Portāls iAuto.lv jūlijā bijis devītais ietekmīgākais medijs, kas visveiksmīgāk spējis iesaistīt auditoriju savās sociālo tīklu aktivitātēs. Savukārt pēc sociālajos tīklos piesaistītās auditorijas apjoma, portāls iAuto.lv ierindojas sestajā vietā, liecina Zīmolu Topa dati par šī gada jūliju.
Zīmolu Tops par jūliju pēc auditorijas iesaistes Foto: iAuto.lv
Dažādās portāla iAuto.lv aktivitātēs sociālajos tīklos Draugiem.lv, Facebook, Instagram un Twitter jūlijā pastiprināti iesaistījušies 41563 cilvēki, kas ir par 6415 vairāk, nekā iepriekšējā mēnesī. Kopumā portālam sociālajos tīklos ir 101 081 sekotājs - par 438 vairāk, nekā pirms mēneša.
Sekotāji portālam iAuto.lv sociālajos tīklos:
- Facebook – 14 028
- Draugiem – 81 183
- Instagram – 4 827
- Twitter – 2 139
Zīmolu Tops par jūliju pēc auditorijas lieluma Foto: iAuto.lv
Zīmolu topa veidošanā tiek ņemti vērā interneta lietotāju darbības, kas saistītas ar ieraksta vai lapas atzīmēšanu ar ‘patīk’, komentāra pievienošanu un dalīšanos ar lapas saturu, zīmola pieminēšanu četros populārākajos sociālajos tīklos.
Lai gan vasarā dažādu brīvdabas aktivitāšu dēļ interneta vietņu apmeklējums mēdz kristies, portāls iAuto.lv jūlijā sasniedzis šogad lielāko mēneša apmeklējumu – 115 102 unikālie lietotāji, portālu apskatot 353 901 reizi. Ja salīdzinām interneta portālus Latvijā, kas specializējušies auto un tehniloģiju tematikai, tad iAuto.lv uzrāda lielāko apmeklējumu.
Googla Analytics dati par iAuto.lv apmeklējumu Foto: iAuto.lv
Ņemot vērā portāla apmeklētāju interesi par dažādu tehonolģiju testiem, jūlijā izveidota tam atbilstoša sadaļa. Jau šobrīd sadaļā apkopoti apskati par fototehniku, audio iekārtām, videoreģistratoriem un svaigākais – Samsung Galaxy S7 un iPhone 7 apskats.
Un ko dara ietekmīgākie portāli?
delfi kurina nacionālo naidu, i auto aģitē un propogandē bandītiskus un agresīvus braukšanas stilus.