NEZ un Latvijas „Legend Cars” čempionātā uzvaras laurus plūc Somijas autosportisti, labākais no latviešiem Uldis Timaks

 
4.septembris 2017 13:22

Aizvadītajā nedeļas nogalē Somijas Ahvinisto trasē norisinājās Ziemeļeiropas zonas (NEZ) un Latvijas čempionāta sezonas noslēguma posms „Legend Cars" klases dalībniekiem. Uzvaru atklātajā Latvijas čempionātā izcīnija soms Henrijs Tuomāla, otrajā vietā ierindojās Johans Ahokas, trešais Uldis Timaks.

Pirmajā braucienā 37 braucēju konkurencē uzvaras garšu varēja baudīt NEZ čempionāta līderis soms Matias Hertens, aiz sevis atstājot Jessi Vartiainenu un Henriju Tuomālu. Labākais no latviešu sportistiem pirmajā braucienā bija Uldis Timaks, ierindojoties astotajā vietā. Pārējiem mūsu braucējiem starp spēcīgajiem somiem krietni pieticīgāki rezultāti. Jānis Horeliks finišēja 15. vietā, aiz viņa Henrijs Grūbe, Valters Zviedris 19. vietā, aiz viņa Zigmārs Lapa. 25. vietā ierindojās Ernests Veismanis. Otrajā braucienā Matiasam Hertenam nācās izstāties un šoreiz uzvaru varēja svinēt Henrijs Tuomāla. Uldim Timakam šoreiz izdevās pakāpties par vietu augstāk, finišējot septītajā vietā. Henrijs Grūbe, Jānis Horeliks, Valters Zviedris, Zigmārs Lapa un Ernests Veismanis attiecīgi 12., 13., 14., 16. un 19. vietā braucienā.

Sezonas kopvērtējumā NEZ čempionātā trīs posmu kopvērtējumā uzvaru izcīnīja Henrijs Tuomāla, kuram pirmā vieta arī atklātajā Latvijas čempionātā. Otrajā vietā NEZ ieskaitē Marko Kilpia, trešais Johans Ahokas, kuram godam nopelnīta otrā vietā arī Latvijas čempionātā. NEZ čempionāta labāko rezultātu no latviešu autosportistiem uzrādījis Henrijs Grūbe, ieņemot sesto vietu. Uldim Timakam devītā vieta, uzreiz aiz viņa arī Valters Zviedris, kuram šī ir debijas sezona „Legend Cars" klasē. Ernests Veismanis ieņem 11. vietu, 12. vietā Zigmārs Lapa, Jānim Horelikam 14. pozīcija. Mārtiņš Steinerts sezonu NEZ čempionātā noslēdzis 19. vietā un Garijs Rožkalns 22. vietā.

Uz goda pjedestāla Latvijas čempionāta „Legend Cars" klasē varēja kāpt Uldis Timaks. Jānim Horelikam sezonas griezumā izcīnīta septītā vieta, uzreiz aiz viņa Henrijs Grūbe. Mārtiņam Steinertam desmitā vieta, Valters Zviedris ierindojas 15. Vietā. Zigmāram Lapam 20. vieta, aiz viņa arī Ernests Veismanis. Garijs Rožkalns savu debijas sezonu Latvijas čempionāta „Legend Cars" klasē noslēdz 25. pozīcijā. Kopā Latvijas čempionātā šogad startēja 43 sportisti.

NEZ čempionāta kopvērtējums:
1. Henrijs Tuomāla, 660 punkti
2. Marko Kilpia, 641 punkts
3. Johans Ahokas, 626 punkti

Latvijas čempionāts:
1. Henrijs Tuomāla, 205 punkti
2. Johans Ahokas, 195 punkti
3. Uldis Timaks, 184 punkti

Foto: Publicitātes attēls

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti