Valteram Zviedrim 3. vieta “Rotax Nordic Challenge 2018” kopvērtējumā

 

Foto: Publicitātes attēls

Jūrmala/Papa’s RT | 10.septembris 2018 11:53

1. septembrī Lange kartodromā, netālu no Tartu pilsētas, Igaunijā norisinājās mūsu reģiona nozīmīgākās sacensības kartingā - “Rotax Nordic Challenge” trīs posmu seriāla trešais, noslēdzošais posms. Uz tām bija ieradušies gandrīz simts dalībnieki no Baltijas, Skandināvijas, Baltkrievijas, Krievijas, Ukarinas un Polijas.

Jūrmalas kartingists Valters Zviedris trīs sacensību kopvērtējumā, 25 sportistu konkurencē, izcīnīja augsto 3. vietu klasē “Rotax Max Senior”. Šī iegūtā trešā vieta diemžēl nedeva iespēju tikt pie kārotās biļetes uz “Rotax Grand Finals” vispasaules finālscensībām, kuras novembra beigās norisināsies Joa Pesoa pilsētā, Brazīlijā. Uz tām dosies tikai šī seriāla kopvērtējuma uzvarētājs Juuso Panttila no Somijas.

Jūrmalnieks Valters Zviedris “RM Senior” ieskaitē ieņēma trešo vietu punktu tabulā pirms šī noslēdzošā posma. Līdzšinējā sezona Valteram bija izvērsusies gana raiba: pirmo posmu, kurš jūnija sākumā norisinājās 333 trasē Ropažos, Valters nepareizas riepu taktikas dēļ noslēdza vien 5.vietā. Seriāla otrajā posmā Slomczyn trasē, Polijā Valters visos priekšbraucienos un finālbraucienā stabili ieņēma vietas Top 3. Galvenajā Superfināla braucienā viņš ilgu laiku bija brauciena vadībā, bet tad atkrita uz 3.vietu un pašā pēdējā aplī piedzīvoja sadursmi ar Polijas sportistu, kad tas mēģināja Valteru apdzīt pāris līkumus pirms finiša taisnes. Tā rezultātā finišs tika sasniegts vien 6.vietā. Tā kā konkurence šajā klasē ir ļoti liela un vismaz 8-10 sportisti līdz pat pēdējam posmam varēja cerēt uz goda pjedestālu kopvērtējumā, tad Valtera trešā vieta pirms noslēdzošā posma likās ļoti cerīga.

Noslēdzošajā posmā “Lange” kartodromā Valteram veicās diezgan labi, viņš kvalifikācijas braucienā uzrādīja trešo ātrāko apļa laiku, arī abus priekšbraucienus un Priekšfinālu Valters noslēdza 3.vietā. Fināla braucienā izdevās pakāpties uz 2.vietu, kādu laiku esot pat šī brauciena vadībā. Tad pašā galvenajā Superfināla braucienā Valteram padevās lielisks starts un viņš līdz brauciena vidum spēja atvairīt konkurentu uzbrukumus. Diemžēl vadību līdz brauciena beigām jūrmalniekam neizdevās nosargāt un viņam garām aizbrauca divi igauņi: Erich Kuhn un Ragnar Veerus. Valters, kura kartam brauciena izskaņā acīmredzami trūka ātrums trases taisnēs, tomēr ar lielām grūtībām nosargāja 3.vietu uz goda pjedestāla šajās sacensībās un arī seriāla kopvērtējumā. Tātad Rotax Nordic Challenge kopvērtējumā pirmā vieta somam Juuso Panttila, otrā igaunim Erich Kuhn un trešā vieta Valteram.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti