Lemānas starta pozīcijas rekords Toyota Gazoo Racing

Foto: Publicitātes attēls

Toyota Baltic AS | 16.jūnijs 2017 14:06

TOYOTA GAZOO Racing 85. Lemānas 24 stundu sacensības sāks ar pirmo starta pozīciju – uzstādot jaunu Sartas trases rekordu ceturtdienas vakara kvalifikācijas sesijās.

Kamui Kobajaši (Kamui Kobayashi) kļuva par otro japāņu pilotu, kas ieguvis pirmo starta pozīciju ar apļa laiku 3 minūtes 14,791 sekundes plkst. 20.14 otrajā kvalifikācijas braucienā, braucot ar vidējo ātrumu 251,9 km/h, ar #7 TS050 HYBRID automobili, kuru viņš dala ar Maiku Konveju (Mike Conway) un Stefanu Sarazinu (Stéphane Sarrazin).

Šis laiks ir par 2,096 sekundēm ātrāks par iepriekšējo apļa rekordu pašreizējā trases konfigurācijā, bet vidējais ātrums bija ātrāks nekā jebkad visā pasākuma 94 gadu vēsturē, pārspējot 251,815 km/h, ko sasniedza Hanss Joahims Staks Porsche automobilī 1985. gadā.

TOYOTA Lemānā no pirmās starta pozīcijas ir startējusi divas reizes: 1999. gadā ar Martinu Brandlu (Martin Brundle) un 2014. gadā ar Kadzuki Nakadžimu (Kazuki Nakajima). TOYOTA FIA Pasaules izturības čempionāta (WEC) sacensībās piedalās divpadsmito reizi kopš debijas 2012. gadā.

Pirmajā starta rindā iekļuvuši visi trīs TOYOTA automobiļi, un Pasaules čempionāta līderis #8 TS050 HYBRID automobilis ar pilotiem Sebastjēnu Buemi (Sébastien Buemi), Entoniju Deividsonu (Anthony Davidson) un Kadzuki startēs no otrās starta pozīcijas. Kadzuki ātrāko apļa laiku uzstādīja trešajā kvalifikācijas braucienā no trijiem.

Diena sākās ar vilšanos, jo raizes sagādāja #8 automobilis, tobrīd ar Sebastjēnu pie stūres. Automobilim drošības apsvērumu dēļ bija nepieciešama dzinēja maiņa, jo bija problēmas ar eļļas padevi, tāpēc tas izlaida otro kvalifikācijas sesiju.

#9 TS050 HYBRID automobilis ar Nikolā Lapjēru (Nicolas Lapierre), Judži Kunimoto (Yuji Kunimoto) un Hosē Mariju Lopesu (José María López) startēs no piektās starta pozīcijas, pēc tam kad Nikolā trešā kvalifikācijas brauciena sākumā uzstādīja ātrāko apļa laiku.

Piektdien trasē braucieni nenotiek, dodot komandām laiku pienācīgi sagatavot automobiļus sacīkstēm. Tāpat kā komandas, arī piloti ir aizņemti, dodoties tradicionālajā parādē cauri pilsētas centram. Pēdējā sagatavošanās pirms sacensībām, kas sāksies plkst. 15.00 pēc vietējā laika, būs sestdienas rītā – 45 minūšu iesildīšanās braucieni.

TS050 HYBRID #7 (Maiks Konvejs, Kamui Kobajaši, Stefans Sarazins)
1. kvalifikācijas brauciens: 1. vieta (3 min 18,793 s), 26 apļi
2. kvalifikācijas brauciens: 1. vieta (3 min 14,791 s), 6 apļi
3. kvalifikācijas brauciens: 4. vieta (3 min 19,928 s), 28 apļi
Starta pozīcija: 1.

Maiks Konvejs (TS050 HYBRID #7): "Kamui aplis bija mega sasniegums, viss notika nevainojami. Mēs visi skatījāmies, kā tas notiek, un sapratām, ka rezultāts būs labs. Kad mēs ieraudzījām, ka viņš finišējis 3 minūtēs 14 sekundēs, mēs bijām ļoti patīkami pārsteigti. Bet Kamui lidoja jau visu nedēļu, tāpēc mēs bijām pārliecināti, ka viņš to spēj."

Kamui Kobajaši (TS050 HYBRID #7): "Liels paldies komandai par šo rezultātu. Es iesēdos automobilī ar 100% pārliecību, un, kad tu esi pārliecināts, tu esi ātrs. Tas bija satriecošs aplis, un automobilis bija izcils. Tas vienkārši bija īstais brīdis, tieši pēc sarkanā karoga un bez pārējās satiksmes. Es ļoti lepojos ar šo starta pozīciju. Tomēr šīs ir 24 stundu sacensības, tāpēc svarīgākais ir sacīkšu rezultāts, un tieši uz to mēs tagad fokusēsimies."

Stefans Sarazins (TS050 HYBRID #7): "Kamui visu sezonu ir bijis ļoti ātrs, un bija tāds atkal. Un tas ir iespaidīgs komandas darbs – sagatavot automobili, kas spēj uzstādīt jaunu apļa rekordu šeit, – tāpēc paldies visai komandai. Ir lieliski startēt no pirmās pozīcijas, bet tas ir tikai viens no mērķiem. Galvenais mērķis vēl ir priekšā."

TS050 HYBRID #8 (Sebastjēns Buemi, Entonijs Deividsons, Kadzuki Nakadžima)
1. kvalifikācijas brauciens: 2. vieta (3 min 19,431 s), 26 apļi
2. kvalifikācijas brauciens: Nav apļa laika, 2 apļi
3. kvalifikācijas brauciens: 1. vieta (3 min 17,128 s), 32 apļi
Starta pozīcija: 2.

Sebastjēns Buemi (TS050 HYBRID #8): "Šī TOYOTA ir liela diena; apsveicu #7 automobili un Kamui! Uzstādīt jaunu rekordu šādi ir ļoti iespaidīgi. Komanda ir paveikusi ļoti labu darbu, un es esmu patiesi priecīgs par kopējiem rezultātiem. Mums šī nebija viegla diena, tāpēc tas, ka vienalga kvalificējāmies kā otrie, ir ļoti labs sākuma punkts šīm sacensībām."

Entonijs Deividsons (TS050 HYBRID #8): "Otrā kvalifikācijas sesija mūsu automobilim neiesākās labi, jo bija jāmaina dzinējs. Tas skumdina, bet mēs ieguvām otro vietu, koncentrējoties galvenokārt uz tempu. Ir fantastiski redzēt savu komandu pirmajā starta pozīcijā un visas TOYOTA pirmajā rindā. No sirds sveicu Kamui un #7 automobiļa puišus!"

Kadzuki Nakadžima (TS050 HYBRID #8): "Diena bija laba ar daudz labākiem apstākļiem trasē. Kvalifikācijā mums neveicās ideāli, bet tomēr mēs finišējām otrie, un komandas rezultāts ir izcils. Mēs esam apmierināti ar starta izkārtojumu, un mums ir spēcīgs atspēriena punkts šīm sacensībām."

TS050 HYBRID #9 (Nikolā Lapjērs, Judži Kunimoto, Hosē Marija Lopess)
1. kvalifikācijas brauciens: 4. vieta (3 min 19,958 s), 27 apļi
2. kvalifikācijas brauciens: 4. vieta (3 min 19,889 s), 5 apļi
3. kvalifikācijas brauciens: 3. vieta (3 min 18,625 s), 31 apļi
Starta pozīcija: 5.

Nikolā Lapjērs (TS050 HYBRID #9): "Esmu nedaudz vīlies, jo, manuprāt, mūsu ātrums ļāva sasniegt daudz labākus rezultātus, bet pirmajā kvalifikācijas braucienā es iesprūdu satiksmē, bet pēc tam mēs fokusējāmies uz gatavošanos sacīkstēm. Tāpēc domāju, ka varējām nokļūt priekšgalā kopā ar pārējiem, bet kopumā esmu ļoti priecīgs par komandas rezultātiem."

Judži Kunimoto (TS050 HYBRID #9): "Apsveicu Kamui un komandu ar šiem rezultātiem! Kvalifikācijas braucienā mums klājās nedaudz grūtāk, bet Nikolā brauca labi. Diemžēl viņa aplī bija blīva satiksme, tāpēc neieraudzījām visu mūsu automobiļa potenciālu. Mani apļi pagāja labi, un es jūtu, ka nemitīgi uzlaboju savu sniegumu. Mums ir spēcīgs automobilis."

Hosē Marija Lopess (TS050 HYBRID #9): "Visa komanda ir labi pastrādājusi, un es patiesi priecājos par viņu pirmajām starta pozīcijām, tas ir atalgojums par viņu sūro darbu. Es esmu vēl vairāk apradis ar automobili un trasi, jo sevišķi ar satiksmi. Tagad pašas svarīgākās ir sacīkstes. Galvenais fokuss ir uz svētdienas plkst. 15.00."

Kombinētie kvalifikācijas rezultāti:
1. vieta #7 TOYOTA GAZOO Racing 3 min 14,791 s
2. vieta #8 TOYOTA GAZOO Racing +2,337 s
3. vieta #1 Porsche (Jani/Lotterer/Tandy) +2,468 s
4. vieta #2 Porsche (Bernhard/Bamber/Hartley) +3,276 s
5. vieta #9 TOYOTA GAZOO Racing +3,834 s
6. vieta #4 Bykolles (Webb/Kraihamer/Bonanomi) +9,379 s

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Nepilni 20 000 eiro – jaunā Opel Astra kļūst pieejama pasūtīšanai (+ FOTO) 6

Vācijas autobūves kompānija Opel uzsākusi pasūtījumu pieņemšanu no klientiem, kas vēlas iegādāties modernizēto Astra – Volkswagen Golf konkurentu, kas savu oficiālo pirmizrādi svinēs Frankfurtes autoizstādē septembrī. Lasīt vairāk

 

Mercedes parāda elektrisko minivenu ar 400 km tāldarbību (+ FOTO) 4

Mercedes-Benz iepazīstinājis ar minivenu EQV – V-klases minivena elektriskās piedziņas modifikāciju, kas ar pilnībā uzlādētu akumulatoru spēs nobraukt aptuveni 400 km. Lasīt vairāk

 

Pētījumā atklāts, ka katrs piektais Latvijas iedzīvotājs zina kādu, kas vadījis automašīnu alkohola reibumā 6

Katrs piektais Latvijas iedzīvotājs jeb 20% cilvēku zina kādu, kas pēdējā gada laikā ir vadījis automašīnu alkohola reibumā, liecina Slimību profilakses un kontroles centra (SPKC) Latvijas iedzīvotāju veselību ietekmējošo paradumu pētījums par 2018.gadu. Lasīt vairāk

 

Atrasts un pārbūvēts - ASV izgatavo retro kupeju ar 638 Zs jaudu (+ FOTO) 4

ASV tūninga kompānija restaurējusi 1949.gada Hudson Coupe, pārbūvējot to par efektīgu un jaudīgu restomod automobili. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti