HGK Drift Challenge uz starta trīs ASV zvaigznes

 

Foto: Publicitātes attēls

HGK Komanda | 26.augusts 2016 11:29

Jau 3. septembrī notiekošajās "HGK" 10 gadu jubilejas sacensībās “HGK Drift Challenge” pieredzēsim Eiropā vēl neredzētu Formula Drift pilotu invāziju. No pasaules spēcīgākā drifta seriāla ceļu uz Biķernieku trasi mēros trīs amerikāņu piloti – Raiens Tuerks, Čelsijs Denofa un Mets Pauers.

Raiens Tuerks (Ryan Tuerck) uzskatāms par vienu no lielākajām drifta zvaigznēm pasaulē, kurš pēdējos gados ar vairākiem pjedestāliem un iesaistīšanos cīņā par Formula Drift čempiona titulu atguvis savu spožumu arī trasē. Latvijas līdzjutējiem Tuerks noteikti palicis labā atmiņā, jo savā pirmajā viesošanās reizē Rīgā pirms trīs gadiem izcīnīja uzvaru Austrumeiropas drifta čempionāta posmā.

Čelsijs Denofa (Chelsea Denofa) Formula Drift ienāca 2012. gadā un jau kopš pirmajām sacensībām ar savu agresīvo braukšanas stilu iekaroja līdzjutēju sirdis. Ar BMW braucošais Denofa tiek uzskatīts par vienu no labākajiem tandēmu pilotiem ASV driftā, ko viņš pierādīja, uzvarot Formula Drift šīs sezonas atklāšanā Longbīčā. Jāatzīmē, ka šīs amerikāņu braucējam būs pirmās sacensībās Eiropā.

Mets Pauers (Matt Powers) pasaulē spēcīgākajā drifta seriālā pavadījis 5 gadus, kā laikā allaž smaidīgais pilots demonstrēja nesalīdzināmu automašīnas kontroli. Ar jaudas ziņā ievērojami vājāku auto viņš regulāri uzvarēja “uz papīra” stiprākus pretiniekus, divas reizes kāpjot arī uz goda pjedestāla. Pēdējos gados Pauers profesionāli pievērsies auto kaskadiera karjerai, filmējoties dažādās filmās, seriālos un reklāmās.

Visi trīs brauks ar “HGK” būvētiem automobiļiem, tomēr intrigas nolūkā vēl netiek atklāts kādiem. Skaidrs gan tas, ka visi sarūpētie auto būs visaugstākā līmeņa un ļaus amerikāņu zvaigznēm parādīt savu labāko sniegumu cīņā ar Eiropas drifta eliti. Sīkāka informācija par braucējiem un pasākumu atrodama www.hgkchallenge.com sacensību mājaslapā.

“HGK Drift Challenge” sacensības būs īpašas ne vien ar unikālo braucēju sastāvu, bet arī jaunu trases konfigurāciju. Pēc klasiskajiem pirmajiem līkumiem sportistiem būs jāpārslēdzas uz jaunu un Formula Drift stilā ieturētu daļu - pirms starta mājas būs izveidots atpakaļejošs, bet ātrs līkums, kā ārmalā atradīsies betona siena. Ja braucējiem tas dzīvi neatvieglinās, tad skatītājiem gan – brauciena noslēgums šoreiz būs tiešā līdzjutēju redzeslokā.

Pēc drifta daļas Biķerniekos HGK savas 10 gadu svinības ar plašu vērienu turpinās vienā no labākajām Rīgas nakts izklaides vietām - klubā "Coyote Fly". Uz jubilejas ballīti būs aicināti gan sacensību dalībnieki, gan arī visi “HGK Drift Challenge” apmeklētāji. Jāatceras gan, ka klubā ieeja ir no 18 gada un ka klubā darbojas Face Control.

Biļetes, ar kurām skatītājiem būs brīva pieeja gan tribīnēm, gan servisa parkam, iespējams iegādāties visās „Biļešu servisa” tirdzniecības vietās, t.sk. www.bilesuserviss.lv. Iegādājoties biļeti, jūs ne vien iegūsiet iespēju vērot vēsturiskas cīņas, bet arī iespēju palīdzēt Bērnu slimnīcas fondam, jo no katras iegādātās biļetes, 1 (viens) eiro tiks ziedots Bērnu slimnīcai, Insulīna sūkņu iegādei.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti