Jaunākie dati liecina, ka mobilās spēles "Pokemon Go" popularitāte sāk izplēnēt tikai dažas nedēļas pēc aplikācijas iznākšanas.
"Pokemon Go" šomēnes kļuva par visu laiku veiksmīgāko mobilo aplikāciju ASV. Tā ir tikpat populāra kā tviteris un vēl populārāka par iepazīšanās aplikāciju "Tinder".
"Pokemon Go" iznāca 7.jūlijā, un "pokemonu medības" uzreiz kļuva par ļoti populāru nodarbi visā pasaulē. Taču kompānija "Survey Monkey" ziņo, ka lielākais aplikācijas lietotāju skaits - 25 miljoni - fiksēts 14.jūlijā, nedēļu pēc spēles iznākšanas. Pēc tam lietotāju skaits pamazām krities, 20.jūlijā sasniedzot 20 miljonus aktīvu lietotāju.
Iznākšanas dienā aplikācija "Pokemon Go" tika lejupielādēta gandrīz sešus miljonus reižu, taču 20.jūlijā aplikāciju savos viedtālruņos sāka lietot viens miljons cilvēku.
Izmantojot "Google Trends" datus, noskaidrojies, ka aplikācija internetā visvairāk apspriesta 16.jūlijā, bet pēc tam tās popularitāte sarukusi.
"Pokemon Go" ir jaunākā papildinātās realitātes versija populārajai videospēļu sērijai, kurā fiktīvi radījumi ir ievietoti reālajā dzīvē. Spēle izmanto mobilo tālruņu GPS sistēmu, lai spēlētāji varētu klejot īstajā pasaulē, meklēt "PokeStop" jeb pokemonu pieturvietas, kur var ievākt krājumus, un tālāk doties ķert animētos multeņu monstriņus un trenēties cīņām ar citiem spēlētājiem.
Pārāk viegli iziet. Kā tā viņi izdomāja, ka mēneša laikā var savākt visus pokemonus? Stulbība. Varēja taisīt tā, ka visus nemaz nevar savākt. Piemēram pēc regioniem. Amerikā vieni, āzijā citi, eiropā vēl citi. Lai tos varētu mainīt, pirkt, pārdot... retie pokemoni ir reti, nevis tie, kuri nav pie tavas mājas... utt.