Hamiltons izcīna uzvaru Singapūras posmā un pēc "Ferrari" pilotu sadursmes haotiskā startā palielina pārsvaru kopvērtējumā 1

 

Foto: Ekrānšāviņš no twitter.com

Nozare.lv | 17.septembris 2017 17:48

"Mercedes" britu pilots Lūiss Hamiltons svētdien triumfēja Pirmās formulas (F-1) pasaules čempionāta 14.posmā - Singapūras "Grand Prix" -, palielinot pārsvaru kopvērtējumā, jo tuvākais sekotājs Sebstjans Fetels haotiskā startā sadūrās ar savu komandas biedru "Ferrari" vienībā Kimi Reikenenu, abiem sacensības neturpinot.

Vācietis Fetels lietainajā Singapūras tasē startēja no "pole-position", taču pēc starta gaismu nodzišanas strauji devās uz kreiso pusi un izraisīja sadursmi ar "Rad Bull" nīderlandiešu pilotu Maksu Verstapenu un savu komandas biedru Reikenenu no Somijas.

Šī trijotne sacensības neturpināja, bet no piektās vietas startā uz pirmo pacēlās Hamiltons. Trasē vairākas reizes dodoties drošības mašīnai, piloti nespēja noteiktajās divās stundās veikt 61 apli, līdz ar to sacensības tika pārtrauktas, sasniedzot laika limitu.

Hamiltons divās stundās paspēja veikt 58 apļus, izcīnot uzvaru, bet otrais bija "Red Bull" austrāliešu pilots Daniels Rikjardo, kamēr trešais finišēja vēl viens "Mercedes" braucējs Valteri Botass no Somijas.

Pirmajam trijniekam sekoja "Toro Rosso" spāņu pilots Karloss Sainss juniors, piektais bija "Force India" meksikāņu braucējs Serhio Peress, bet pirmo sešinieku noslēdza "Renault" britu pārstāvis Džolians Palmers.

Sacensības pabeidza 12 no 20 startējušajiem pilotiem.

Pasaules čempionāta kopvērtējumā pēc 14 posmiem Hamiltonam ir 263 punkti, kamēr Fetels ticis pie 235 punktiem.
Stabili trešais ar 212 punktiem ir Botass, kuram ar 162 punktiem seko Rikjardo, bet 138 punkti ir Reikenenam. Savukārt sešinieku noslēdz Verstapens un Peress ar 68 punktiem.

Konstruktoru kausā "Mercedes" kontā ir 475 punkti, bet "Ferrari" pēc neveiksmes palikusi ar 373 punktiem, bet trešo vietu ar 230 punktiem ieņem "Red Bull".

Šosezon tiek aizvadīti 20 posmi, sezonai novembra beigās noslēdzoties ar etapu Abū Dabī.

 
1 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Conqueror 19.septembris 2017 10:23
1 1 Atbildēt

Nu tas teftelis gan izdarīja ļoti muļķīgu gājienu startā, tagad ferrari zirdziņi jau pamatīgi atpaliek punktos no meršiem

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti