Ar M. Seska un J. Vanka uzvarām noslēdzies Latvijas autošosejas čempionāta trešais posms „DeWalt Grand Prix” - iAuto

Ar M. Seska un J. Vanka uzvarām noslēdzies Latvijas autošosejas čempionāta trešais posms „DeWalt Grand Prix”

 

Foto: Publicitātes attēls

pr@go4speed.lv | 11.jūlijs 2016 14:54

Svētdien, 10. jūlijā, Biķernieku trasē lieliskā atmosfērā tika aizvadīts Latvijas un Baltijas autošosejas čempionāta „DeWalt Grand Prix” posms. Par uzvarētājiem Latvijas čempionāta ieskaitē kļuva Mārtiņš Sesks (S1600 klase) un Jānis Vanks (Nacionālā klase).

Sacensību diena Biķernieku trasē bija spraiga, jo sacīkstes norisinājās Baltijas, Latvijas, Lietuvas, Igaunijas un Somijas čempionāta ieskaitēs. Paralēli tika aizvadīts arī Ziemeļeiropas zonas (NEZ) Legend Car čempionāta 2. posms. Kopumā uzvarētāji tika noskaidroti četrās ieskaites klasēs, kopā piedaloties 77 dalībniekiem no Baltijas, Skandināvijas, Gruzijas, Baltkrievijas un Krievijas.

Sacensību otrā diena iesākās ar kvalifikācijas braucieniem visām klasēm, pēc tam skatītājiem un dalībniekiem par prieku plkst. 12:00 virs Biķernieku trases varēja vērot aviošovu, kur viena no lidmašīnām gaisā izpildīja augstākās pilotāžas elementus.

Latvijas autošosejas čempionātā divās „Kumho Challenge” ieskaišu klasēs kopumā uz starta stājās 19 sportisti, kuri savā mājas trasē skatītājiem demonstrēja baudāmas cīņas. Nacionālajā klasē posmā uzvaru izcīnija Jānis Vanks, kurš uzvarēja pirmajā braucienā, bet otrajā braucienā piekāpās Garijam Rožkalnam, kurš šī posma kopvērtējumā izcīnīja otro vietu. Veiksmīgs šis posms bija arī Antonam Dolgopolovam, kurš kāpa uz goda pjedestāla zemākā pakāpiena.

Super 1600 klasē pirmo reizi uzvaru svinēja viens no jaunākajiem sacīkšu dalībniekiem - Mārtiņš Sesks (LMT Autosporta Akadēmija). Mārtiņš Sesks pārliecinoši uzvarēja abos dienas braucienos, aiz sevis atstājot savu treneri un autošosejas vecmeistaru Ģirtu Krūzmani (SRT). Trešais šajā posmā sportists no Krievijas – Dmitrijs Savatējevs, kurš par trešo vietu cīnījās ar Beāti Klipu (LMT Autosporta Akadēmija), kurai noslēdzošais brauciens izdevās lielisks, bet tas bija par maz, lai kopvērtējumā kāptu uz goda pledestāla trešā pakāpiena.

Svētdien uz starta stājās arī jaudīgākā „Baltic Touring Car” klase, kurā kopumā piedalījās 11 sportisti. Nekādas cerības pārējiem braucējiem neatstāja vienīgais latvietis šajā klasē Nikolajs Grjazins (BTC2 klase), kurš abos braucienos bija ātrs un pārliecinošs. Otro vietu ar stabiliem rezultātiem abos braucienos ieguva lietuvietis Saulius Berzis (BGT klase) un trešo vietu izcīnja lietuviete Ernesta Globite (BGT klase). 

Dienas gaitā uzvarētāji tika noskaidroti arī Somijas un Igaunijas čempionāta ieskaitē BMW automašīnām.
Nākamais Baltijas autošosejas čempionāta posms norisināsies 20. un 21. augustā, kad Biķernieku trasē norisināsies jau tradicionālais Baltijas autošosejas čempionāta festivāls “Riga Summer Race”, svinot piecu gadu jubileju.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti