Biķernieku trasē aizvadīts pirmais divu stundu izturības sacensību posms “Nankang Endurance Academy”

BATCC | 22.augusts 2019 8:08

Autošosejas festivāla “Riga Summer Race” ietvaros dalībniekiem bija iespēja startēt jaunā divu stundu izturības projektā “Nankang Endurance Academy”. Pirmajās sacīkstēs piedalījās 9 komandas no visām trim Baltijas valstīm un A3000 klasē uzvaru svinēja latvieši Atjoms Kočlamazašvili ar Elvi Turānu.

“Esam priecīgi par lielo dalībnieku atsaucību jau pirmajā divu stundu sacensību posmā. Redzam, ka pārstāvētas ir visas trīs Baltijas valstis un ir plaša budžeta klašu automašīnu daudzveidība – sākot no “VW Golf 2” un “Opel Astra” un beidzot ar “VW Sciroccco” un “BMW E46”. Redzot lielo interesi, plānojam šīs klases strauju attīstību jau nākamajā gadā,” pastāstīja Andis Meilands, sacensību organizators.

Trīs klašu ieskaitē divām latviešu komandām bija tas gods kāpt uz goda pjedestāla. A3000 klasē uzvaru izcīnīja Artjoms Kočlamazašvili/Elvis Turāns, aiz sevis atstājot lietuviešus Andri Gelžini/Edvīnu Sabalisu, bet trešā vieta Andrim Čilvinam.

Uz A2000 klases trešā pjedestāla pakāpiena kāpa Igors Zubkovs/Ruslans Riļcins. Uzvara šajā klasē lietuviešu duetam Paulam Augustam/Vitam Bilinskam, bet otrā vieta igaunim Simonam Lindam. A3000+ klasē pirmo vietu izcīnīja lietuviešu duets Igoris Sidunovas/Adomas Petrovas.

“Jaunajā projektā nolēmu startēt, jo mājās stāvēja tieši tāda automašīna, kas piemērota šim formātam un nekas nebija jāgatavo. Otrs iemesls – izmaksas, kas ir daudz zemākas nekā sešu stundu sacensībām. Konkurence bija mazāka kā domāju, bet ceru, ka seriāls attīstīsies un tā kļūs lielāka. Kopumā gāja labi, bija nelielas tehniskas problēmas, kad otrajā stundā pazuda bremzes, bet turpināju braukt, bremzējot ar ātrumiem. Sacensību formāts ir ļoti labs, ideāli piemērots braucējiem un komandām, kam sešu izturības sacensības ir par dārgu. Sacensību budžets uz nedēļas nogali, ieskaitot riepas un dalības maksu ir aptuveni 1500 Eur,” pastāstīja A3000 klases uzvarētājs Artjoms Kočlamazašvili.

Otrās “Nankang Endurance Academy” divu stundu izturības sacīkstes notiks 21. septembrī  - Baltija autošosejas čempionāta sezonas noslēguma posmā Pērnavā.

“Nankang Endurance Academy” ir divu stundu sacensību seriāls ar trīs ieskaišu klasēm - A2000, A3000 un A3000+. Katrai komandai, kuras sastāvā drīkst būt viens vai divi piloti, ir paredzēts obligāts piecu minūšu ilgs pitstops, kura laikā var veikt braucēju maiņu, degvielas uzpildi vai sīkus remontdarbus. Visiem "Nankang Endurance Academy" dalībniekiem jāizmanto Nankang AR1 riepu modelis.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Viņa dēļ gāja bojā cilvēks (+ VIDEO) 4

Baltā Dodge vadītājs zaudē kontroli, viņa vadītais spēkrats sagriežas un ieslīd pretējā joslā, kur saduras ar pretimbraucošo Volkswagen. Lasīt vairāk

 

Toyota prezentējusi visjaudīgāko un ekonomiskāko RAV4 (+ FOTO) 3

Losandželosas motoršovā Toyota iepazīstinājusi ar RAV4 Prime – populārā krosovera visjaudīgāko un visekonomiskāko modifikāciju. Tas ir Plug-in uzlādējamais modelis, kas ar elektrību veiks līdz 60 km. Lasīt vairāk

 

Volkswagen elektriskais universāls piedzīvo debiju Losandželosā (+ FOTO) 9

Volkswagen elektriskās piedziņas universāla koncepts ID.Space Vizzion piedzīvojis pirmizrādi Losandželosas motoršovā. Jau 2021.gadā tas kļūs pieejams pircējiem visā pasaulē. Lasīt vairāk

 

Branga peļņa - OCTA šogad apdrošinātāju maciņā ienesusi jau 8,66 miljonus eiro 9

Latvijas apdrošināšanas sabiedrības no transportlīdzekļu īpašnieku obligātās civiltiesiskās atbildības (OCTA) apdrošināšanas šogad deviņos mēnešos guvušas peļņu 8,66 miljonu eiro apmērā, kas ir par 39,2% vairāk nekā pērn attiecīgajā periodā, aģentūra LETA uzzināja Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju birojā (LTAB). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti