Minišosejas otrajā posmā triumfē leģendārais Audi 80 Quattro

 

Foto: publicitātes attēls

Eduards Kalve | 13.maijs 2016 12:22

Trešdienas, 11. maija, vakarā uz otro Minišosejas sezonas posmu Biķernieku trasē pulcējās kupls braucēju un atbalstītāju pulks.

Pēc Subaru triumfa pirmajā posmā šoreiz 53 braucēju konkurencē absolūti ātrākos laikus uzrādīja Kristaps Dzīvītis ar veco labo Audi 80 Quattro modeli.

Aizvien augošo interesi par tautas autosporta seriālu pierādīja ne vien lielais dalībnieku skaits, bet arī kuplais atbalstītāju un skatītāju pulks, kas sacensības siltajā darba dienas pievakarē vēroja gan no starta zonas, gan arī no Biķernieku meža ielokiem. Ja pirmajā posmā lielākais braucēju skaits bija 3000 klasē, tad šoreiz populārākā ar 16 dalībniekiem bija 2000 ieskaite.

Otrā posma treniņš un sacensības atkal norisinājās aizraujošajā Biķernieku trases moto aplī, šoreiz gan pretēji ierastajam braukšanas virzienam. Dalībnieki pēc pirmā posma jau bija tiktāl iesiluši, ka uzrādīja ievērojami ātrākus apļus laikus kā pirmajā posmā. Daži no braucējiem gan iesila par daudz, jo gan treniņā, gan sacensībās tika piedzīvotas vairākas sadursmes ar riepām vai trases malā esošajiem vaļņiem.

Uz pirmdien notikušo treniņu bija ieradušies 55 braucēji, starp kuriem bija arī pēdējos gados drifta sacensībās redzētais Raimonds Tihonovs ar savu teju 700 zirgspēkus attīstošo Nissan 200SX. Ilgu treniņu laiku tieši viņš atradās apļu laiku tabulas galvgalī, tomēr beigās viņu pacentās apsteigt Kristaps Dzīvītis. Atstatums starp abiem bija vien pussekunde, līdz ar to bija sagaidāms, ka starp šiem abiem arī trešdienas sacensībās notiks cīņa par uzvaru ātrākajā OPEN klasē.

Lai arī abi divi ieņēma pirmās divas vietas OPEN klasē, ar Audi braucošais Dzīvītis bija ievērojami pielicis ātrumā, jo beigās bija par teju pusotru sekundi aplī ātrāks par Tihonovu. Aizraujoša cīņa izvērtās par trešo vietu, jo ar Mitsubishi Lancer Evo X startējošais Einārs Lindermanis triju apļu summā bija vien par nieka 0,56 sekundēm ātrāks par Raivo Dripi (Nissan 200SX).

3000 ieskaitē turpinājās duelis starp Kristapu Laipnieku un Robertu Rodi, tomēr šoreiz Laipnieks startēja jau ar Edija Lūkina sagatavoto BMW 328, kas esot ievērojami ātrāks. Par to varēja spriest arī pēc rezultātiem, jo pirmā posma vienas sekundes atstatums (trīs apļu summā) bija palielinājies līdz trīs sekundēm. Neraugoties uz to, Laipnieks atzīst: „Cīņa ir, Rode noteikti ir sīvākais konkurents šogad šajā klasē. Nav tā, ka „ pīpējot” varu braukt, ir tāpat jāiespringst.”

Jāatzīmē, ka 3000 klases līderis ir arī viens no tiem, kurš startē ar Yokohama AD08R riepām, tādējādi piedaloties un cīnoties par vērtīgām balvām arī Yokohama Challenge papildus sacensībās. „Var pavērot, ka visi ātrākie braucēji izmanto Yokohama riepas. Nav jau neviens te vakarējais, visi brauc ar to, ar ko var pabraukt ātri, un tādēļ arī izvēlas šīs riepas,” tā savu un līderu riepu izvēli skaidro Laipnieks.

Mazākajās 1600 un 2000 klasēs arī otrajā posmā tika piedzīvota žiperīgo Rover un MG automobiļu dominanci – abās klasēs pirmās divas vietas ieņēma Andris Putniņš un Reinis Trūps. 1600 ieskaitē pjedestālu nokomplektēja Kaspars Šmits (Honda Civic), bet 2000 klasē trešā vieta ar BMW 3. sērijas Compact braucošajam Elvim Turānam.

Tomēr nav obligāti jābūt ātrākajam, lai sacenstos par iespaidīgo, Opel sarūpēto šīs sezonas galveno balvu - vienu dienu slavenajā Nirburgringas vairāk nekā 20 kilometrus garajā “Nordschleife” trasē, pilotējot jaudīgus Opel OPC automobiļus. Iespēja uz to pretendēt ir visiem dalībniekiem, kas būs piedalījušies visos sešos šīs sezonas posmos, jo tieši no šiem tiks izlozēts viens laimīgais uzvarētājs.

Nākamais Minišosejas treniņš Biķerniekos norisināsies 7. jūnijā, bet trešais posms divas nedēļas vēlāk - 21. jūnijā. Atgādināsim, ka Minišoseja ir autosporta disciplīna, kurā piedalīties, attīstot braukšanas iemaņas un gūstot pamatīgu adrenalīna devu, var ikviens interesents ar savu ielas vai sporta automašīnu.

 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti