"Volkswagen" un „Schutzranzen” sargā bērnus autosatiksmē

 
Volkswagen Baltic States | 27.aprīlis 2016 10:01

Volkswagen ir noslēdzis stratēģisku sadarbības līgumu ar uzņēmumu Coodriver GmbH. Sadarbības mērķis ir lietotne „Schutzranzen” (aizsargsoma), kas palīdzēs braucējiem laicīgi pamanīt bērnus uz ceļa, lai izvairītos no bīstamām situācijām.

Jaunā lietotne nākotnē tiks integrēta Volkswagen jauno modeļu informācijas ekrānos un operētājsistēmās.
Bērns pēkšņi starp diviem autostāvvietā novietotiem transportlīdzekļiem izskrien uz ceļa, tieši priekšā braucošam automobilim. Tas jebkuram autovadītājam ir ļaunākais, kas var notikt. It īpaši mazi bērni bieži neapzinās satiksmes bīstamību, tādēļ kļūst par ceļu satiksmes negadījumu upuriem.

Automobiļu lietotnes „Schutzranzen” mērķis ir nākotnē izvairīties no negadījumiem, kuros iesaistīti bērni, laicīgi brīdinot autovadītāju ar vizuālu un/vai skaņas signālu par bīstamo situāciju. Tādēļ pie šī projekta kopā strādāt nolēmuši abi partneri – Volkswagen AG un Coodriver GmbH, kas ir satiksmes drošībai paredzētu mākoņlietotņu pakalpojumu sniedzējs.

Dr. Folkmars Tannebergers (Dr. Volkmar Tanneberger), Volkswagen zīmola Elektrisko un elektronisko ierīču izstrādes nodaļas vadītājs, komentēja: „Sasaiste ar apkārtējo vidi nākotnē uzlabos visu ceļa lietotāju drošību. Tādējādi lietotne „Schutzranzen” ir kārtējais solis pretī inteliģentām nākotnes vides pārraudzības tehnoloģijām. Turklāt „bērnu” tēma mums ir ļoti nozīmīga, un tagad mēs varam labāk konstatēt un pasargāt šos visneaizsargātākos cilvēkus uz ceļa.” Vidējā termiņā Volkswagen AG un Coodriver GmbH kopīgi izstrādās tehnoloģiju, kas ļaus pilnībā integrēt lietotni „Schutzranzen” automobiļu informācijas ekrānos un operētājsistēmās.

Kad bērni ir lejupielādējuši šo lietotni savos viedtālruņos, tā nosūta informāciju par to atrašanās vietu uz Coodriver mākoni. Bērni, kuriem nav viedtālruņu, var nosūtīt signālu automobiļiem caur to somās iebūvētiem GPS raidītājiem. Šo atrašanās vietas noteicēju Coodriver GmbH piedāvā bez maksas. Tad sistēma nosaka bērna un autovadītāja pozīciju un šifrētā veidā pārraida to uz mākoni.

Mākoņa serveris aprēķina nepieciešamo drošo attālumu starp bērnu un transportlīdzekli. Ja tas ir mazāks par noteiktu līmeni, automobiļa lietotnē integrēts vizuāls un skaņas signāls brīdina autovadītāju par bērnu, kas atrodas ceļa malā. Turklāt tas notiek ilgi pirms autovadītājs pat var ieraudzīt tuvojošos skolēnu. Tādējādi autovadītāji tiek pietiekami laicīgi brīdināti, lai varētu paspēt nobremzēt.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti