Mīlētākā zīmola pozīciju Latvijā saglabājusi "Google" 1

Foto: Ekrānšāviņš no Google.com

Nozare.lv | 29.septembris 2017 9:04

Latvijā mīlētāko zīmolu saraksta pirmajā vietā arī šogad ierindojusies "Google", liecina ceturtdien paziņotie ikgadējā "Mīlētāko zīmolu topa" dati.

Savukārt par mīlētāko pašmāju zīmolu atzīts "Inbox".

Šogad pirmo reizi pasniegta arī "Grand Prix" balva zīmolam, kas spēja iegūt vislabāko rezultātu, un tā pasniegta graudaugu produktu zīmolam "Dobele".

Zīmolu topu šogad papildināja arī Latvijā pirmais "Start-up"" zīmolu tops un Darba devēju zīmolu tops. Starp "Start-up" zīmoliem pirmo vietu ieguva audio programmatūras jaunuzņēmums "Sonarworks", kas atzīts arī par inovatīvāko "start-up" zīmolu. Par visstraujāk augošo "start-up" zīmolu atzīts "Printful", savukārt "fin-tech" jaunuzņēmums, savstarpējo aizdevumu platforma "Mintos" atzīta par vislielāko rezonansi radījušo uzņēmumu.

Darba devēju zīmolu topa izpētē, vadītāju, potenciālo darbinieku un sabiedrības vērtējumā pirmo vietu ieguva "Latvijas mobilais telefons", apsteidzot tuvākos sekotājus "Swedbank", kas ieguva otro vietu, un nacionālo aviokompāniju "airBaltic", kas ierindojās trešajā vietā. Turpretī ceturto vietu ieguva "Latvijas valsts meži", bet piekto - "Latvenergo". Savukārt par spēcīgāko darba devēja zīmolu ar 100% vietējo kapitālu atzīts būvniecības uzņēmums "UPB".

Zaļāko zīmolu topā šogad pirmo vietu ieguva aizvadītā gada otrās vietas ieguvējs "Seal", apsteidzot 2016.gada zaļākā zīmola ieguvēju kosmētikas ražotāju "Madara", kas šogad ieguvis otro vietu. Topa trešo vietu ieguva maiznīca un konditorejas uzņēmums "Lāči", kas šogad pakāpās par divām vietām. Savukārt straujāk zaļojošā zīmola titulu ieguva auto zīmols "Toyota", bet par zaļāko "start-up" zīmolu atzīts jaunuzņēmums "Ovi Watch".

Vienlaikus "Youtube" atzīts par gada unikālāko zīmolu, savukārt par kvalitatīvāko zīmolu atzīts "Nike". Par izdevīgāko zīmolu otro gadu pēc kārtas atzīts mazumtirdzniecības veikalu tīkls "Maxima". Specbalva "Zīmols ar potenciālu" šogad piešķirta maiznīcai "Liepkalni", bet par straujāk augošo zīmolu atzīts 360TV.

Šogad Liepājas pilsēta atzīta par ietekmīgāko zīmolu sociālajos tīklos, savukārt portāls "Delfi" otro gadu pēc kārtas atzīts par ietekmīgāko mediju zīmolu sociālajos tīklos.

Par darba devēju iecienītāko platformu un visstraujāk augošāko sociālo tīklu Latvijā atzīts "Linkedin", savukārt "Latvijas mobilais telefons" atzīts par aktīvāko zīmolu Latvijas "Linkedin" tirgū. Turpretī specbalva par veiksmīgāko globālo kampaņu "Linkedin" pasniegta "Telia Latvia".

Mīlētāko zīmolu tops tiek veidots kopš 2004.gada.

 
Visi komentāri
 
viencexperc 29.septembris 2017 21:03
0 0 Atbildēt

Tops ne par ko. Kārtējā marketinga hu**a.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

3 miljoni nav šķērslis - visus Koenigsegg Jesko izpērk dažu dienu laikā (+ FOTO) 2

Zviedru varenauto ražotājs Koenigsegg izpārdevis visus jaunā modeļa Jesko eksemplārus tikai dažas dienas pēc tam, kad Ženēvas autoizstādē tika nosvinēta 3 miljonus dolāru vērtās supermašīnas pirmizrāde. Lasīt vairāk

 

Barona ielu auto satiksmei slēgs vasarā 2

Rīgas dome Krišjāņa Barona ielu automašīnu satiksmei plāno slēgt vasarā, nevis aprīlī vai maijā, kā bija iecerēts sākotnēji, aģentūrai LETA pastāstīja Rīgas domes Satiksmes departamenta pārstāve Una Ahuna-Ozola. Lasīt vairāk

 

Divu dienu laikā Kurzemē pārbaudīti 870 transportlīdzekļu vadītāji; katram sestajam sastādīts protokols 2

Pagājušās nedēļas nogalē Valsts policija Kurzemes reģiona amatpersonas strādāja pastiprināti, rīkojot profilaktiskos pasākumus ceļu satiksmē. Lasīt vairāk

 

Kad sliedes nav šķērslis (+ VIDEO) 4

Daži autobraucēji uzskata, ka tramvaja vai dzelzceļa sliedes nav šķērslis, lai pie mērķa nokļūtu ātrāk, diemžēl ne vienmēr tas beidzas tā, kā viņi paši plānojuši. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti