) 2

Tokijas autoizstādē Toyota nodemonstrēs divvietīgu elektromobili BEV, kas drīzumā nonāks uz konveijera parastā un komerciālā versijā. Lasīt vairāk

 

PAPILDINĀTS 18.10 ar Jūrmalas domes atbildi; Jūrmalā uz neregulētas gājēju pārejas pār 4 joslām sabrauc bērnu 132

Šodien (15.oktobrī) uz Lienes ielas gājēju pārejas pie Jāņa Pliekšāna ielas tika sabraukts bērns. Lasīt vairāk

 

Bremzēt vai apbraukt? (+ VIDEO) 47

Vadītājs izlemj priekšā izbraukušo automobili apbraukt, taču no avārijas izvairīties nespēj. Tagad viņš jautā, kurš vainīgs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti